Muziek / MusicMeter Live! / Radiohead 9/10 mei
zoeken in:
0
geplaatst: 10 mei 2006, 17:31 uur
gemaster schreef:
Ik stond ook stevig te springen toen. Maar een paar gasten voor mij bleven rustig staan en toonden tijdens het gehele concert geen enkele emotie. Daar begrijp ik echt niks van.
(quote)
Ik stond ook stevig te springen toen. Maar een paar gasten voor mij bleven rustig staan en toonden tijdens het gehele concert geen enkele emotie. Daar begrijp ik echt niks van.
Misschien wat verlegen typjes, lijkt me sterk dat ze het niet goed vonden.

0
geplaatst: 10 mei 2006, 17:52 uur
Echt flink balen zeg

Als het wel had doorgegaan had ik nu al lekker in de bus gezeten
Het zit ook nooit mee

Maargoed zij kunnen er natuurlijk ook niets aan doen! Op naar augustus dus maar!

Als het wel had doorgegaan had ik nu al lekker in de bus gezeten

Het zit ook nooit mee

Maargoed zij kunnen er natuurlijk ook niets aan doen! Op naar augustus dus maar!
0
geplaatst: 10 mei 2006, 23:17 uur
Voor veel mensen is dit balen , ja...maar voor mij nog een extra kans om alsnog een kaartje te bemachtigen.... 

0
geplaatst: 11 mei 2006, 08:35 uur
Ja? Denk je dat er veel kaartjes opnieuw verkocht worden? En wanneer en hoe kunnen we die bemachtigen?
0
geplaatst: 11 mei 2006, 18:36 uur
Ik denk/hoop toch dat veel mensen hun vakantie rond die tijd hebben geboekt, of om de één of andere reden niet kunnen, en hun kaartje door willen verkopen, of nog beter; terug brengen naar het postkantoor...
0
geplaatst: 17 mei 2006, 20:44 uur
Op deze website staat veel, uhhh.... 'informatie' over het nieuwe album en de nieuwe nummers
Gaat over het concert in de HMH op 9 mei.
Gaat over het concert in de HMH op 9 mei.
0
geplaatst: 18 mei 2006, 19:13 uur
Geweldig! Oude herinneringen ophalen 
Je kunt de 'informatie' over de nieuwe nummers beter hier vandaan halen, gaat een stuk sneller.
Weet iemand of 'Spooks' ook van het nieuwe album komt? Fantastisch lekker nummer

Je kunt de 'informatie' over de nieuwe nummers beter hier vandaan halen, gaat een stuk sneller.
Weet iemand of 'Spooks' ook van het nieuwe album komt? Fantastisch lekker nummer

0
geplaatst: 16 augustus 2006, 12:03 uur
Lees net dat bij het inhaalconcert Deerhoof in het voorprogramma staat... een wel zeer bizarre en gewaagde combi!
Ik ga zelf niet, maar ben heel benieuwd wat mensen hier van gaan vinden.
Ik ga zelf niet, maar ben heel benieuwd wat mensen hier van gaan vinden.
0
geplaatst: 16 augustus 2006, 12:38 uur
Had liever een ander bandje gehad, maargoed als Radiohead maar lekker speelt vind ik alles best 

0
Omayyad
geplaatst: 16 augustus 2006, 13:43 uur
Dus geen Willy Mason, maar Deerhof opent voor Radiohead? 

0
geplaatst: 16 augustus 2006, 14:04 uur
Wel volgens de site van de bierhal. En de site van Deerhoof.
Die zullen het wel weten
Die zullen het wel weten

0
JonnieBrasco
geplaatst: 27 augustus 2006, 22:31 uur
Als ik een blauw MusicMeter shirt had, had ik die morgen aangetrokken. 

0
geplaatst: 28 augustus 2006, 09:28 uur
Gaat een mooie avond worden. Concert 1 in Amsterdam was al zwaar ok. HMH is een goede venue voor Radiohead. Op diverse radiohead forum's wordt ook al druk gespeculeerd over een bijzonder optreden en wel om de volgende redenen:
1) Veel fans welke uit het buitenland komen (enkele uit U.S. en zelfs AUS (!!)) hebben besloten om het kaartje te behouden en gewoon nog een keer over komen. Thom heeft middels ateaseweb.com zijn respect getoond en laten weten de fans niet teleur te stellen.
2) Dit is het laatste optreden van de tour, de heren zullen in goede stemming verkeren.
Creep (het nummer wat ze al jaren weigeren te spelen) zal zo goed als zeker op de setlist staan (doet me persoonlijk weinig maar er zijn mensen die hier gelukkig van worden).
En ook al gaat er niets speciaals gebeuren, Radiohead live is een feestje. Ik heb er zin an.
1) Veel fans welke uit het buitenland komen (enkele uit U.S. en zelfs AUS (!!)) hebben besloten om het kaartje te behouden en gewoon nog een keer over komen. Thom heeft middels ateaseweb.com zijn respect getoond en laten weten de fans niet teleur te stellen.
2) Dit is het laatste optreden van de tour, de heren zullen in goede stemming verkeren.
Creep (het nummer wat ze al jaren weigeren te spelen) zal zo goed als zeker op de setlist staan (doet me persoonlijk weinig maar er zijn mensen die hier gelukkig van worden).
En ook al gaat er niets speciaals gebeuren, Radiohead live is een feestje. Ik heb er zin an.
0
geplaatst: 28 augustus 2006, 09:40 uur
We zullen zien. Wordt mijn tweede Radiohead concert. Eerste ..ik denk 9 of 10 jaar geleden ofzo, ten tijde van OK Computer, in Ahoy en vond daar heel weinig aan. Maar goed, sindsdien hebben ze imo pas hun betere platen gemaakt (alles vanaf Kid A). Ben benieuwd hoe ze dat live gaan brengen
0
geplaatst: 28 augustus 2006, 15:20 uur
Sonic Nurse schreef:
.
.
Ben ik even blij dat ik het eerste concert heb bezocht.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 29 augustus 2006, 01:40 uur
Ook geen Creep tijdens dit tweede concert hoor. In verhouding veel nieuw materiaal gehoord, en in totaal maar vijf nummers van The Bends / Ok Computer. Vreemd genoeg heb ik het hele concert geen moment kippenvel of brok in mijn keel gehad (het klonk allemaal te gemaakt, te perfect en te gelikt ofzo), ik denk dat duidelijk is geworden dat mijn Radiohead-fan periode wel voorbij is. Heb meer genoten van het voorprogramma, Deerhoof. Geweldig trio!
0
geplaatst: 29 augustus 2006, 08:36 uur
Ik ben het niet helemaal Met JonnieBrasco eens. Ik heb weldegelijk een paar kippenvel momenten gehad. En dat het perfect was; ach... het was gewoon rete-strak. Alleen vond ik There There veel te langzaam uitgevoerd. Er kan meer power in dat nummer gepropt worden.
Anyway; de setlist:
01 You And Whose Army?
02 The National Anthem
03 Morning Bell
04 15 Step
05 Arpeggi
06 Exit Music
07 Dollars and Cents
08 Videotape
09 Paranoid Android
10 Street Spirit
11 The Gloaming
12 Bangers N Mash
13 Nude
14 Myxomatosis
15 Spooks
16 Idioteque
17 How To Disappear Completely
Encore 1:
18 Like Spinning Plates
19 Bodysnatchers
20 There There
21 Everything In Its Right Place
Encore 2:
22 Fake Plastic Trees
23 All I Need
24 Lucky
Exit Music was errug intens, en perfect uitgevoerd. Voorderest een hoop nieuwe nummers, ik heb nu bijna de hele nieuwe cd live gehoord
TOP-avond
Anyway; de setlist:
01 You And Whose Army?
02 The National Anthem
03 Morning Bell
04 15 Step
05 Arpeggi
06 Exit Music
07 Dollars and Cents
08 Videotape
09 Paranoid Android
10 Street Spirit
11 The Gloaming
12 Bangers N Mash
13 Nude
14 Myxomatosis
15 Spooks
16 Idioteque
17 How To Disappear Completely
Encore 1:
18 Like Spinning Plates
19 Bodysnatchers
20 There There
21 Everything In Its Right Place
Encore 2:
22 Fake Plastic Trees
23 All I Need
24 Lucky
Exit Music was errug intens, en perfect uitgevoerd. Voorderest een hoop nieuwe nummers, ik heb nu bijna de hele nieuwe cd live gehoord

TOP-avond

0
geplaatst: 29 augustus 2006, 09:22 uur
Wat een gave en donders goede band is het toch! Mijn eerste Radiohead concert en het was goed! Goed geluid, veel nieuwe nummers, helaas geen Creep maar ach: Paranoid Android was geweldig! Haha en die Yorke hoe die staat te dansen zeg! Geweldig! Top avondje.
0
geplaatst: 29 augustus 2006, 09:43 uur
Leuke avond. Zal eens een verslagje maken voor mijn onvolprezen concert review topic. Die van t voorprogramma Deerhof doe ik hier alvast even. Wat een onwaarschijnlijke teringherrie was dat dan. Die "zangeres" zou toch echt verboden moeten worden ooit nog in de buurt van een mikrofoon te komen tenzij ze bij "Wedden Dat" de meest geslaagde imitatie ooit van een krolse kat gaat geven ten behoeve van arme kindertjes hier of daar. Echt niet te geloven. Slechtste voorprogramma ooit. Slechter nog dan Miranda Sex Garden. Zeer irritant
0
geplaatst: 29 augustus 2006, 09:51 uur
VanDeGriend schreef:
Die van t voorprgramma Deerhof doe ik hier alvast even. Wat een onwaarschijnlijke teringherrie was dat dan. Die "zangeres" zou toch echt verboden moeten worden ooit nog in de buurt van een mikrofoon te komen. Slechtste voorprogramma ooit. Slechter nog dan Miranda Sex Garden. Zeer irritant
Die van t voorprgramma Deerhof doe ik hier alvast even. Wat een onwaarschijnlijke teringherrie was dat dan. Die "zangeres" zou toch echt verboden moeten worden ooit nog in de buurt van een mikrofoon te komen. Slechtste voorprogramma ooit. Slechter nog dan Miranda Sex Garden. Zeer irritant
Ja hahaha... het was gewoon een beetje genant. Ik vond het echt een soort freakshow. Iedereen stond ook een beetje te lachen, zo van; wat de F*ck is dit dan?
Bunny...Bunny...Bunny... 
0
geplaatst: 29 augustus 2006, 10:16 uur
leuk concert, maar vond het eerste in mei een ietsie beter. nijmegen zes jaar terug blijft mijn favoriet.
zoals dhr. yorke zei zal het wel even duren vooraleer we ze weer live gaan zien.
voorprogramma was leuk en paste goed bij radiohead.
zoals dhr. yorke zei zal het wel even duren vooraleer we ze weer live gaan zien.
voorprogramma was leuk en paste goed bij radiohead.
0
geplaatst: 29 augustus 2006, 11:11 uur
Sonic Nurse schreef:
Exit Music was errug intens, en perfect uitgevoerd.
TOP-avond
Exit Music was errug intens, en perfect uitgevoerd.
TOP-avond

Compleet mee eens! Fake Plastic Trees was minstens net zo goed!
0
JonnieBrasco
geplaatst: 29 augustus 2006, 13:41 uur
Jammer dat ik zo slecht in gezichten herkennen ben op zo'n concert. Ik dacht HiLL aan te spreken (rood shirt), maar het was hem niet!
Dacht ook herman nog te zien (Sigur Ros shirt?), maar 1 x de foutieve persoon aanspreken vond ik wel weer genoeg. 
Dacht ook herman nog te zien (Sigur Ros shirt?), maar 1 x de foutieve persoon aanspreken vond ik wel weer genoeg. 
0
geplaatst: 29 augustus 2006, 14:10 uur
JonnieBrasco schreef:
Jammer dat ik zo slecht in gezichten herkennen ben op zo'n concert. Ik dacht HiLL aan te spreken (rood shirt), maar het was hem niet!

Hill droeg een rose shirt met daarop "I Love Thom".
0
geplaatst: 29 augustus 2006, 18:44 uur
Het was weer genieten 
De zaal was bijzonder stil, dus ik heb alles goed kunnen horen. Voorprogramma was niet veel, die zangeres zong als een zingende fluitketel..
Gelukkig maakte Radiohead daarna veel goed. Alhoewel er niet veel kippenvelmomenten waren vond ik The Gloaming, Like Spinning Plates en There There de hoogtepunten

De zaal was bijzonder stil, dus ik heb alles goed kunnen horen. Voorprogramma was niet veel, die zangeres zong als een zingende fluitketel..
Gelukkig maakte Radiohead daarna veel goed. Alhoewel er niet veel kippenvelmomenten waren vond ik The Gloaming, Like Spinning Plates en There There de hoogtepunten

* denotes required fields.