Muziek / MusicMeter Live! / Radiohead 9/10 mei
zoeken in:
0
Coldie
geplaatst: 7 mei 2006, 12:12 uur
Hier alle voorpret en napret bij de concerten van
Radiohead
Dit was de setlist van het concert in Kopenhagen gisteravond (bron NME.com)
Als het dinsdag in Amsterdam ook zo is, dan vermaak ik me wel.
Radiohead
Dit was de setlist van het concert in Kopenhagen gisteravond (bron NME.com)
Everything In Its Right Place'
'Planet Telex'
'Bangers 'N' Mash'
'Open Pick'
'Karma Police'
'Black Star'
'Nude'
'15 Step'
'Street Spirit (Fade Out)'
'A Wolf At The Door'
'The Bends'
'4 Minute Warning'
'Pyramid Song'
'House Of Cards'
'Idioteque'
'Spooks'
'There There'
Encore:
'Bodysnatchers'
'You And Whose Army'
'Let Down'
'Paranoid Android'
Second Encore:
'Lucky'
'Planet Telex'
'Bangers 'N' Mash'
'Open Pick'
'Karma Police'
'Black Star'
'Nude'
'15 Step'
'Street Spirit (Fade Out)'
'A Wolf At The Door'
'The Bends'
'4 Minute Warning'
'Pyramid Song'
'House Of Cards'
'Idioteque'
'Spooks'
'There There'
Encore:
'Bodysnatchers'
'You And Whose Army'
'Let Down'
'Paranoid Android'
Second Encore:
'Lucky'
Als het dinsdag in Amsterdam ook zo is, dan vermaak ik me wel.
0
geplaatst: 7 mei 2006, 12:28 uur
Wel graag in iets andere volgorde, anders wordt het zo saai. Maar ik heb er iig heel erg veel zin an.
0
geplaatst: 9 mei 2006, 15:59 uur
Iedereen hier had er anders de mond van vol 
Over een uurtje vertrek ik. Joepiejeej!

Over een uurtje vertrek ik. Joepiejeej!
0
geplaatst: 9 mei 2006, 20:06 uur
0
geplaatst: 10 mei 2006, 09:03 uur
Nou mensen, het was übervet. De nieuwe nummers zijn redelijk gitaargericht en ik vond ze niet allemaal even goed, maar dat is na 1x horen natuurlijk altijd lastig om te zeggen.
Bij de oude nummers was het keer op keer kippenvel en lekker meeschreeuwen. Heerlijk!
Bij de oude nummers was het keer op keer kippenvel en lekker meeschreeuwen. Heerlijk!
0
geplaatst: 10 mei 2006, 09:41 uur
Was zeker goed. Vanavond weer... kan niet wachten!
Setlist van gisteren:
1. EIIRP
2. TNA
3. 15 Step
4. Lucky
5. 2+2=5
6. Bangers n Mash
7. Nude
8. Pyramid Song
9. Open Pick
10. IMBW
11. PA
12. HTDC
13. Karma Police
14. Bodysnatchers
15. Idioteque
16. No Surprises
17. There there
--Encore--
18. Spooks
19. House of Cards
20. Just
21. You And Whose Army?
--2nd Encore--
22. Street Spirit
Setlist van gisteren:
1. EIIRP
2. TNA
3. 15 Step
4. Lucky
5. 2+2=5
6. Bangers n Mash
7. Nude
8. Pyramid Song
9. Open Pick
10. IMBW
11. PA
12. HTDC
13. Karma Police
14. Bodysnatchers
15. Idioteque
16. No Surprises
17. There there
--Encore--
18. Spooks
19. House of Cards
20. Just
21. You And Whose Army?
--2nd Encore--
22. Street Spirit
0
geplaatst: 10 mei 2006, 11:40 uur
Ze zijn tot nu toe elke keer met EIIRP begonnen, dus ik hoop vanavond weer 
Was het voorprogramma nog wat?

0
geplaatst: 10 mei 2006, 11:56 uur
Zwammer schreef:

Viel wel mee.. wel aardig. Een 19e jarige 'singer / songwriter', wel een bizarre stem voor zo'n jong manneke.
EIIRP als 1e nummer is wel opvallend ja... vooral omdat ze eigenlijk tot nu toe dit nummer bijna altijd als slotnummer speelde. Komt dan ook beter tot zn recht vind ik, als Johny met zn radiootje zit te k*tten aan het einde van het optreden ipv aan het begin.
Maar ach... Street Spirit als laatste nummer is ook niet gek... lang niet gek!
0
geplaatst: 10 mei 2006, 12:27 uur
0
geplaatst: 10 mei 2006, 12:55 uur
Sjezus klote zeg voor al die mensen die kaartjes voor vanavond hadden. Ik leef met jullie mee.
0
geplaatst: 10 mei 2006, 12:56 uur
Mwah. Eerste nummer was nog wel aardig, maar daarna werd het wel heel erg een slap aftreksel van Neil Young met een viool erbij.
0
geplaatst: 10 mei 2006, 13:09 uur
gemaster schreef:
Sjezus klote zeg voor al die mensen die kaartjes voor vanavond hadden. Ik leef met jullie mee.
En met Phil Selway...
0
geplaatst: 10 mei 2006, 13:10 uur
lebowski schreef:
En met Phil Selway...
(quote)
En met Phil Selway...
Ja... en met Phil Selway!!

0
geplaatst: 10 mei 2006, 13:13 uur
Ach ja, dan heb je tenminste tijd gehad om de nieuwe liedjes uit je hoofd te leren. Kun je straks alles meezingen.

0
geplaatst: 10 mei 2006, 13:16 uur
herman schreef:
Ach ja, dan heb je tenminste tijd gehad om de nieuwe liedjes uit je hoofd te leren. Kun je straks alles meezingen.
(quote)

Is ook zo.
(en als we ff skippen dat er hier net iemand is overleden (anders wordt t zo ..uh... ja... plat) ... elk nadeel heb zn voordeel: in Augustus is hopenlijk het nieuwe album wel uit. Dat is wel een piepklein voordeeltje.
0
geplaatst: 10 mei 2006, 13:22 uur
Nou had het leuker gevonden de liedjes te horen voordat ze op cd staan.
Jammer, jammer
Jammer, jammer
0
geplaatst: 10 mei 2006, 13:24 uur
Ben net op ateaseweb ook al uit mn "droom" geholpen... nieuwe release is def. niet in 2006
Dus.. Lying Mouth
Dus.. Lying Mouth

0
Coldie
geplaatst: 10 mei 2006, 14:45 uur
Jammer voor de mensen die tickets voor vandaag hadden.
Maar ik heb me prima vermaakt gisteren. Het voorprogramma stelde niet al te veel voor. Die Willy Mason kon wel aardig zingen, maar het optreden was eigenlijk best saai.
Toen rond negen uur de lichten uitgingen en we wat geklooi hoorden met een radio begon het. De opener was een goede uitvoering van Everything in its right place. Verder bood het concert onns een stuk of vijf nieuwe nummers. Die klonken best goed trouwens, al kan je daar nog weinig over zeggen voordat je de albumversies hebt gehoord.
Toppers van de avond waren 2+2=5, toen het hele publiek (in mijn buurt tenminste) stond mee te hossen bij 'you have not been paying attention'. Verder een goede uitvoering van Paranoid Android (tijdens het rustige stuk halverwege riep Yorke: F*ck you, next song. Gelukkig maakten ze het nummer wel af. ). Bij Karma Police stond natuurlijk het hele publiek mee te bleren. No surprises ging niet helemaal zoals het hoorde. There, there daarentegen was wel weer erg goed.
You and whose army was hilarisch. Yorke zat heel maf te doen in een of andere camera die op zijn piano stond. Hij zat er heel dicht op, waardoor hij wel iets weg had van een alien. En als je dan ook nog allerlei rare knipoogjes gaat geven...
Als afsluiter wat Street Spirit ook niet verkeerd, al had ik het idee dat de drum niet helemaal ging zoals het hoorde. Andere leuke momenten: Greenwood die een snaar brak toen hij een ingewikkelde rif aan het spelen was en Yorke die bij het nummer 15 steps de zaal zo interesseerde voor het nummer: There's a bar over there and a bar over there'.
Al met al geen vlekkeloos, maar toch een goed concert. Yorke was goed bij stem en ze hebben er een mooie show van gemaakt.
Maar ik heb me prima vermaakt gisteren. Het voorprogramma stelde niet al te veel voor. Die Willy Mason kon wel aardig zingen, maar het optreden was eigenlijk best saai.
Toen rond negen uur de lichten uitgingen en we wat geklooi hoorden met een radio begon het. De opener was een goede uitvoering van Everything in its right place. Verder bood het concert onns een stuk of vijf nieuwe nummers. Die klonken best goed trouwens, al kan je daar nog weinig over zeggen voordat je de albumversies hebt gehoord.
Toppers van de avond waren 2+2=5, toen het hele publiek (in mijn buurt tenminste) stond mee te hossen bij 'you have not been paying attention'. Verder een goede uitvoering van Paranoid Android (tijdens het rustige stuk halverwege riep Yorke: F*ck you, next song. Gelukkig maakten ze het nummer wel af. ). Bij Karma Police stond natuurlijk het hele publiek mee te bleren. No surprises ging niet helemaal zoals het hoorde. There, there daarentegen was wel weer erg goed.
You and whose army was hilarisch. Yorke zat heel maf te doen in een of andere camera die op zijn piano stond. Hij zat er heel dicht op, waardoor hij wel iets weg had van een alien. En als je dan ook nog allerlei rare knipoogjes gaat geven...
Als afsluiter wat Street Spirit ook niet verkeerd, al had ik het idee dat de drum niet helemaal ging zoals het hoorde. Andere leuke momenten: Greenwood die een snaar brak toen hij een ingewikkelde rif aan het spelen was en Yorke die bij het nummer 15 steps de zaal zo interesseerde voor het nummer: There's a bar over there and a bar over there'.
Al met al geen vlekkeloos, maar toch een goed concert. Yorke was goed bij stem en ze hebben er een mooie show van gemaakt.
0
geplaatst: 10 mei 2006, 15:30 uur
Hoe komt het eigenlijk dat het optreden van vanavond is afgelast???
0
geplaatst: 10 mei 2006, 15:31 uur
Tompie schreef:
Moeder van de drummer is overleden...
0
geplaatst: 10 mei 2006, 16:39 uur
Coldie schreef:
Toppers van de avond waren 2+2=5, toen het hele publiek (in mijn buurt tenminste) stond mee te hossen bij 'you have not been paying attention'.
Toppers van de avond waren 2+2=5, toen het hele publiek (in mijn buurt tenminste) stond mee te hossen bij 'you have not been paying attention'.
Ik stond ook stevig te springen toen. Maar een paar gasten voor mij bleven rustig staan en toonden tijdens het gehele concert geen enkele emotie. Daar begrijp ik echt niks van.
* denotes required fields.