MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Marillion !

zoeken in:
Running On Empty schreef:
(quote)

Daar zou ik me maar geen zorgen over maken

Denk je? Als Genesis al in de Arena geprogrammeerd wordt...

Cygnus schreef:
(quote)

Denk je? Als Genesis al in de Arena geprogrammeerd wordt...

Tja je hebt gelijk, tegenwoordig lijkt alles te kunnen

Vanavond naar Marillion in Paradiso geweest en ik ben er eigenlijk nog een beetje stil van, wat een concert zeg, met een setlist die afwijkt van de overige concerten van deze korte snow-where else tour.

Uit mijn hoofd zeg ik de volgende setlist:

Bridge
Living With the Big Lie
Runaway
Wave / Mad / The Opium Den
Fruit Of The Wild Rose
Fantastic place
Real Tears For Sale
Somewhere Else
Seasons End
Hooks In You
Most Toys
The Other Half
Cannibal Surf Babe
Ocean cloud
Neverland
The invisible man
Let it snow

Heel erg blij was ik met de nummers fantastic place, ocean cloud en the invisible man die de afgelopen concerten niet op het programma stonden.

Onwaarschijnlijk genoten dus!

Ben de dag daarvoor geweest en was ook erg goed, maar als ik deze setlist zie dan vind ik het toch stiekem wel jammer dat ik niet een dagje later ben geweest. Het begin was hetzelfde, maar daarna kwamen een hoop nummers die ik (nog) niet ken. Had graag ocean cloud eens live willen zien, misschien een volgende keer Het nummer dat ze speelde van hun album dat volgend jaar uitkomt klonk trouwens erg lekker dus dat beloofd nog wat!

op progwereld staat een recensie van het concert in de Boerderij!

www.progwereld.org

Wowww!!! Wat een goede setlist inderdaad !

September 2008: Marillion: "The Early Stages" - Official Bootleg Box Set 1982-1987.
6 CDs, released by EMI on November 17th 2008, all previously unreleased.

CD 1: Live At The Mayfair, Glasgow 13/9/1982
Garden Party (8.18), The Web (10.28), He Knows You Know (5.22), She Chameleon (5.45), Three Boats Down From The Candy (5.17), Market Square Heroes (6.24), Forgotten Sons (10.24)

CD 2: Live At The Marquee, 30/12/1982 (part 1)
Garden Party, Three Boats Down From The Candy, Grendel, Chelsea Monday

CD 3: Live At The Marquee, 30/12/1982 (part 2)
He Knows You Know, The Web, Script For A Jester's Tear, Forgotten Sons, Market Square Heroes, Margaret

CD 4: Live At The Reading Festival 27/8/1983
Grendel, Garden Party, Script For A Jester's Tear, Assassing, Charting The Single, Forgotten Sons, He Knows You Know, Market Square Heroes

CD 5: Live At Hammersmith Odeon 14/12/1984
Assassing, Garden Party, Cinderella Search, Punch & Judy, Jigsaw, Chelsea Monday, (Misplaced Childhood part 1:) Pseudo Silk Kimono, Kayleigh, Bitter Suite, Heart Of Lothian, Incubus, Fugazi

CD 6: Live At Wembley Arena 5/11/1987
Slainte Mhath, White Russian, Incubus, Sugar Mice, Fugazi, Hotel Hobbies, Warm Wet Circles, That Time Of The Night, The Last Straw, Kayleigh, Lavender, Heart Of Lothian

Lin
Oeh dat klinkt goed, precies de periode van Marillion die mij het meest kan bekoren

vigil schreef:
September 2008: Marillion: "The Early Stages" - Official Bootleg Box Set 1982-1987.
6 CDs, released by EMI on November 17th 2008, all previously unreleased.

CD 1: Live At The Mayfair, Glasgow 13/9/1982
Garden Party (8.18), The Web (10.28), He Knows You Know (5.22), She Chameleon (5.45), Three Boats Down From The Candy (5.17), Market Square Heroes (6.24), Forgotten Sons (10.24)

CD 2: Live At The Marquee, 30/12/1982 (part 1)
Garden Party, Three Boats Down From The Candy, Grendel, Chelsea Monday

CD 3: Live At The Marquee, 30/12/1982 (part 2)
He Knows You Know, The Web, Script For A Jester's Tear, Forgotten Sons, Market Square Heroes, Margaret

CD 4: Live At The Reading Festival 27/8/1983
Grendel, Garden Party, Script For A Jester's Tear, Assassing, Charting The Single, Forgotten Sons, He Knows You Know, Market Square Heroes

CD 5: Live At Hammersmith Odeon 14/12/1984
Assassing, Garden Party, Cinderella Search, Punch & Judy, Jigsaw, Chelsea Monday, (Misplaced Childhood part 1:) Pseudo Silk Kimono, Kayleigh, Bitter Suite, Heart Of Lothian, Incubus, Fugazi

CD 6: Live At Wembley Arena 5/11/1987
Slainte Mhath, White Russian, Incubus, Sugar Mice, Fugazi, Hotel Hobbies, Warm Wet Circles, That Time Of The Night, The Last Straw, Kayleigh, Lavender, Heart Of Lothian

Prachtige release. Hopelijk wel van een betere geluidskwaliteit dan Curtain Call

Nog mensen naar de Harmonie in Leeuwarden op 11 oktober?
Heb zelf de kaarten al binnen voor het acoustic (theater) concert.
Ben erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken.

Heb van de onderstaande track list van het binnenkort te verschijnen akoestische album 'Less is More' het nummer 'Hard as Love' mogen beluisteren en dat klinkt heerlijk.

Tracklist van 'Less is More'

GO
INTERIOR LULU
OUT OF THIS WORLD
WRAPPED UP IN TIME
THE SPACE
HARD AS LOVE
QUARTZ
IF MY HEART WERE A BALL
IT'S NOT YOUR FAULT
MEMORY OF WATER
THIS IS THE 21ST CENTURY

(Plus Hidden track)

Outlaw104 schreef:
Nog mensen naar de Harmonie in Leeuwarden op 11 oktober?
Heb zelf de kaarten al binnen voor het acoustic (theater) concert.
Ben erg benieuwd hoe dat gaat uitpakken.

Heb van de onderstaande track list van het binnenkort te verschijnen akoestische album 'Less is More' het nummer 'Hard as Love' mogen beluisteren en dat klinkt heerlijk.

Tracklist van 'Less is More'

GO
INTERIOR LULU
OUT OF THIS WORLD
WRAPPED UP IN TIME
THE SPACE
HARD AS LOVE
QUARTZ
IF MY HEART WERE A BALL
IT'S NOT YOUR FAULT
MEMORY OF WATER
THIS IS THE 21ST CENTURY

(Plus Hidden track)

present!

Nee, voor mij het Paard in Den Haag. Wie weet nog een optreden in Z'meer? Driemaal scheepsrecht zou ik zeggen.

Nieuw nummer van de nieuwe cd!

Klinkt niet verkeerd!

Hier worden we wel blij van ja.

Lieve lieve mensen,

Ik zit met een probleem. Ik heb kaartjes voor het Marillionconcert op 16 november maar heb dat weekend ook een reisje geboekt. Is er iemand, ook maar iemand, die kaartjes heeft voor de 19e in Enschede en die zou willen ruilen tegen de Boerderij-kaartjes in Zoetermeer?

Je zou mij er bijzonder blij mee maken...

Stefan

Gast
geplaatst: vandaag om 07:18 uur

geplaatst: vandaag om 07:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.