Muziek / MusicMeter Live! / Porcupine Tree concerten 2007
zoeken in:
0
Omayyad
geplaatst: 6 december 2007, 13:58 uur
(willie) schreef:
Enige nadeel is die vliegende schotel die er naast staat, maar goed dat zal elke Rotterdammer zeggen.
Enige nadeel is die vliegende schotel die er naast staat, maar goed dat zal elke Rotterdammer zeggen.

Ik kan je verzekeren dat dit niet alleen door Rotterdammers wordt gezegd...

0
geplaatst: 6 december 2007, 14:02 uur
had daar gisteren normaal gezien niet europees voetbal moeten worden gespeeld 

0
Omayyad
geplaatst: 6 december 2007, 14:05 uur
Normaal gezien wel, maar ik geloof dat ze daar in Rotterdam nu andere doelen stellen...
0
geplaatst: 6 december 2007, 14:21 uur
THEMARSVOLTA schreef:
...gelukkig zei 1 van de zangers dat ze volgend jaar de hoofdact zullen zijn. Maar goed ook, want het is een fantastische band met twee enorme goede zangers en een zangeres.
...gelukkig zei 1 van de zangers dat ze volgend jaar de hoofdact zullen zijn. Maar goed ook, want het is een fantastische band met twee enorme goede zangers en een zangeres.
Dat was een grap of een grote expressie van hoop, maar allesbehalve een serieuze veronderstelling volgens mij!
0
geplaatst: 6 december 2007, 15:11 uur
Omayyad schreef:
Normaal gezien wel, maar ik geloof dat ze daar in Rotterdam nu andere doelen stellen...
De Doelen is een theater zaal,ik betwijfel of PT daar ooit zal optreden...
0
geplaatst: 6 december 2007, 15:12 uur
Nightrider schreef:
Dat was een grap of een grote expressie van hoop, maar allesbehalve een serieuze veronderstelling volgens mij!
Dat bedoelde ze natuurlijk als grap maar blijkbaar had niet iedereen dat door

0
geplaatst: 6 december 2007, 15:23 uur
vigil schreef:
hun eerste optreden in rotterdam zal wel in ahoy' zijn denk ik

0
geplaatst: 6 december 2007, 15:28 uur
Dan begreep ik de grap ook niet, waarom kan die band geen headliner zijn dan?
0
Omayyad
geplaatst: 6 december 2007, 15:29 uur
Natuurlijk kan Anathema headliner zijn (en ze zijn dat ook vaak geweest). Ik denk alleen dat een zaal als HMH iets te hoog gegrepen is.
0
geplaatst: 6 december 2007, 15:30 uur
THEMARSVOLTA schreef:
Natuurlijk zou dat ooit wel kunnen en in zalen zoals Tivoli e.d. ook geen probleem, maar de HMH is (nog?) een maatje te groot. Ook PT kreeg de zaal niet vol en die verkopen toch veel meer platen dan Anathema
0
geplaatst: 6 december 2007, 15:31 uur
dat zal er ook mee te maken hebben dat porcupine tree wel platen uitbrengt en anathema niet.
0
geplaatst: 6 december 2007, 15:31 uur
0
geplaatst: 6 december 2007, 15:32 uur
charlezzz schreef:
dat zal er ook mee te maken hebben dat porcupine tree wel platen uitbrengt en anathema niet.
Als je reguliere studioplaten naast elkaar zou leggen maakt het denk ik in kwantiteit bitter weinig uit
0
Omayyad
geplaatst: 6 december 2007, 15:35 uur
Zolang je (de remasters van) de remasters niet meetelt... 

0
geplaatst: 6 december 2007, 15:41 uur
Neen hoor die heeft enkel een gedeelte van de ruime discografie (als dubbel cd) geremasterd opnieuw uitgebracht waar bands als Floyd dit om de paar jaar doet (op 8 dec. komt de nieuwste).
0
geplaatst: 6 december 2007, 20:45 uur
Geweldig optreden gisteren.
Hoe heette het laatste nummer van Anathema? Dat was errug goed!
Hoe heette het laatste nummer van Anathema? Dat was errug goed!
0
geplaatst: 7 december 2007, 16:35 uur
Dit was het eerste PT optreden dat ik bijwoonde en ik vond het echt geweldig. Die nieuwe versie van Open Car had ook zo op de plaat moeten staan
En erg cool dat ze The Sky Moves Sideways speelden.
En erg cool dat ze The Sky Moves Sideways speelden.* denotes required fields.