Muziek / MusicMeter Live! / Concert Joanna Newsom 27 april uitgesteld
zoeken in:
0
sxesven
geplaatst: 1 mei 2007, 00:04 uur
Beide mogelijkheden zouden inderdaad indrukwekkende resultaten kunnen opleveren.
Waits die Peach, Plum, Pear gorgelt (uiteraard ook ge-multi-tracked!), Newsom die zich door Singapore heen piept, geweldig! 
En uiteraard, Bob, die twee, drie dagen kunnen genoeg zijn, maar septémber. Septééémber.
*huilt*
0
geplaatst: 21 mei 2007, 20:26 uur
Ik heb nog nergens een nieuwe datum gezien.
Heb ik ergens overheen gelezen?
0
sxesven
geplaatst: 21 mei 2007, 20:30 uur
sq schreef:
Heb ik ergens overheen gelezen?
(quote)
Heb ik ergens overheen gelezen?Stond ergens te lezen bij Paradiso, meen ik me te herinneren. Nu zijn mijn herinneringen inmiddels wel vaag, heb desbetreffende dag professioneel (Lacuna, Inc. bedankt) uit mijn geheugen laten verwijderen.

Maar serieus, ik ben er vrij zeker van dat dat daar te lezen was.
0
geplaatst: 21 mei 2007, 21:51 uur
sxesven schreef:
heb desbetreffende dag professioneel (Lacuna, Inc. bedankt) uit mijn geheugen laten verwijderen.
heb desbetreffende dag professioneel (Lacuna, Inc. bedankt) uit mijn geheugen laten verwijderen.

0
geplaatst: 23 mei 2007, 13:27 uur
Op de LastFM event-pagina is het volgens mensen pas in september.
0
geplaatst: 23 mei 2007, 14:34 uur
Dat klopt Itchy.
Het scherm boven de ingang van de Paradiso vermeldde dat. Het is echter nooit op een andere manier vermeld geweest. :S
Het scherm boven de ingang van de Paradiso vermeldde dat. Het is echter nooit op een andere manier vermeld geweest. :S
0
geplaatst: 18 juni 2007, 17:33 uur
Geachte heer/mevrouw,
Het optreden van Joanne Newsom, 27 april 2007 jl. te Paradiso Amsterdam, is verschoven naar 12 september 2007. Uw tickets blijven geldig voor de nieuwe datum.
Het optreden van Joanne Newsom, 27 april 2007 jl. te Paradiso Amsterdam, is verschoven naar 12 september 2007. Uw tickets blijven geldig voor de nieuwe datum.
0
sxesven
geplaatst: 18 juni 2007, 17:43 uur
Joanne Newsom
Wel verdorie, ik had toch echt kaartjes voor Joanna Newsom!

0
geplaatst: 18 juni 2007, 17:55 uur

Don't kill the messenger! Dit werd hedenmiddag in mijn mailbox gedeponeerd.
0
sxesven
geplaatst: 18 juni 2007, 18:38 uur
L_T_B schreef:

(quote)

Dat wist ik wel, vrees niet.

0
sxesven
geplaatst: 12 september 2007, 23:58 uur
(Even knip+plak van de artiestenpagina.
)
Nou, hier maar even neerpennen dan. Vooropgesteld vond ik het gewoon een erg goed concert met één grote maar. De setlist op zich was natuurlijk fantastisch, en de uitvoeringen met band van (vooral) de oudere songs waren imo ook allemaal erg geslaagd. Fijn sfeertje verder (indrukwekkend stil) enzo, dus geen klagen wat dat betreft. Wat dat betreft echt helemaal top, en het wachten absoluut waard. Van het voorprogramma heb ik trouwens helemaal niks meegekregen zo nietszeggend en onopvallend, not quite amazing, sorry Jo.
Allemaal tof verder dus.
Maar dan geen Only Skin spelen.
Verder leuk om alle MuMe-luitjes eens te ontmoeten, jammer dat het zo kort was enzo (moest ook vlug weer weg), maar desalniettemin tof.
)Nou, hier maar even neerpennen dan. Vooropgesteld vond ik het gewoon een erg goed concert met één grote maar. De setlist op zich was natuurlijk fantastisch, en de uitvoeringen met band van (vooral) de oudere songs waren imo ook allemaal erg geslaagd. Fijn sfeertje verder (indrukwekkend stil) enzo, dus geen klagen wat dat betreft. Wat dat betreft echt helemaal top, en het wachten absoluut waard. Van het voorprogramma heb ik trouwens helemaal niks meegekregen zo nietszeggend en onopvallend, not quite amazing, sorry Jo.
Allemaal tof verder dus.Maar dan geen Only Skin spelen.

Verder leuk om alle MuMe-luitjes eens te ontmoeten, jammer dat het zo kort was enzo (moest ook vlug weer weg), maar desalniettemin tof.

0
geplaatst: 12 september 2007, 23:59 uur
Ah hier was het juiste topic.
Het was inderdaad goed dat het was uitgesteld, anders was ik er niet bij geweest, en dan had ik toch wel wat gemist!
Mooi mooi mooi
Het was inderdaad goed dat het was uitgesteld, anders was ik er niet bij geweest, en dan had ik toch wel wat gemist!
Mooi mooi mooi

0
geplaatst: 13 september 2007, 00:01 uur
Voorprogramma was het slechtste wat ik dit jaar heb gezien. Echt onthutsend slecht. Vond het een fijne set, Jammer van Only Skin maar ik kan er wel overheen komen (is ook niet mijn favo nummer van Ys, dat is Cosmia)
0
geplaatst: 13 september 2007, 00:04 uur
Ja, het voorprogramma was een beetje treurig, maar daar heb ik dan ook maar weinig op gelet. Ik heb Only Skin eerlijk gezegd niet echt gemist vanavond, hoewel het een prachtig nummer is.
Het hoogtepunt vond ik Colleen
Het hoogtepunt vond ik Colleen

0
sxesven
geplaatst: 13 september 2007, 00:16 uur
Ik zat dan weer actief en met zweethandjes op Only Skin te wachten (was niet de enige ook geloof ik), dus het was wel een lichte deceptie toen ze Ys in volgorde afging en toen Only Skin finaal oversloeg. Niet dat het veel afdoet aan het concert natuurlijk, dat was en blijft geniaal, maar het had het imo nog net naar een hoger plan kunnen tillen. Samen met Clam, Crab, Cockle, Cowrie overigens mijn favoriete song, dus met de encore mocht ik verder niet klagen natuurlijk, maar heel stiekem hoopte ik dat ze 'm daar nog zou spelen.
Maar ok, genoeg geklaagd, het lijkt net alsof heel mijn avond in duigen viel en dat was echt niet zo natuurlijk, het was fantastisch, dank je Jo!
Maar ok, genoeg geklaagd, het lijkt net alsof heel mijn avond in duigen viel en dat was echt niet zo natuurlijk, het was fantastisch, dank je Jo!

0
geplaatst: 13 september 2007, 00:18 uur
Ja, Colleen was geweldig mooi. Het extra inzetje van de band werd nog speciaal afgekondigd door Joanna, maar ook het einde - waarin het thema nog eens even heel anders werd gespeeld, was indrukwekkend. Verder vond ik Emily erg mooi, daar zat ook meer in dan op de plaat.
Bij het einde (T shirten gekocht) heb ik toch nog een CD gekocht: van de Moore brothers - jawel, dat treurige voorprogramma, waar ik eigenlijk weinig van heb meegekregen. Maar ja, die jongens stonden zelf achter de balie bij de shirts en ik vond de titel ´murdered by the Moore Brothers´ wel trekkend. Ik hoop dat t wat is
Bij het einde (T shirten gekocht) heb ik toch nog een CD gekocht: van de Moore brothers - jawel, dat treurige voorprogramma, waar ik eigenlijk weinig van heb meegekregen. Maar ja, die jongens stonden zelf achter de balie bij de shirts en ik vond de titel ´murdered by the Moore Brothers´ wel trekkend. Ik hoop dat t wat is

0
geplaatst: 13 september 2007, 00:21 uur
HiLL schreef:
Nog gezopen?
Weinig dus, want op last van Joanna was de bar dicht tijdens het concert. Dat was eigenlijk toch wel heel prettig, want bij die muziek wil je geen geloop. Maar we hadden al wat op bij de Italiaan en ik zit nu lekker aan de Ricard.Nog gezopen?
0
geplaatst: 13 september 2007, 00:27 uur
Heel mooi was het. Nauurlijk jammer dat only skin niet langskwam, maar ach, die heb ik nu thuis maar opgelegd.
Maar uitstekende sfeer, perfect geluid, mooi stil in de zaal. Zo stil dat ik me soms zelfs welhaast ergerde aan zachtjes op het ritme meetikkende mensen. Ach, mocht de pret niet drukken. Na afloop maar gauw naar huis gegaan om nu enigszins bijtijds mijn bed in te kunnen duiken. Dromen van Joanna...
Maar uitstekende sfeer, perfect geluid, mooi stil in de zaal. Zo stil dat ik me soms zelfs welhaast ergerde aan zachtjes op het ritme meetikkende mensen. Ach, mocht de pret niet drukken. Na afloop maar gauw naar huis gegaan om nu enigszins bijtijds mijn bed in te kunnen duiken. Dromen van Joanna...
0
sxesven
geplaatst: 13 september 2007, 00:29 uur
Ik vergeet misschien iets en de volgorde is misschien niet helemaal correct (maar toch aardig geloof ik), maar dit was het ongeveer:
Bridges & Balloons
Emily
Monkey & Bear
What We Have Known
Inflammatory Writ
Sawdust & Diamonds
The Book of Right-On
Peach, Plum, Pear
Colleen
Cosmia
Clam, Crab, Cockle, Cowrie (encore)
0
geplaatst: 13 september 2007, 00:37 uur
Ik was ook al bezig, maar jouw lijstje is vollediger. Volgens mij was dit t wel
0
geplaatst: 13 september 2007, 00:39 uur
Klinkt als een mooie setlist. Had ze de Ys-street band trouwens ook meegenomen?
0
geplaatst: 13 september 2007, 00:45 uur
Ja die gaven echt meerwaarde. Als op de EP, maar dan dus nog effe iets beter. De drummer op zijn blote voeten was ook bezienswaardig. Handsome devil heeft nog een CDtje van m gekocht.
0
handsome_devil
geplaatst: 13 september 2007, 01:36 uur
gekocht? Ik kreeg em
Een vriend van de drummer had de cd gemaakt en had aan hem gevraagd of hij de cd wilde meegeven aan iemand. Heb hem al even voor de helft beluisterd en hij klinkt zeker niet slecht. De drummer was trouwens erg aardig en heeft nog even Thank You! op mijn EP gekalkt.
Het concert was echt de coolheid. Ook ik vond het ontbreken van Only Skin jammer, maar het was echt geweldig. Las een keer op 3voor12 dat Joanna live geen woord zegt, alleen dr liedjes speelt en meer niet, maar daar was vanavond niet veel van te merken. En ze zong echt geweldig, en de Ys band was ook helemaal leuk. Woei.
Een vriend van de drummer had de cd gemaakt en had aan hem gevraagd of hij de cd wilde meegeven aan iemand. Heb hem al even voor de helft beluisterd en hij klinkt zeker niet slecht. De drummer was trouwens erg aardig en heeft nog even Thank You! op mijn EP gekalkt. Het concert was echt de coolheid. Ook ik vond het ontbreken van Only Skin jammer, maar het was echt geweldig. Las een keer op 3voor12 dat Joanna live geen woord zegt, alleen dr liedjes speelt en meer niet, maar daar was vanavond niet veel van te merken. En ze zong echt geweldig, en de Ys band was ook helemaal leuk. Woei.
0
geplaatst: 13 september 2007, 01:40 uur
sq schreef:
Ja die gaven echt meerwaarde. Als op de EP, maar dan dus nog effe iets beter. De drummer op zijn blote voeten was ook bezienswaardig. Handsome devil heeft nog een CDtje van m gekocht.
Ze heeft het plaatje zelfs gekregen van de drummer!Ja die gaven echt meerwaarde. Als op de EP, maar dan dus nog effe iets beter. De drummer op zijn blote voeten was ook bezienswaardig. Handsome devil heeft nog een CDtje van m gekocht.
Ik heb een uitstekende dag gehad!
Verdwaald met Madelon in hartje Amsterdam, Ben & Jerry's gekocht. Mensen ontmoet en bij de italiaan wezen eten.
Het optreden was waanzinnig mooi. Ze hebben al mijn favorieten gespeeld, maar toch miste ik Only Skin wel een beetje. Ik heb vreselijk genoten, het is ook zo een schattig meiske.
0
geplaatst: 13 september 2007, 01:44 uur
* denotes required fields.