MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Porcupine Tree concerten 2007

zoeken in:
Omayyad
(willie) schreef:
Enige nadeel is die vliegende schotel die er naast staat, maar goed dat zal elke Rotterdammer zeggen.

Ik kan je verzekeren dat dit niet alleen door Rotterdammers wordt gezegd...

had daar gisteren normaal gezien niet europees voetbal moeten worden gespeeld

Omayyad
Normaal gezien wel, maar ik geloof dat ze daar in Rotterdam nu andere doelen stellen...

ik had het over het aanpalende gedrocht bij de hmh.

THEMARSVOLTA schreef:
...gelukkig zei 1 van de zangers dat ze volgend jaar de hoofdact zullen zijn. Maar goed ook, want het is een fantastische band met twee enorme goede zangers en een zangeres.

Dat was een grap of een grote expressie van hoop, maar allesbehalve een serieuze veronderstelling volgens mij!

Omayyad schreef:
Normaal gezien wel, maar ik geloof dat ze daar in Rotterdam nu andere doelen stellen...

De Doelen is een theater zaal,ik betwijfel of PT daar ooit zal optreden...

Nightrider schreef:
Dat was een grap of een grote expressie van hoop, maar allesbehalve een serieuze veronderstelling volgens mij!

Dat bedoelde ze natuurlijk als grap maar blijkbaar had niet iedereen dat door

vigil schreef:
De Doelen is een theater zaal,ik betwijfel of PT daar ooit zal optreden...

hun eerste optreden in rotterdam zal wel in ahoy' zijn denk ik

Dan begreep ik de grap ook niet, waarom kan die band geen headliner zijn dan?

Omayyad
Natuurlijk kan Anathema headliner zijn (en ze zijn dat ook vaak geweest). Ik denk alleen dat een zaal als HMH iets te hoog gegrepen is.

THEMARSVOLTA schreef:
Dan begreep ik de grap ook niet, waarom kan die band geen headliner zijn dan?

Natuurlijk zou dat ooit wel kunnen en in zalen zoals Tivoli e.d. ook geen probleem, maar de HMH is (nog?) een maatje te groot. Ook PT kreeg de zaal niet vol en die verkopen toch veel meer platen dan Anathema

dat zal er ook mee te maken hebben dat porcupine tree wel platen uitbrengt en anathema niet.

charlezzz schreef:
hun eerste optreden in rotterdam zal wel in ahoy' zijn denk ik

Of in vak H

charlezzz schreef:
dat zal er ook mee te maken hebben dat porcupine tree wel platen uitbrengt en anathema niet.

Als je reguliere studioplaten naast elkaar zou leggen maakt het denk ik in kwantiteit bitter weinig uit

Omayyad
Zolang je (de remasters van) de remasters niet meetelt...

Dan kan er zelfs geen enkele band tegenop

hoor ik hier het woord marillion vallen?

Neen hoor die heeft enkel een gedeelte van de ruime discografie (als dubbel cd) geremasterd opnieuw uitgebracht waar bands als Floyd dit om de paar jaar doet (op 8 dec. komt de nieuwste).

ho ho ho (pt 2) : dat zijn geen remasters maar repackages!

Ow in dat geval trek ik mijn woorden in

d'r wordt flink wat getrokken daar in het w'land.

Geweldig optreden gisteren.
Hoe heette het laatste nummer van Anathema? Dat was errug goed!

edit laat maar

Dit was het eerste PT optreden dat ik bijwoonde en ik vond het echt geweldig. Die nieuwe versie van Open Car had ook zo op de plaat moeten staan En erg cool dat ze The Sky Moves Sideways speelden.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:24 uur

geplaatst: vandaag om 18:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.