Muziek / MusicMeter Live! / Concertfoto's
zoeken in:
0
Electro_
geplaatst: 28 februari 2006, 17:52 uur
Een topic over foto's die je hebt gemaakt tijdens concerten?
Is misschien wel een leuk idee.

Ozzy Osbourne - Fields of Rock 2005
Hij was geen hologram neem ik aan, dit is gewoon een foto van het projectiescherm. Niet gemaakt door mij, maar een vriendin.
Is misschien wel een leuk idee. 
Ozzy Osbourne - Fields of Rock 2005
Hij was geen hologram neem ik aan, dit is gewoon een foto van het projectiescherm. Niet gemaakt door mij, maar een vriendin.
0
Sietse
geplaatst: 28 februari 2006, 18:09 uur
heel erg duidelijk het publiek tijdens een van mijn optredens...ik heb zelf met mijn telefoon de foto genomen tijdens het spelen 

0
geplaatst: 28 februari 2006, 20:57 uur
0
geplaatst: 1 maart 2006, 02:56 uur
A Silver Mount Zion in het Patronaat te Haarlem, dd. 20-03-2004:

0
geplaatst: 1 maart 2006, 18:11 uur
Paalhaas schreef:
Wat een afzichtelijke gitaar!
(quote)
Wat een afzichtelijke gitaar!

...wat dacht je dan van zo'n broek

0
geplaatst: 1 maart 2006, 20:09 uur
Ik probeer Sietse te toppen in het kader van meest onduidelijke foto
De foto's zijn genomen op het podium van Nighttown tijdens het laatste nummer van het concert van dEUS afgelopen oktober. Zoals al te lezen was in het dEUS Live topic, ging de hele tent tijdens Suds & Soda uit zijn dak en samen met vele anderen ben ik op het podium geklommen. Nog steeds een onvergetelijk moment, dus vandaar deze foto's (en stiekem ben ik ook beetje trots
, het blijven mn helden).
Eerste foto: Midden bovenin staat Tom Barman, rechts en rechtsonder is bewakingspersoneel. Tweede foto: Mauro Paulowski.

De foto's zijn genomen op het podium van Nighttown tijdens het laatste nummer van het concert van dEUS afgelopen oktober. Zoals al te lezen was in het dEUS Live topic, ging de hele tent tijdens Suds & Soda uit zijn dak en samen met vele anderen ben ik op het podium geklommen. Nog steeds een onvergetelijk moment, dus vandaar deze foto's (en stiekem ben ik ook beetje trots
, het blijven mn helden).Eerste foto: Midden bovenin staat Tom Barman, rechts en rechtsonder is bewakingspersoneel. Tweede foto: Mauro Paulowski.

0
Ruby1966
geplaatst: 8 maart 2006, 09:46 uur
Richard Ashcroft gisteravond.
Leuke huiskamer setting

(Foto is niet door mijzelf gemaakt)
Leuke huiskamer setting

0
Ruby1966
geplaatst: 8 maart 2006, 09:56 uur
Als je goed kijkt zie je zelfs kaarsen branden...hij had een gezellig huiskamertje meegenomen hoor...en zijn stem was perfect! Kort concert, het was meer een zgn. showcase, maar absoluut de moeite waard!
0
geplaatst: 8 maart 2006, 10:03 uur
Ruby1966 schreef:
Leuke huiskamer setting
(afbeelding)
Leuke huiskamer setting
(afbeelding)
Die foto is gemaakt op een punt waar ik ongeveer stond (nog iets meer naar het podium)....zal vandaag even wat foto's posten

0
geplaatst: 8 maart 2006, 10:20 uur
0
geplaatst: 8 maart 2006, 10:23 uur
en dat terwijl mijn batterijen naar twee foto's geen zin meer hadden om te functioneren....was overigens een briljant optreden!
0
Ruby1966
geplaatst: 8 maart 2006, 10:49 uur
Leuk, bij jouw foto's zie je ook nog het gezellige vloerkleedje op de grond 

0
geplaatst: 8 maart 2006, 10:53 uur

Elbow, 11 nov 2005, The Music in my head, Den Haag
Zanger Guy Garvey had een voet/enkel-blessure en liep daarom met stok.
0
geplaatst: 8 maart 2006, 11:33 uur
Nou, zó zie ik tenminste nog iets. 

Sietse schreef:
heel erg duidelijk het publiek tijdens een van mijn optredens...ik heb zelf met mijn telefoon de foto genomen tijdens het spelen

0
geplaatst: 14 maart 2006, 05:40 uur

0118 -Vier & De Hobbyisten
28 Januari 2006
Neger R De Vries with the mic

0
geplaatst: 14 maart 2006, 12:06 uur

Field of Rock 2005. Wat een hitte die dag! Overigens ik ben die gozer met die witte pet
* denotes required fields.