MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / State-X New Forms

zoeken in:
Battles was voor mij by far het hoogtepunt van het weekend. Nog beter dan de vorige twee keer dat ik ze live zag (en dat zegt best wat), het swingde als een gek. Op de nieuwe nummers lijkt nog meer de nadruk te liggen op catchy hooks en riedeltjes, en dat bevalt mij eigenlijk prima.

Verder heb ik ook genoten van Action Beat, Merzbow, Slaraffenland. Kurt Vile en Melvins vielen mij eigenlijk stiekem wat tegen, maar misschien was ik er (iig in het geval van laatstgenoemde) niet zo voor in de stemming.

Kingsnake schreef:
Ongelooflijk wat een rotmuziek die Merzbow. Belachelijk dat dit soort lawaai goed gevonden wordt. Maar ik ben de enige met die mening.

Ik durf echt wel om heel veel geld te wedden dat dat niet zo is

Kingsnake schreef:
Verde nog een drum&bass act gezien met gitaar en drums en waanzinnige set (met het woord Tigers in de bandnaam, ben de bandnaam vergeten)

Three Trapped Tigers

Kingsnake schreef:
Ik vond de Melvins waanzinnig.

Second that.

Kingsnake schreef:
Ook nog een stompzinning fries bandje gezien met een drummertje, vrouwelijke organiste en bassist die weg-werp-rocknroll speelden. Saai en niks-an.

Daily Bread

Kingsnake
itchy schreef:
(quote)

Ik durf echt wel om heel veel geld te wedden dat dat niet zo is

(quote)

Three Trapped Tigers

(quote)

Second that.

(quote)

Daily Bread

lol

Ja, zijn er meer die niet blij worden van Merzbow, pfff. Ik dacht al dat ik gek was.

Three Trapped Tigers: geniaal en subliem. Wat een drummer!

Daily Bread:

sxesven
Merzbow? Daar maak je de massa blij mee! Let op mijn woorden; hoogstgenoteerde nieuwe binnenkomer in de top 250 volgend jaar. A Rush of Blood to the Head maak plaats, OK Computer maak de borst maar nat; ik zeg u: er is een Merzera begonnen! Merzbear in je hippe disco; Merzbuddha in je hippe restaurant; Merzfilms in je videotheek. De wereld is er klaar voor! Haters zijn hopeloze achterblijvers; bent u al klaar voor de nieuwe wereldorde?

Volgende week bij DWDD; Leo Blokhuis krijgt er al een harde stamper van!

jeko

Mijn hemel

Dit was dus het vorige weekend... Kut.

Linus Van Pelt
Lekker graven maar goed.

Wie gaan er dit jaar? Ik ben er bijna zeker de zaterdag ook al hangt het een beetje van het blokkenschema af voor Mouse On Mars, the wave pictures en vooral Guerrilla Toss(voor fans van manische noiserock, denk arab on radar met een hoop pre erbij) wat die zondag ook in het poortgebouw speelt met 2 voorprogramma en een start tijd van 21.00 uur. Onhaalbaar voor mensen die buiten de randstad komen dus.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:12 uur

geplaatst: vandaag om 20:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.