Muziek / MusicMeter Live! / Concertfoto's
zoeken in:
0
geplaatst: 16 mei 2006, 22:08 uur
http://homepage.uvt.nl/~s441493/radiohead.avi
Een kleine illegale bootleg van Radiohead in de HMH!
Een kleine illegale bootleg van Radiohead in de HMH!
0
geplaatst: 4 juni 2006, 01:40 uur

Van links naar rechts, Szilvia Bognar, Heather Grabham en Mariken Boussemaere. Mariken is de lead-zangeres van Kadril die samen met eerder genoemde zangeressen het album De Andere Kust hebben opgenomen. Vandaag was in Boom (België) het laatste theaterconcert van dit project. Ten overstaande van een hondertal mede-concertgangers heb ik, samen met een vriend, bij het laatste nummer nog virtuoos op het podium meegedanst. Er werd gevraagd om jonge enthousiaste mensen en dan is het natuurlijk moeilijk nee zeggen (met andere woorden, ik werd door mijn vriend het podium opgesleurd). Mijn danspartner was trouwens de uiterst charmante Szilvia Bognar (rechts op de foto), en mijn vriend had het geluk op zijn danstalent te beproeven met Belgische schone Mariken Boussemaere (links op de foto). "Jammer genoeg" zijn er geen foto en/of video-opnamen gemaakt van dit uiterst amusante schouwspel.
0
geplaatst: 4 juli 2006, 11:23 uur
dit is een foto die m'n oom gemaakt heeft tijdens een ABBA concert links zie je agnetha faltkog en rechts frida lyngstad.
http://tatsumih.de-blog.jp/tatsubo/images/1979tour.jpg
http://tatsumih.de-blog.jp/tatsubo/images/1979tour.jpg
0
geplaatst: 4 juli 2006, 14:33 uur
Back to the 80's. Alsof ik naar The Rock Show op VH1 Classics zit te kijken. 
Maar hoe de hell heb je deze foto genomen? Is daar een balkon, of ben je gewoon zo lang....

Maar hoe de hell heb je deze foto genomen? Is daar een balkon, of ben je gewoon zo lang....

0
geplaatst: 11 juli 2006, 21:17 uur
Dat doet (nog heel veel) pijn bij het zien van bovenstaande foto!!
. Wel kaarten in huis maar niet gegaan, dit ivm het kloterige voetbal. Een ding geleerd "ik blijf nooit meer thuis voor welke voetbalwedstrijd dan ook".
0
geplaatst: 11 juli 2006, 21:54 uur
Snappy schreef:
. Wel kaarten in huis maar niet gegaan, dit ivm het kloterige voetbal. Een ding geleerd "ik blijf nooit meer thuis voor welke voetbalwedstrijd dan ook".
(quote)
. Wel kaarten in huis maar niet gegaan, dit ivm het kloterige voetbal. Een ding geleerd "ik blijf nooit meer thuis voor welke voetbalwedstrijd dan ook".We hadden daar een heel groot tv-scherm hangen, en we hebben met zn allen nog het laatste halve uur van het voetbal kunnen kijken
, aangezien Opeth al af was toen
0
geplaatst: 11 juli 2006, 22:13 uur
Kasperbert schreef:
We hadden daar een heel groot tv-scherm hangen, en we hebben met zn allen nog het laatste halve uur van het voetbal kunnen kijken
, aangezien Opeth al af was toen
(quote)
We hadden daar een heel groot tv-scherm hangen, en we hebben met zn allen nog het laatste halve uur van het voetbal kunnen kijken
, aangezien Opeth al af was toenDit is echt de nekslag!!

0
geplaatst: 17 juli 2006, 10:24 uur
Een paar van mijn recente pics:
The Strokes @ HMH:

Babyshambles @ Les Nuits Botaniques:

Arctic Monkeys @ Botanique:

The Strokes @ HMH:

Babyshambles @ Les Nuits Botaniques:

Arctic Monkeys @ Botanique:

0
geplaatst: 17 juli 2006, 11:37 uur
Zeeeeer indrukwekkend. Goed ook dat je die zaalfoto's met die lampen en licht wel scherp krijgt. Wat neem je voor een camera mee naar binnen?
0
geplaatst: 17 juli 2006, 12:10 uur
een standaard Sony P20 (wel een goede consumercamera, samen met die van Canon Ixus-reeks het beste op de markt prijs-kwaliteit denk ik),
tis een beetje weten hoe je je camera optimaal kunt benutten.
Vorige week bij de Strokes is een vriend van mij wel tegen de vlakte gegaan met mijn camera, met een kapotte camera als gevolg. Maar ik ga terug voor de Sony P20 gaan.
tis een beetje weten hoe je je camera optimaal kunt benutten.
Vorige week bij de Strokes is een vriend van mij wel tegen de vlakte gegaan met mijn camera, met een kapotte camera als gevolg. Maar ik ga terug voor de Sony P20 gaan.
0
geplaatst: 14 augustus 2006, 18:49 uur
Een paar van mijn pics van de Presidents in de 013 in Tilburg vorige vrijdag:

0
geplaatst: 9 september 2006, 23:42 uur
mijn concert foto's Angelo Kelly (afgelopen week in groningen) Angelo Kelly is de jongste Telg van de Kelly Family, ziet er niet echt uit., maar zijn eigen muziek klink theel erg leuk!

0
geplaatst: 15 september 2006, 22:16 uur
Die foto maakte ik op appelpop ( optreden van Gem ) Hele aparte gitarist trouwens.
0
geplaatst: 29 september 2006, 11:50 uur
Ghostface Killah in Melkweg:

Mijn uitzicht op een gegeven moment

Toen ik op het podium stond, poseerde die even voor me
:

En nog 1 van dichtbij..

Mijn uitzicht op een gegeven moment

Toen ik op het podium stond, poseerde die even voor me
:
En nog 1 van dichtbij..

0
geplaatst: 29 september 2006, 11:58 uur
Mn minst slechte telefoon foto van the Cult @ Paradiso
http://img301.imageshack.us/my.php?image=spa0036xw5.jpg
http://img301.imageshack.us/my.php?image=spa0036xw5.jpg
0
geplaatst: 29 september 2006, 16:21 uur
Haha vette Ghostface foto's. Vooral die ene waar hij poseert
.
.
0
geplaatst: 30 september 2006, 13:01 uur
Ja he
Het was ook echt vet, hij was vet vrolijk. echt een leuke sfeer en een vet optreden
Had ook nog even met hem gedanst 
0
geplaatst: 11 november 2006, 13:53 uur
Ga ik weer
Ice Cube @paradiso:

Gemaakt door mijn broer die inmiddels 2 rijen achter mij stond

Ice Cube @paradiso:

Gemaakt door mijn broer die inmiddels 2 rijen achter mij stond

0
geplaatst: 23 december 2006, 19:54 uur
HIER heb ik de foto's van Muse in Antwerpen online gezet. Gemaakt met mijn Canon PS S2.
0
SelmaDuim
geplaatst: 31 januari 2007, 20:38 uur
Hier een foto van Ben Folds gisteravond. We stonden natuurlijk weer helemaal vooraan. Helaas is de foto een beetje wazig, want onze Ben wilde maar niet stilzitten. 

* denotes required fields.