Muziek / MusicMeter Live! / Concert Joanna Newsom 27 april uitgesteld
zoeken in:
0
geplaatst: 27 april 2007, 11:52 uur
Van de site van Paradiso:
Joanna Newsom heeft keelproblemen en kan vanavond helaas niet optreden. Een nieuwe concertdatum wordt zo spoedig mogelijk bekend gemaakt. Kaarten blijven geldig voor het vervangende concert.
Bummer

Joanna Newsom heeft keelproblemen en kan vanavond helaas niet optreden. Een nieuwe concertdatum wordt zo spoedig mogelijk bekend gemaakt. Kaarten blijven geldig voor het vervangende concert.
Bummer

0
Sietse
geplaatst: 27 april 2007, 12:59 uur
kut zeg voor al die mensen met hun kaartjes.
nou maar hopen dat het snel weer zal zijn.
0
geplaatst: 27 april 2007, 13:13 uur
Wel Sodemieters!! 
Hoe moet dat nu met mijn goede voornemens om dit jaar meer concerten te gaan bezoeken? Het zal niet iedereen interesseren, maar mag ik hier toch met enige frustratie roepen dat mijn vorige concertkaartjes die waren voor The Arcade Fire (2 april Utrecht, definitief afgelast).

Wat zal ik vanavond eens gaan doen?

Hoe moet dat nu met mijn goede voornemens om dit jaar meer concerten te gaan bezoeken? Het zal niet iedereen interesseren, maar mag ik hier toch met enige frustratie roepen dat mijn vorige concertkaartjes die waren voor The Arcade Fire (2 april Utrecht, definitief afgelast).

0
geplaatst: 27 april 2007, 13:40 uur
sq schreef:
Wel Sodemieters!!

Wel Sodemieters!!

Zullen we keihard gaan zuipen voor de deur van Paradiso?
0
handsome_devil
geplaatst: 27 april 2007, 14:52 uur
Heb ik alle mensen voor niks gepmt en geprobeerd positieve energie mee te geven
Maar erg jammer natuurlijk voor iedereen die er al een hele tijd naar uit keek 
Zijn er nog kaartjes eigenlijk? Heel misschien ben ik er dan bij de herkansing bij.
0
geplaatst: 27 april 2007, 16:05 uur
Paalhaas schreef:
(quote)
Heel sympathiek idee van Paalhaas
. Voel mij ook oprecht gesteund. Ik heb echter al weer alternatieven dichter bij huis gezocht. Ik ga nu naar naar de Bluesroute in Utrecht. Skinny Boy treedt op in de Zadelbar in de Zadelstraat. Joanna Newsom fans die ook komen krijgen van mij een gratis biertje.

0
geplaatst: 27 april 2007, 16:08 uur
Sietse schreef:
Daar sluit ik me bij aan.

0
geplaatst: 27 april 2007, 16:23 uur
En het liefst niet vlak voor een belangrijk examen of iets dergelijks

0
geplaatst: 27 april 2007, 17:00 uur
Ik hoopte op een flauwe grap van Nathalie maar dus niet 
Jammer hoor...

Jammer hoor...
0
geplaatst: 27 april 2007, 19:04 uur
sq schreef:
. Voel mij ook oprecht gesteund. Ik heb echter al weer alternatieven dichter bij huis gezocht.
Ik ga nu naar naar de Bluesroute in Utrecht. Skinny Boy treedt op in de Zadelbar in de Zadelstraat. Joanna Newsom fans die ook komen krijgen van mij een gratis biertje.
(quote)
. Voel mij ook oprecht gesteund. Ik heb echter al weer alternatieven dichter bij huis gezocht. Ik ga nu naar naar de Bluesroute in Utrecht. Skinny Boy treedt op in de Zadelbar in de Zadelstraat. Joanna Newsom fans die ook komen krijgen van mij een gratis biertje.

Hop hop,
allemaal naar Utrecht

0
geplaatst: 28 april 2007, 00:56 uur
sxesven schreef:
[ontdaan]Daar stond ik dan om half acht.[/ontdaan]
*schouderklopje*
0
geplaatst: 28 april 2007, 03:01 uur
sxesven schreef:
:/
0
geplaatst: 28 april 2007, 08:42 uur
sxesven schreef:
Ik ken er nog één, 1,5 uur voor moeten reizen

0
sxesven
geplaatst: 28 april 2007, 10:27 uur
Sander B. schreef:
(quote)

Ditto. Plus twintig euro aan parkeergeld omdat we wat vroeger waren gegaan om nog even de stad in te gaan. Ammoal veur neks. Gelukkig geen hotel geboekt, wat we eerst nog van plan waren.

0
geplaatst: 29 april 2007, 05:14 uur

even vanuit Groningen heen en weer naar Amsterdam geweest. Deze foto was om 4 uur 's middags...
0
geplaatst: 29 april 2007, 17:08 uur
Dat is wel erg zuur zeg na zo'n lange reis.
Ik zat die ochtend zelf nog te twijfelen of ik in de auto zou springen, uiteindelijk maar goed dat ik het niet heb gedaan want ik had het nooit op tijd geweten.
Misschien dat ik de herkansing wel even meepak.
Ik zat die ochtend zelf nog te twijfelen of ik in de auto zou springen, uiteindelijk maar goed dat ik het niet heb gedaan want ik had het nooit op tijd geweten.
Misschien dat ik de herkansing wel even meepak.
0
sxesven
geplaatst: 30 april 2007, 21:58 uur
Mevrouw heeft gisteren wél gewoon op ATP in Australië gespeeld.
Jo, ik kan er niet om lachen. Als het zo doorgaat krijg je die ring terug en zoek je Bill maar weer op. 
Jo, ik kan er niet om lachen. Als het zo doorgaat krijg je die ring terug en zoek je Bill maar weer op. 
0
geplaatst: 30 april 2007, 22:47 uur
Blijkt toch maar weer dat het niet handig is om niet in de Randstad te wonen 
Lijkt me flink balen als daar voor die dicht deur staat. Gelukkig heb je de foto's nog.

Lijkt me flink balen als daar voor die dicht deur staat. Gelukkig heb je de foto's nog.

0
geplaatst: 30 april 2007, 23:29 uur
sxesven schreef:
Maar goed, er zitten natuurlijk wel een paar dagen tussen waarin ze heeft kunnen herstellen. Je kunt er van uit gaan dat ze niet zomaar een concert uitstellen dus wat had je dan gewild, een optreden van Joanna Newsom die meer klinkt als Tom Waits?

0
geplaatst: 30 april 2007, 23:47 uur
bubbachups schreef:
Maar goed, er zitten natuurlijk wel een paar dagen tussen waarin ze heeft kunnen herstellen. Je kunt er van uit gaan dat ze niet zomaar een concert uitstellen dus wat had je dan gewild, een optreden van Joanna Newsom die meer klinkt als Tom Waits?
(quote)

Tom Waits sings Joanna Newsom kan best interessant worden

* denotes required fields.