Muziek / MusicMeter Live! / Porcupine Tree concerten 2007
zoeken in:
0
geplaatst: 27 maart 2007, 00:01 uur
charlezzz schreef:
27-06 Antwerpen, Hof Ter Loo
27-06 Antwerpen, Hof Ter Loo
Shit.. Waarom nou net in volle examenperiode ;-(
Dan heb ik verbeter- en telwerk.. dan is het tegen de klok ;-(
ik denk dat ik ga beginnen huilen (en mijn leerlingen die PT-fan zijn wellicht ook!)
0
geplaatst: 27 maart 2007, 08:05 uur
c-moon schreef:
ik denk dat ik ga beginnen huilen (en mijn leerlingen die PT-fan zijn wellicht ook!)
(quote)
Als je dat nou gewoon in het openbaar vervoer gaat doen....dat corrigeren...en na afloop niet in de kroeg blijft hangen, dan kost het concert je hooguit 2,5 uur....er moet ook tijd voor ontspanning zijn

0
geplaatst: 27 maart 2007, 11:29 uur
bonothecat schreef:
Als je dat nou gewoon in het openbaar vervoer gaat doen....dat corrigeren...en na afloop niet in de kroeg blijft hangen, dan kost het concert je hooguit 2,5 uur....er moet ook tijd voor ontspanning zijn
(quote)

Kop op c-moon... Misschien kunnen we allemaal onze rode pen meenemen en na afloop in de kroeg onder het genot van een biertje heerlijk door examens heen strepen

0
geplaatst: 27 maart 2007, 17:17 uur
Heel vet!
Zeker aanwezig in de Effenaar!
Erg tof dat ze daar eens komen.
Zal wel volle bak worden.
Zeker aanwezig in de Effenaar!
Erg tof dat ze daar eens komen.
Zal wel volle bak worden.
0
geplaatst: 28 maart 2007, 00:12 uur
bonothecat schreef:
(quote)

Beste Bono:,
1. ik ga heus niet telkens de kroeg in na een optreden, en in de week al helemaal niet
2. ik neem al vaker dan je denkt het openbaar vervoer, maar naar Hof ter Lo (vooral terug van) is dat kwasi onmogelijk, in zo'n gevallen heb ik (gelukkig - voor de meeste concerten toch - een concertbuddy die met de wagen is)
3. tijd voor ontspanning jajaja. ga dat tegen mijn directie zeggen, die tot op de laatste moment (dag van en voor deliberaties zelfs!!!) nog examens passen, de leerkrachten moeten maar zien dat ze alles verbeterd krijen, geloof me: zeker in juni, het zou niet de eerste keer zijn dat ik tot na middernacht zit te verbeteren. Deze week is het trouwens ook weer van dattem.. Vandaag kreeg ik nu bvb. mijn verbeterwerk wel vrij vroeg klaar, voor morgen hou ik mijn hart vast...
(Maar, jaja, ik hoor het sommigen al zeggen: je hebt daarna toch vakantie? Awel ja, en daar ga ik volop van genietn ook ha !!
)Nu .. "neem gewoon openbaar vervoer"... niet altijd zo evident helaas...
0
geplaatst: 28 maart 2007, 00:12 uur
Lukas schreef:
Kop op c-moon... Misschien kunnen we allemaal onze rode pen meenemen en na afloop in de kroeg onder het genot van een biertje heerlijk door examens heen strepen

Ik het idee anders wel genegen..... maar of het ook goed komt...

0
geplaatst: 28 maart 2007, 00:20 uur
Trouwens: ik zie nu helemaal het licht:
26 en 27 juni dan is het verbeteren al voorbij MAAR.. zijn het de proclamaties, met de ouders erbij enzo.. als betrokken leerkracht en titularis (klassenleraar) in de eindjaren, hoor ik op die avonden aanwezig te zijn, een eerlijk gezegd wil ik dergelijke mooie momenten met mijn leerlingen die dan afstuderen ook niet missen !
Blijft natuurlijk ontzettend jammer van Porcupine Tree, want - zeker na vorige doortocht - keek ik daar ZO naar uit !!!!!!
26 en 27 juni dan is het verbeteren al voorbij MAAR.. zijn het de proclamaties, met de ouders erbij enzo.. als betrokken leerkracht en titularis (klassenleraar) in de eindjaren, hoor ik op die avonden aanwezig te zijn, een eerlijk gezegd wil ik dergelijke mooie momenten met mijn leerlingen die dan afstuderen ook niet missen !
Blijft natuurlijk ontzettend jammer van Porcupine Tree, want - zeker na vorige doortocht - keek ik daar ZO naar uit !!!!!!
0
geplaatst: 28 maart 2007, 10:33 uur
c-moon schreef:
1. ik ga heus niet telkens de kroeg in na een optreden, en in de week al helemaal niet
2. ik neem al vaker dan je denkt het openbaar vervoer, maar naar Hof ter Lo (vooral terug van) is dat kwasi onmogelijk, in zo'n gevallen heb ik (gelukkig - voor de meeste concerten toch - een concertbuddy die met de wagen is)
3. tijd voor ontspanning jajaja. ga dat tegen mijn directie zeggen, die tot op de laatste moment (dag van en voor deliberaties zelfs!!!) nog examens passen, de leerkrachten moeten maar zien dat ze alles verbeterd krijen, geloof me: zeker in juni, het zou niet de eerste keer zijn dat ik tot na middernacht zit te verbeteren. Deze week is het trouwens ook weer van dattem.. Vandaag kreeg ik nu bvb. mijn verbeterwerk wel vrij vroeg klaar, voor morgen hou ik mijn hart vast...
(Maar, jaja, ik hoor het sommigen al zeggen: je hebt daarna toch vakantie? Awel ja, en daar ga ik volop van genietn ook ha !!
)
Nu .. "neem gewoon openbaar vervoer"... niet altijd zo evident helaas...
(quote)
)Nu .. "neem gewoon openbaar vervoer"... niet altijd zo evident helaas...
Mijn berichtje was opbeurend bedoeld, en zeker niet om een stereotyp van jouw te maken. Ik weet ook wel redelijk hoe het onderwijs werkt, mijn vrouwelijke huisgenote.....beter bekent als mijn vriendin, zit ook in het onderwijs.....heavy job. Maar het blijft spijtig dat je niet kunt.
0
geplaatst: 28 maart 2007, 11:00 uur
bonothecat schreef:
Mijn berichtje was opbeurend bedoeld, en zeker niet om een stereotyp van jouw te maken. Ik weet ook wel redelijk hoe het onderwijs werkt, mijn vrouwelijke huisgenote.....beter bekent als mijn vriendin, zit ook in het onderwijs.....heavy job. Maar het blijft spijtig dat je niet kunt.
(quote)
Weet wel dat je het goed bedoelt hoor !!

Maar ik zet meestal haast als automatisch het pantser op, om dat helaas teveel mensennou net wel in die stereotiepen geloven (zucht).
En idd. the bottom line: is dat ik idd. helaas twee kansen om Porucpine Tree te zien moet missen ;-((
Hopelijk komen ze ook nog eens terug in een voor mij minder hectische/onmogelijke periode...
Enfin, ik kijk (nu al) uit naar jullie verslagjes

0
JonnieBrasco
geplaatst: 28 maart 2007, 15:50 uur
Porcupine Tree eind juni.... een van de beste redenen om terug te keren naar Nederland!
0
geplaatst: 30 maart 2007, 19:08 uur
JonnieBrasco schreef:
Porcupine Tree eind juni.... een van de beste redenen om terug te keren naar Nederland!

0
geplaatst: 31 maart 2007, 10:20 uur
0
geplaatst: 31 maart 2007, 11:58 uur
daar wilde ik ook heen, had me voorgenomen om alle concerten die ze gaven te bezoeken maar helaas heb ik dan al pearl jam.. nou ja, ook leuk

0
geplaatst: 31 maart 2007, 12:30 uur
Lin schreef:
... helaas heb ik dan al pearl jam.. nou ja, ook leuk
(quote)
... helaas heb ik dan al pearl jam.. nou ja, ook leuk

Denk je?

0
geplaatst: 1 april 2007, 16:13 uur
ik zal er in Amsterdam en Eindhoven, en wellicht ook in Antwerpen bij zijn.
0
geplaatst: 1 april 2007, 17:16 uur
ze beginnen morgen met repetities voor de nieuwe toernee, die over een week of twee in de u.k. begint.
dan is dan eind juni een ingespeelde tandem!
dan is dan eind juni een ingespeelde tandem!

0
Omayyad
geplaatst: 1 april 2007, 17:18 uur
charlezzz schreef:
Ik houd me derhalve aanbevolen voor Antwerpen...
Dat was me uitstekend bevallen 
0
geplaatst: 1 april 2007, 17:20 uur
Omayyad schreef:
(quote)
dat jezelf uitnodigen is een kwalijke eigenschap van je

p.s. wat staat er tegenover?
0
Omayyad
geplaatst: 1 april 2007, 17:21 uur
charlezzz schreef:

Mijn aanwezigheid natuurlijk...