menu

Muziek / MusicMeter Live! / Glastonbury

zoeken in:
Oldfart schreef:
Overigens wat was dat voor een Jack White project??
White zelf achter de drums, wat Raconteursleden, een zangeres ( wie??).

The Dead Weather

Mijn nichtje is op glasto...
geluksvogel.

Thanx Itch

Oldfart schreef:
Genoeg Springsteen dus, laatste deel zelfs live.
Heb toch een soort haat/ liefde verhouding met de baas.
Aan de ene kant puur en vol inzet, nog steeds, aan de andere kant toch ook beperkingen en (voor mij) wat te veel bombast.
Maar een feestje was het wel weer, dat kan die als geen ander.

Heb dit optreden gedownload en bekeken maar wat een show zeg. Geweldig !!

Toch leuk om twee oude Aussie favorieten samen te zien: Edje Kuepper in de band van Cave.

Sheplays
Oldfart schreef:
Toch leuk om twee oude Aussie favorieten samen te zien: Edje Kuepper in de band van Cave.

heel erg leuk!

Uncut

Oh wow, beetje te laat naar bed gegaan vannacht maar Blur maakte de hooggespannen verwachtingen absoluut waar. Wat een feest

Blur is terug, en wat een show

beste festival ever !

neil gezien , fantastisch , springsteen op automatische piloot , ik vond zelfs lady gaga niet slecht , en ook dat meisje van the ting ting 's , knap ding , allé moet nog dag 2 en 3 zien

Sheplays
U2 op Glasto 2010!
(en Echo & The Bunnymen, The Stranglers...)

Niet normale line-up! George Clinton, Pet Shop Boys, Orbital, Os Mutantes, Toots and the Maytals, The Lightning Seeds, Stevie Wonder, Flaming Lips, Phoenix, Ray Davies, The National, Mos Def, New Model Army

Dit is niet gezond......

Sheplays
Dwejkk_ schreef:
New Model Army

Line-Up

De Staat vrijdag op het John Peel Stage.

Sheplays
Vanavond o.a. The Stranglers en New Model Army.

Hopelijk komen er beelden!

Check voor beelden de BBC kanalen!

Sheplays

BBC2 22.00 en 24.00 uur!

Straks Gorillaz, ben ik erg benieuwd naar.

Ik vond Gorillaz zeer slecht, wat een k band. Zang vals en zeer zeer saai.

Sheplays
Ik ben ook tijdens Gorillaz al afgehaakt. De bands waar ik naar uitkeek zaten weer in de footage op Beeb4, die hier niet te ontvangen is, dus ik hoop ze de komende dagen nog wat compilaties gaan maken op 2. Dat zal wel moeilijk worden met Wimbledon én WK..

Vanavond op BBC 4 een uurtje Jackson Browne.

Oldfart schreef:
Ik vond Gorillaz zeer slecht, wat een k band. Zang vals en zeer zeer saai.

Meen je dat nou? Ik vond het wel mooi die ouwe Bobby Womack te zien, al kwam Stylo live wat minder uit de verf dan de andere nummers die ze lieten zien.

Kreeg er verder (positieve) kippenvel van... prachtige liedjes en Damon Albarn heeft een van de fijnste stemmen in de muziekwereld.

Briljant optreden.

@Sheplays: er is online nog wel het een en ander te bekijken, denk ik.

herman schreef:
@Sheplays: er is online nog wel het een en ander te bekijken, denk ik.

Volgens mij on-line alleen in de UK. Ik kreeg net zo'n melding 'Not Viewable in Your Area'.

Vanavond na Jackson Browne op BBC 4 de band The National uit New York. Schijnt ook aardig te zijn.

Sheplays
Running On Empty schreef:
(quote)

Volgens mij on-line alleen in de UK. Ik kreeg net zo'n melding 'Not Viewable in Your Area'.

Bij mij ook

Herman: Meen je dat nou?
...ja

Running On Empty schreef:
Vanavond op BBC 4 een uurtje Jackson Browne.

Genoten van veel oude nummers. Het lijkt me moeilijk om s'middags in de felle zon het publiek te bespelen en Jackson was niet 100% optimaal bij stem. Ook de geluidsmix was niet optimaal maar toch een lekker uurtje Jackson Browne opgenomen.

The Edge speelde een riedeltje mee met Muse; klonk meteen spannender dan de rest wat ik zag van het optreden.

Dat zei mij dan weer niet zoveel...

Ik vond wel The XX die samen met Florence van de Machine speelden erg goed. Verder ook nog wat van de Scissor Sisters gezien, niet echt mijn ding, maar wel amusant.

DBL
Ik vind het tot nu toe weinig aan. Vorig jaar waren er echt wel topacts, dat valt nu tegen. Gorillaz bijvoorbeeld: zelden zo'n saai optreden gezien (misschien omdat het ook niet mijn muziek is, maar toch), en zelfs een bijdrage van Lou Reed kon daar niets aan veranderen.

En Muse... na een tijdje heb ik dat ook wel gehoord. Het zijn allemaal prima, misschien wel uitstekende, muzikanten, maar ik vind de composities matig en niet memorabel.

Hopen dat dag 3 wat beter is...

Vrijdagavond een prima optreden gezien van Florence & The Machine.
Publiek ging helemaal uit zijn dak.
Verder niet echt veel goede optredens.
Faithless was ok, The XX ook. The National saai, Vampire Weekend ok, Stevie Wonder ok. Editors ook goed.
Dus al met al wel ok.

Gast
geplaatst: vandaag om 12:36 uur

geplaatst: vandaag om 12:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.