Muziek / MusicMeter Live! / Geklets tijdens optredens.
zoeken in:
0
geplaatst: 8 januari 2006, 18:56 uur
Als een heerlijke vrouw in mijn oor zit te kletsen tijdens een concert, en het zijn ook nog eens vulgaire dingen dan vind ik het niet erg......... 

0
geplaatst: 8 januari 2006, 19:37 uur
Zolang ze in je oor blijft kletsen is er ook niks aan de hand he 

0
geplaatst: 11 januari 2006, 20:11 uur
Maar dat met die glazen moet jij ook gehoord hebben Obsessed bij MA in de Boerderij.
0
geplaatst: 2 februari 2006, 14:38 uur
Ik vind niets zo vervelend als geklets en gejoel tijdens een optreden. Ook tijdens het optreden van James Blunt was het weer eens zover. Ik stond naast een groepje dronken studenten die dachten dat ze lollig waren. En omdat de muziek van James Blunt me toch al niet kan bekoren, begon ik me langzaamaan behoorlijk aan deze lui te irriteren (ik kan mezelf zo heerlijk irriteren aan mensen/dingen) Dus kon ik het niet laten om er wat van te zeggen. Het zal wel een mooi gezicht zijn geweest om zo'n klein meisje te zien bekvechten met een groepje jongens. Maar goed, uiteindelijk heb ik ze dan toch zover gekregen dat ze hun mond dichthielden. Nu kon ik in elk geval wat horen, want iets zien was sowieso uitgesloten aangezien ik 1.60m ben en de gasten voor mij zo'n 1.80m.
0
geplaatst: 2 februari 2006, 14:42 uur
go Angeliquek go
Ik heb de tip hier al eens vaker neergezet......draai het nummer van Brakes - Hi how are you
Duurt maar 40 seconden ofzo.....doe het vooral heel hard, en je bent je frustratie weer een tijdje kwijt 
Ik heb de tip hier al eens vaker neergezet......draai het nummer van Brakes - Hi how are you
Duurt maar 40 seconden ofzo.....doe het vooral heel hard, en je bent je frustratie weer een tijdje kwijt 
0
geplaatst: 2 februari 2006, 14:46 uur
bonothecat schreef:
go Angeliquek go
go Angeliquek go
Ik moet heel eerlijk toegeven dat ik het ooit heerlijk vind om mezelf een lekker te irriteren. Maar bedankt voor de tip! Meestal draai ik een nummertje van the Prodigy wanneer ik mezelf moet afreageren, werkt ook altijd

0
fastpulseboy
geplaatst: 2 februari 2006, 19:30 uur
Angeliquek schreef:
Ik vind niets zo vervelend als geklets en gejoel tijdens een optreden. Ook tijdens het optreden van James Blunt was het weer eens zover. Ik stond naast een groepje dronken studenten die dachten dat ze lollig waren. En omdat de muziek van James Blunt me toch al niet kan bekoren, begon ik me langzaamaan behoorlijk aan deze lui te irriteren (ik kan mezelf zo heerlijk irriteren aan mensen/dingen) Dus kon ik het niet laten om er wat van te zeggen. Het zal wel een mooi gezicht zijn geweest om zo'n klein meisje te zien bekvechten met een groepje jongens. Maar goed, uiteindelijk heb ik ze dan toch zover gekregen dat ze hun mond dichthielden. Nu kon ik in elk geval wat horen, want iets zien was sowieso uitgesloten aangezien ik 1.60m ben en de gasten voor mij zo'n 1.80m.
moet niet zo moeilijk zijn, jongens bij een concert van james blunt moeten wel de ergste zachtgekookte eitjes zijn die je ooit bent tegengekomen
0
geplaatst: 2 februari 2006, 19:31 uur
fastpulseboy schreef:
moet niet zo moeilijk zijn, jongens bij een concert van james blunt moeten wel de ergste zachtgekookte eitjes zijn die je ooit bent tegengekomen
(quote)

0
geplaatst: 3 februari 2006, 10:00 uur
fastpulseboy schreef:
(quote)
Klopt jaah
.
0
geplaatst: 3 februari 2006, 11:51 uur
fastpulseboy schreef:
Het merendeel van de aanwezige mannen maakte of deel uit van een stelletje (of ze nou hetero of homo waren). Alleen had ik dus het genoegen om naast een groepje kerels te staan die de kaarten via hun werk hadden gekregen (dit was al hun derde concert in een week tijd). Neemt niet weg dat het alsnog watjes waren, want wie laat zich nu de les lezen door zo'n guppie als ik

0
geplaatst: 3 februari 2006, 12:16 uur
Dat verklaart alls: homo's en slappe nichten die van hun vrouw mee moeten. Ha.
0
SelmaDuim
geplaatst: 3 februari 2006, 12:16 uur
rayman schreef:

0
geplaatst: 3 februari 2006, 13:09 uur
Angeliquek schreef:
Neemt niet weg dat het alsnog watjes waren, want wie laat zich nu de les lezen door zo'n guppie als ik
Neemt niet weg dat het alsnog watjes waren, want wie laat zich nu de les lezen door zo'n guppie als ik

Je had liever gehad dat het echte mannen waren die jou een ros voor je bek hadden gegeven?
0
SelmaDuim
geplaatst: 3 februari 2006, 13:11 uur
gemaster schreef:
Je had liever gehad dat het echte mannen waren die jou een ros voor je bek hadden gegeven?
(quote)
Ow ja, en echte mannen slaan vrouwen.

0
ElMeroMero
geplaatst: 3 februari 2006, 13:17 uur
...en de ironie(hoop ik toch ?) van gemaster wordt meteen met een rotgang de deur uit geflikkerd 

0
geplaatst: 3 februari 2006, 13:18 uur
Blijkbaar gaat het hier over een ander soort kletsen dan dat ik dacht 

0
geplaatst: 3 februari 2006, 13:38 uur
Echte mannen hadden gezegd: "Pardon, jonkvrouwe, u heeft helemaal gelijk en het spijt ons verschrikkelijk. Wat kunnen wij doen om het goed te maken? Zullen we u optillen opdat u meer van de heer Blunt kunt zien? Lust u overigens wat te drinken?"

0
SelmaDuim
geplaatst: 3 februari 2006, 14:15 uur
gemaster schreef:
Moet ik dan echt óveral een smiley bijzetten?
(quote)
Moet ik dan echt óveral een smiley bijzetten?
En dan ben ik te serieus? Jee, wake up, man.
0
Sietse
geplaatst: 3 februari 2006, 14:26 uur
ik denk dat er uiteindelijk tijdens een concert maar een beperkt aantal mensen mogen praten...nl. die mense die op het podium staan...de rest moet gewoon zijn of haar kop dicht houden.
0
geplaatst: 3 februari 2006, 14:37 uur
Dan mag jij me even uitleggen wat er grappig of ironisch was aan jouw opmerking.
0
SelmaDuim
geplaatst: 3 februari 2006, 14:41 uur
gemaster schreef:
Dan mag jij me even uitleggen wat er grappig of ironisch was aan jouw opmerking.
(quote)
*zucht* stel je niet aan, ik zei dat jij te serieus wat, niks meer niks minder.
0
geplaatst: 7 februari 2006, 10:55 uur
gemaster schreef:
(quote)
Denk dat ze dan over me heen hadden geslagen

0
geplaatst: 7 februari 2006, 10:56 uur
psychonaatje schreef:
Echte mannen hadden gezegd: "Pardon, jonkvrouwe, u heeft helemaal gelijk en het spijt ons verschrikkelijk. Wat kunnen wij doen om het goed te maken? Zullen we u optillen opdat u meer van de heer Blunt kunt zien? Lust u overigens wat te drinken?"
(quote)

0
geplaatst: 14 februari 2006, 15:28 uur
Voor een ontwerpopdracht ben ik bezig met een onderzoek naar dit 'fenomeen'. Jullie zouden me helpen met het invullen van deze enquête:'
Bij voorbaat dank
http://www.studentenonderzoek.com/?qid=8948&ln=ned
Bij voorbaat dank
http://www.studentenonderzoek.com/?qid=8948&ln=ned
0
geplaatst: 14 februari 2006, 15:45 uur
Eerste wat ik ervan hoor, maar lijkt me dat een idioot idee 
Spastisch dansen lijkt me niet echt handig, en je mist toch een hoop "gevoel" bij de muziek. Een daverend oor is toch wat anders dan weggeblazen worden bij een pompende bass

Spastisch dansen lijkt me niet echt handig, en je mist toch een hoop "gevoel" bij de muziek. Een daverend oor is toch wat anders dan weggeblazen worden bij een pompende bass

0
Sietse
geplaatst: 14 februari 2006, 16:51 uur
ik ken het idee alwel, maar het is zeer sfeer bedervend denk ik.
En geluid ervaar je niet alleen met je oren, maar met je hele lichaam.
En geluid ervaar je niet alleen met je oren, maar met je hele lichaam.
* denotes required fields.