MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / New Wave meetings

zoeken in:
SUPERGAAF!

De bands speelden net een stukje soepeler dan in Get Rythm en de set van Feeding Fingers was iets langer. Drummer Danny wist de vellen heel goed te raken, de bassist klonk goed en het combineren van twee geleende instrumenten en de zang ging Justin enorm goed af. Deze mannen zijn de titel Amerikaanse Cure meer dan waardig!

Iedereen die er was: bedankt voor de gezelligheid (en Azra bedankt voor de cd)

Lin
Ik vond het ook echt heel erg leuk! Cradle vond ik zoals altijd waanzinnig live en wat cool om Feeding Fingers live te zien en horen. Ik vond het erg goed klinken, had nog wel een stuk langer gemogen
Was boven verwachting goed!

Ook het napraten met Justin (die overigens goed accentjes kan nadoen hahaha ) was erg leuk! (en Johan en Henk natuurlijk ook )
En een ander hoogtepunt was t in real life ontmoeten van Sheplays en hubbie

Ik heb ook volop genoten. De bands zelf vonden het vrijdag ook wat lekkerder gaan dan woensdag.
Natuurlijk ook erg leuk om Sheplays en azra te hebben ontmoet!

Vandaag speelt Feeding Fingers in Rome als voorprogramma van Nitzer Ebb, daarna gaan ze nog naar Boekarest en Warschau. In mei komen ze opnieuw in Europa, want ze spelen dan in Duitsland op het Gotik Treffen. Ze willen dat combineren met een klein toertje en gezien de gastvrije ontvangst in ons landje (ondanks de lage opkomst) is de kans groot dat ze hier dan nog een keer zullen spelen.

Sheplays
Het was bitter koud in Gouda gisteren. Het concert van beide bands in het leuke intieme zaaltje van The Gonz was daarentegen een verwarmende opkikker. Wat een vriendelijke gasten zijn het! Heel gaaf dat ze zo enthousiast en goed hebben gespeeld voor het weinige publiek.

Reptile's gitaar was geweldig goed in vorm en de andere instrumenten klonken ook lekker.

Erg leuk om jullie ontmoet te hebben, Reptilin!

Waar en wanneer is de afterparty eigenlijk?

Sater schreef:
(en Azra bedankt voor de cd)

You're welcome
reptile71 schreef:

Natuurlijk ook erg leuk om Sheplays en azra te hebben ontmoet!

insgelijks

Ze willen dat combineren met een klein toertje en gezien de gastvrije ontvangst in ons landje (ondanks de lage opkomst) is de kans groot dat ze hier dan nog een keer zullen spelen.

Overhalen die handel! Als ze komen - het liefst op een vrij- of zaterdag - ben ik weer van de partij . Wat klonk dat gisteren goed! Prachtig geluid en Justin zong boven al mijn verwachtingen uit. (en die drummer, wow, zo hoort een drummer te spelen en te zijn!)

Lin
Absoluut, ik vond de stem van Justin ook boven verwachting goed. En de drummer en bassist ook, gewoon alles

En Cradle

Gast
geplaatst: vandaag om 07:03 uur

geplaatst: vandaag om 07:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.