Muziek / MusicMeter Live! / Rockin Park Nijmegen
zoeken in:
0
SelmaDuim
geplaatst: 3 april 2008, 20:46 uur
Ben Folds is vandaag bevestigd voor Rockin Park, dan komt er tenminste nog één leuke artiest. 
Live komt ook, maar die hadden tien jaar geleden al moeten stoppen.

Live komt ook, maar die hadden tien jaar geleden al moeten stoppen.
0
geplaatst: 4 april 2008, 10:32 uur
SelmaDuim schreef:
Live komt ook.
Live komt ook.
. alsof het nog niet erger kon.Hopelijk is die Folds dan wat. ken hem niet verder
.
0
SelmaDuim
geplaatst: 4 april 2008, 12:29 uur
Ben bang dat ik je daar ook niet echt blij mee kan maken, al is het voor mij persoonlijk op dit moment wel de beste artiest die er is.
Maar dat Live nog geprogrammeerd wordt tegenwoordig, ik zie die naam weer overal opduiken terwijl ik me niet kan voorstellen dat er nog iemand op zit te wachten.
Maar dat Live nog geprogrammeerd wordt tegenwoordig, ik zie die naam weer overal opduiken terwijl ik me niet kan voorstellen dat er nog iemand op zit te wachten.
0
geplaatst: 5 april 2008, 06:05 uur
Mojo heeft al in januari de doelgroep van Rockin' Park omschreven als "man/vrouw gelijk, mainstream en makkelijk, relaxed en divers publiek, 18-35 jaar". Vooral dat mainstream en makkelijk deed me al het ergste vermoeden. Dat komt dus nog uit ook.
Rest van het programma zal wel pakweg bestaan uit Jack Johnson, Faithless, Racoon en Silkstone ofzo.
Rest van het programma zal wel pakweg bestaan uit Jack Johnson, Faithless, Racoon en Silkstone ofzo.
0
geplaatst: 5 april 2008, 12:39 uur
Beetje naaierig als ze vorige keer wel NiN, Interpol, en allerlei veel leukere bandjes geprogrammeerd hadden.
Dit is idd meer Sky Radio in Park.
.
Dit is idd meer Sky Radio in Park.
.
0
geplaatst: 5 april 2008, 18:56 uur
"makkelijk en relaxed" 
Nu maar hopen dat Di-Rect er niet bijkomt of zo...

Nu maar hopen dat Di-Rect er niet bijkomt of zo...
0
geplaatst: 24 april 2008, 16:44 uur
Met de bevestiging van Xavier Rudd, Starsailor, Mêlée en Justin Nozuka is het programma van Rockin' Park 2008 compleet. Tijdens deze tweede editie treden er 11 bands verdeeld over 2 podia op.
.
0
geplaatst: 10 december 2009, 14:21 uur
2010: eerst bekend gemaakte act: Pearl Jam.
da's al beter dan de hele line-up van vorig jaar.
.
da's al beter dan de hele line-up van vorig jaar.
.
0
geplaatst: 28 juni 2010, 18:37 uur
Stereophonics, The Black Keys prima bands, Ben Harper ook. Pearl Jam weer top, maar kort.
0
Stickman10
geplaatst: 28 juni 2010, 22:07 uur
ja een tekort aan water was er zeker op rock in park!!!!!!!
maar het was een super dag met pearl jam als hoofdact!!!!!!!!!!!!!!!!!
Amy mcdonald was voor mij een echte verassing, had haar al vaak met de hit (this is the life) op de radio gehoord en dat kwam me mijn neus uit, maar toen ik nummers van haar live hoorden was ik toch wel stiekem een beetje verkocht wat is zij live goed zeg!!!!!
ik vond het trouwens grappig toen eddie toch wel veel woorden nederlands sprak hoewel hij er een spiekbriefje bij hield.
ik stond voor aan!!!!!!
maar het was een super dag met pearl jam als hoofdact!!!!!!!!!!!!!!!!!
Amy mcdonald was voor mij een echte verassing, had haar al vaak met de hit (this is the life) op de radio gehoord en dat kwam me mijn neus uit, maar toen ik nummers van haar live hoorden was ik toch wel stiekem een beetje verkocht wat is zij live goed zeg!!!!!
ik vond het trouwens grappig toen eddie toch wel veel woorden nederlands sprak hoewel hij er een spiekbriefje bij hield.
ik stond voor aan!!!!!!
0
geplaatst: 29 juni 2010, 12:52 uur
Ik vond het ook een redelijk tot prima dag. Rise Against vond ik een aangename band met hun circle pit haha, 1 van mijn vrienden stond er midden in, ik daarentegen nooit haha.
Eigenlijk vond ik het pas echt beginnen met Ben Harper. Stond lekker goed vooraan. Geweldige gitarist, mooie nummers en de samenzang met vedder was fantastisch, prima voorschot op wat komen gaat.
Vampire weekend niet geweest, wilde mijn plaats niet opgeven. En toen was Pear Jam daar. Geweldig moet ik zeggen. Toch echt met stipt de hoofd act. 1 nadeel was er wel, black werd niet gespeeld. En dat nummer wilde ik zó graag 1 keer live horen. Verder vond ik het optreden fantastisch, terwijl ik toch met een anti climax gevoel weg ging, wij en met mij nog 100 mensen naast me, hadden het gevoel dat PJ toch nog wel 1 nummer zou doen. Hélaas.
Het nadeel van de dag vond ik inderdaad ook het tekort aan water én het tekort aan schaduw. Op het laatst werd ik toch een beetje zon moe.
Eigenlijk vond ik het pas echt beginnen met Ben Harper. Stond lekker goed vooraan. Geweldige gitarist, mooie nummers en de samenzang met vedder was fantastisch, prima voorschot op wat komen gaat.
Vampire weekend niet geweest, wilde mijn plaats niet opgeven. En toen was Pear Jam daar. Geweldig moet ik zeggen. Toch echt met stipt de hoofd act. 1 nadeel was er wel, black werd niet gespeeld. En dat nummer wilde ik zó graag 1 keer live horen. Verder vond ik het optreden fantastisch, terwijl ik toch met een anti climax gevoel weg ging, wij en met mij nog 100 mensen naast me, hadden het gevoel dat PJ toch nog wel 1 nummer zou doen. Hélaas.
Het nadeel van de dag vond ik inderdaad ook het tekort aan water én het tekort aan schaduw. Op het laatst werd ik toch een beetje zon moe.
0
geplaatst: 29 juni 2010, 13:14 uur
Black Keys was (voor mij) absoluut hoogtepunt. Ook Pearl Jam was weer fijn en Customs, Stereophonics en Black Bottle Riot vond ik ook leuk.
Vampire Weekend heb ik helemaal niks mee evenals Amy McDonald.
Vampire Weekend heb ik helemaal niks mee evenals Amy McDonald.
0
geplaatst: 29 juni 2010, 13:29 uur
Ja, dat waren ze, opgezocht.
Ja inderdaad, dat was voor mij een kennismaking met deze 2.
Prima nummers inderdaad, maar kende dit nog niet. Misschien is in gaan verdiepen, want deze waren zeker goed.
Ja inderdaad, dat was voor mij een kennismaking met deze 2.
Prima nummers inderdaad, maar kende dit nog niet. Misschien is in gaan verdiepen, want deze waren zeker goed.
0
geplaatst: 4 mei 2011, 14:48 uur
Is al bekend. namelijk niks
.
Gaat dit jaar niet door omdat er door vele concerten die bands zelf geven weinig interessante namen te boeken waren.
. Gaat dit jaar niet door omdat er door vele concerten die bands zelf geven weinig interessante namen te boeken waren.
0
geplaatst: 15 april 2012, 00:20 uur
Mijn grote held M. Ward komt ook, ik vind het nogal misplaatst. Ik ga sowieso geen kaartje kopen, misschien dat ik op de heuvel ga zitten (mooie gelegenheid voor een picknick).
0
geplaatst: 7 juni 2012, 09:18 uur
Lees net dat kaartverkoop verschrikkelijk tegenvalt. Men weet niet waaraan het ligt, volgens De Gelderlander. Misschien dat het komt doordat in hetzelfde weekend op Rock Werchter nagenoeg dezelfde headlines staan? Slechte planning dus!

* denotes required fields.