MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / PEARL JAM !!!

zoeken in:
42 schreef:
Ik wil ook nog naar Spamalot.

Tja 42, de echte fan...

42
lebowski schreef:
(quote)

Tja 42, de echte fan...

Hey, ik ben toevallig Pearl Jam En Monty Python fan, okay?

Incubus staat in het voorprogramma

Klumpie schreef:
Incubus staat in het voorprogramma

Jah, echt he Nou word ik helemaal nieuwsgierig naar de rest van het voorprogramma (aangezien ze 3 acts zouden hebben?)

Haveaniceday schreef:
(quote)

Jah, echt he Nou word ik helemaal nieuwsgierig naar de rest van het voorprogramma (aangezien ze 3 acts zouden hebben?)

Yep, dus nu nog 2 support acts.

http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/194381/

Vince Vega schreef:
De kaartverkoop begint 10 februari.

Dat dacht ik ook, maar de voorverkoop is bij Ticketmaster al begonnen (op 3 feb.) Ik heb mijn kaarten al binnen!

Lin
ik ook

Ik ga mijn kaarten morgen halen

Heb al een kaartje, maar ben nog niet onverdeeld enthousiast. Incubus....

De prijs is ook niet misselijk (al moet ik Pearl Jam eigenlijk nog wel zien) . Incubus is wel weer

Kaarten zijn binnen

Lin
hier ook!! (al eerder besteld, maar nu op de mat )

DonDijk
wat is er waar van een gerucht uit de donkerste gangen dat ene Neil Young in het voorprogramma zou verschijnen..zelf heb ik hier ernstige twijfels over maar heeft er nog iemand zoiets gehoord?

DonDijk schreef:
wat is er waar van een gerucht uit de donkerste gangen dat ene Neil Young in het voorprogramma zou verschijnen..zelf heb ik hier ernstige twijfels over maar heeft er nog iemand zoiets gehoord?

Nee, ik ben wel benieuwd? Waar heb je dit vandaan?

DonDijk
van een kameraad van mij die groot Pearl Jam-fan is.

42
DonDijk schreef:
van een kameraad van mij die groot Pearl Jam-fan is.

Ik denk dat dat eerder een wens dan een gerucht is. Ik ben het namelijk (behalve als wens dus) nog niet in de geruchtenmolen tegengekomen.

De meest waarschijnlijke derde support acts (of acts waarover geruchten de ronde doen) zijn:

- Sonic Youth
- Interpol
- Smashing Pumpkins
- Mudhoney

42
Oh, en ik zie het hier nog niet terugkomen: Kings of Leon zijn inmiddels bevestigd.

Kings of Leon is een mooie opwarmer. Er komen bij mij steeds meer berichten binnen dat Sonic Youth het 3e voorprogramma wordt van Pearl Jam, dat is natuurlijk hartstikke mooi.

Satellite Party is het derde voorprogramma van Pearl Jam. Deze band is opgericht door Jane's Addiction frontman Perry Farrel. Ook gitarist Nuno Bettencourt, bekend van Extreme, speelt in deze band. Ik ken deze band niet, helaas dus geen Chris Cornell.

http://www.myspace.com/satelliteparty

Het is dus nu:

- Pearl Jam
- Incubus
- Kings of Leon
- Satellite Party

Lijkt me niet verkeerd. Zal er zijn.

Iemand enig idee hoeveel mensen er verwacht worden?

Eind maart stond de teller op 25.000 verkochte kaarten, dus gelukkig geen volle bak.

20 maart komt de re issue van Ten uit in NL. Heeft iemand 'm al ?

jammer dat hij hier nog niet tussen de albums staat.

Haha! Ik heb 'm gisteren gewonnen op Kink FM

Ben zo blij dat ik die heb gewonnen , maakt het allemaal extra leuk, ben net een klein kind af en toe

Gefeliciteerd Smoes

Bedankt Joy!
Yeah!!! En ze draaien nu ook nog mijn ' top 3 ' !!!

Smoes schreef:
Haha! Ik heb 'm gisteren gewonnen op Kink FM

Ben zo blij dat ik die heb gewonnen , maakt het allemaal extra leuk, ben net een klein kind af en toe

Nice, dat die je erg goed dan. Heb je die hele uitgebreide box en alles gewonnen? DIe ziet er erg goed uit namelijk...

Nee helaas niet , alleen de cd , want het uitgebreide pakket werd alleen op vrijdag weggegeven en ik belde op donderdag ,maar goed , toch leuk om te winnen.
Heb het alleen nog niet in huis, dan zou een paar weken duren.

Promovideo voor Live on Ten Legs:

Ik zie "twelve legs"

Gast
geplaatst: vandaag om 21:38 uur

geplaatst: vandaag om 21:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.