Muziek / MusicMeter Live! / Coldplay
zoeken in:
0
geplaatst: 17 maart 2005, 12:25 uur
Nog meer mensen al anderhalf uur aan het wachten om te mogen betalen op die trage TWYP site
??
??
0
geplaatst: 17 maart 2005, 13:46 uur
yeap Jordy,
same here
ben ook al vanaf 11 uur kaarten aan het proberen te bemachtigen via ticketservice..wat een puinhoop!
maar we zijn niet de enige -- zie link
http://forum.fok.nl/topic/676465/9/25
same here
ben ook al vanaf 11 uur kaarten aan het proberen te bemachtigen via ticketservice..wat een puinhoop!
maar we zijn niet de enige -- zie link
http://forum.fok.nl/topic/676465/9/25
0
geplaatst: 17 maart 2005, 14:07 uur
M'n inlogcode is nu niet eens meer geldig, omdat ik zogenaamd al kaarten zou hebben
dat wordt postkantoor
ik was HELEMAAL door het betaalproces heen, kwam terug op de ticketsite, en kreeg een melding "je tijd is verlopen". Dus met een beetje pech ben ik EN geld kwijt EN heb ik geen kaarten
dat wordt postkantoorik was HELEMAAL door het betaalproces heen, kwam terug op de ticketsite, en kreeg een melding "je tijd is verlopen". Dus met een beetje pech ben ik EN geld kwijt EN heb ik geen kaarten
0
geplaatst: 17 maart 2005, 14:22 uur
heb je ook een mailtje naar ticketservice gestuurd via contact? had het zelfde probleem..waardoor ik ook mijn wachtwoord kwijt was..met card lukte maar niet..dus simpel via rabo direct gedaan..en was binnen 2min klaar..sterkte allemaal..
0
Ruby1966
geplaatst: 17 maart 2005, 14:54 uur
ik heb er in totaal 3 uur over gedaan, maar het is me gelukt hoor ! Wat een gestress zeg, met die betaalsite..elke keer werd ik er weer uitgeknald !
0
geplaatst: 17 maart 2005, 19:31 uur
Sniff ik ben in Amerika tijdens het concert
Ook leuk natuurlijk maar toch wil ik er echt heel graag heen, ik zal moeten wachten op het volgende concert...
Ook leuk natuurlijk maar toch wil ik er echt heel graag heen, ik zal moeten wachten op het volgende concert...
0
geplaatst: 7 april 2005, 18:54 uur
bij Coldplay - X&Y (2005):
En?
Ruby1966 schreef:
Niemand gaat dus ?
Ik wel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik mag woensdag naar het Coldplay concert !!!
Niemand gaat dus ?
Ik wel !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik mag woensdag naar het Coldplay concert !!!
En?
0
Ruby1966
geplaatst: 8 april 2005, 10:46 uur
De avond begon met verzamelen op het Centraal Station te Amsterdam vanwaar we met rondvaartboten naar de plaats van bestemming zouden worden gebracht. Met een tussenstop in het Americain Hotel, waar we onder het genot van een drankje even moesten wachten tot Coldplay klaar was met soundchecken, vertrokken we naar de Melkweg. De sfeer was natuurlijk opperbest en iedereen verheugde zich enorm op wat komen ging.
Om kwart over 9 was het dan zover, ze begonnen met een nummer van het nieuwe album "Square One", een goede opener. Oude en nieuwe nummers werden vervolgens afgewisseld. "Speed Of Sound" wat de nieuwe single wordt vind ik persoonlijk niet zo'n sterk nummer...."Low" daarentegen is echt een geweldig nummer ( zo helemaal niet Coldplay eigenlijk, vergelijkingen met Interpol werden er zelfs al gemaakt). Tja, en wat zal ik er verder over zeggen, de sfeer was ontzettend goed, logisch, hoe vaak zal het nog voorkomen dat je ze van zo dichtbij kunt bewonderen ? Maar kwalitatief gezien was het allemaal wat minder, Chris ging toch wel meerdere malen de fout in, vergat teksten en het geheel maakte soms een wat rommelige indruk. Vooral de afsluiter "Amsterdam" was wel beetje genant omdat hij daar echt tot 3 keer aan toe de tekst niet meer wist. We moeten dit dan ook maar zien als een try-out, een voorbereiding op hun komende tour, dus het is ze vergeven
Het was een feestje om erbij te mogen zijn, de foutjes mochten de pret niet drukken en ik kijk toch wel enigzins hoopvol uit naar het nieuwe album !
Het concert wordt trouwens op tv uitgezonden op 5 juni bij BNN, en ook nog op de radio, maar wanneer dat is weet ik eigenlijk niet.
Om kwart over 9 was het dan zover, ze begonnen met een nummer van het nieuwe album "Square One", een goede opener. Oude en nieuwe nummers werden vervolgens afgewisseld. "Speed Of Sound" wat de nieuwe single wordt vind ik persoonlijk niet zo'n sterk nummer...."Low" daarentegen is echt een geweldig nummer ( zo helemaal niet Coldplay eigenlijk, vergelijkingen met Interpol werden er zelfs al gemaakt). Tja, en wat zal ik er verder over zeggen, de sfeer was ontzettend goed, logisch, hoe vaak zal het nog voorkomen dat je ze van zo dichtbij kunt bewonderen ? Maar kwalitatief gezien was het allemaal wat minder, Chris ging toch wel meerdere malen de fout in, vergat teksten en het geheel maakte soms een wat rommelige indruk. Vooral de afsluiter "Amsterdam" was wel beetje genant omdat hij daar echt tot 3 keer aan toe de tekst niet meer wist. We moeten dit dan ook maar zien als een try-out, een voorbereiding op hun komende tour, dus het is ze vergeven

Het was een feestje om erbij te mogen zijn, de foutjes mochten de pret niet drukken en ik kijk toch wel enigzins hoopvol uit naar het nieuwe album !
Het concert wordt trouwens op tv uitgezonden op 5 juni bij BNN, en ook nog op de radio, maar wanneer dat is weet ik eigenlijk niet.
0
geplaatst: 8 april 2005, 16:56 uur
Potverdikkeme zeg.. Hoe ben je eigenlijk écht aan het kaartje gekomen Ruby?? Waarom wist ik dit niet vroegtijdig!? Erg jammer. Hoeveel mensen waren er ong. bij het concert?
Raar van al die fouten. In Nijmegen in 2003 maakte hij ook al een foutje met de tekst, waardoor hij niet goed uitkwam. Dit had ik eigenlijk nog nooit meegemaakt, maar goed, hij had zijn fout echt ruim goedgemaakt die avond.
Raar van al die fouten. In Nijmegen in 2003 maakte hij ook al een foutje met de tekst, waardoor hij niet goed uitkwam. Dit had ik eigenlijk nog nooit meegemaakt, maar goed, hij had zijn fout echt ruim goedgemaakt die avond.
0
Ruby1966
geplaatst: 19 april 2005, 16:49 uur
O.a. Richard Ashcroft in het voorprogramma van Coldplay !!! Jippie ! 
http://www.mojo.nl/agenda/even...

0
geplaatst: 4 juni 2005, 15:57 uur
Ruby1966 schreef:

Ik hoop dat hij ook "bitter sweet symphonie" gaat zingen!!! Dat is in ieder geval een topnummer!
0
geplaatst: 4 juni 2005, 16:07 uur
The Verve en Richard solo hebben wel meer mooie nummers hoor 
Gister dat concert trouwens gezien op tv. Was allemaal wel nederig enzo, maar toch niet erg hoogstaand als je het mij vraagt.
/edit: volgens mij is er ook flink geknipt in de tv-uitzending. Hoe lang duurde het hele concert eigenlijk Ruby?

Gister dat concert trouwens gezien op tv. Was allemaal wel nederig enzo, maar toch niet erg hoogstaand als je het mij vraagt.
/edit: volgens mij is er ook flink geknipt in de tv-uitzending. Hoe lang duurde het hele concert eigenlijk Ruby?
0
Ruby1966
geplaatst: 4 juni 2005, 16:53 uur
Er is inderdaad flink in geknipt, er ontbreken paar nummers ( in ieder geval Low en Amsterdam) en de volgorde van de nummers was ook helemaal veranderd. Ik denk dat het hele concert ongeveer 1,5 uur duurde.
Dat ze Amsterdam niet uitgezonden hebben is trouwens niet zo raar, omdat Chris tot 3x aan toe de tekst kwijt was.
Dat ze Amsterdam niet uitgezonden hebben is trouwens niet zo raar, omdat Chris tot 3x aan toe de tekst kwijt was.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 27 juni 2005, 19:19 uur
Nog 10 dagen de tijd om er alles aan te doen om de nieuwe cd leuk te gaan vinden...
0
geplaatst: 27 juni 2005, 20:45 uur
Ik verwacht even goed een erg mooi concert, ondanks dat ik het album niet zo bijzonder vind 

0
geplaatst: 7 juli 2005, 12:58 uur
Bij de albums waren wel weer mensen te horen die gaan. Volgens http://www.coldplayfans.nl/for... gaat het overigens "gewoon" door vanavond...
0
geplaatst: 7 juli 2005, 13:43 uur
zie topic net pas, ik zal 5 doen
:
1. Jordy
2. JonnieBrasco
3. PsychoBoyJack
4. Ruby1966
5. The Scientist
:1. Jordy
2. JonnieBrasco
3. PsychoBoyJack
4. Ruby1966
5. The Scientist
0
geplaatst: 7 juli 2005, 14:44 uur
1. Jordy
2. JonnieBrasco
3. PsychoBoyJack
4. Ruby1966
5. The Scientist
6. Tommeh
7. Diego
2. JonnieBrasco
3. PsychoBoyJack
4. Ruby1966
5. The Scientist
6. Tommeh
7. Diego
0
geplaatst: 8 juli 2005, 08:56 uur
bij Coldplay - X&Y (2005):
Ik weet niet of ik het hier mag melden, maar het concert was GAAAAAF! We hadden ook de enorme mazzel dat we helemaal vooraan stonden... Ennuh, "Clocks" mag dan wel commerciëel zijn; wat is dat een meesterlijk nummer live. Ik heb er geen woorden voor, zó goed!!
En Hill, misschien had je gelijk dat "Trouble" een beetje overdone is, want die draaiden ze niet!!
Eigenlijk schandalig van Coldplay.. Haha.
Om toch een beetje on-topic te blijven: ze draaiden 8 tracks van "X&Y", nl. Square one, White shadows, Fix You, Talk, Speed of Sound, Low, Swallowed in the Sea en Til Kingdom Come. Ook al heet het de "Twisted Logic-tour", "Twisted Logic" hebben ze niet gespeeld.
Ondanks de chaos in Londen, gaf Coldplay - en vooral Chris Martin - een geweldige show weg!! Hij droeg alle nummers toe aan de slachtoffers in Londen.
Ik weet niet of ik het hier mag melden, maar het concert was GAAAAAF! We hadden ook de enorme mazzel dat we helemaal vooraan stonden... Ennuh, "Clocks" mag dan wel commerciëel zijn; wat is dat een meesterlijk nummer live. Ik heb er geen woorden voor, zó goed!!
En Hill, misschien had je gelijk dat "Trouble" een beetje overdone is, want die draaiden ze niet!!

Eigenlijk schandalig van Coldplay.. Haha.
Om toch een beetje on-topic te blijven: ze draaiden 8 tracks van "X&Y", nl. Square one, White shadows, Fix You, Talk, Speed of Sound, Low, Swallowed in the Sea en Til Kingdom Come. Ook al heet het de "Twisted Logic-tour", "Twisted Logic" hebben ze niet gespeeld.
Ondanks de chaos in Londen, gaf Coldplay - en vooral Chris Martin - een geweldige show weg!! Hij droeg alle nummers toe aan de slachtoffers in Londen.
* denotes required fields.