Muziek / MusicMeter Live! / Coldplay
zoeken in:
0
geplaatst: 10 juli 2005, 20:17 uur
The Scientist schreef:
Dat is dichtbij, ik zat op rij 23 bij opgang 214
(quote)
Dat is dichtbij, ik zat op rij 23 bij opgang 214
Dat is ver weg, ik stond helemaal vooraan..

0
geplaatst: 10 juli 2005, 20:41 uur
Haha, ik dacht eerst dat er mensen met lightsabres in het publiek stonden maar dat komt natuurlijk van het podium. 

0
geplaatst: 10 juli 2005, 20:59 uur
In combinatie met mijn geweldige camerafoon die het vooral in het donker fantastisch doet *KUCH*
0
geplaatst: 11 juli 2005, 14:38 uur
Hey, toffe foto. Heb je er nog meer?
Jij stond dus ook goed.. Ik zie mezelf niet staan, maar ik stond nog verder vooraan.
Jij stond dus ook goed.. Ik zie mezelf niet staan, maar ik stond nog verder vooraan.
0
geplaatst: 11 juli 2005, 20:29 uur
Nee dit was de enige waar nog een klein beetje iets van artiesten zijn te herkennen.
0
geplaatst: 15 juli 2005, 07:38 uur
Ja ik stond redelijk vooraan en ik zag duidelijk dat de drummer (John Rudden) zich niet zo lekker voelde en er een beetje met de pet naar gooide
0
geplaatst: 7 augustus 2005, 20:29 uur
Heeft niets met Coldplay Live te maken... Kan beter gewoon bij het album denk ik?
0
geplaatst: 7 augustus 2005, 20:57 uur
Had niet door dat het bij live was, dacht dat het een algemeen Coldplay-topic was.
IK hoop dat ik nog een keer bevoegd ben om in dit topic een bericht te plaatsen.
IK hoop dat ik nog een keer bevoegd ben om in dit topic een bericht te plaatsen.
0
geplaatst: 24 augustus 2005, 11:37 uur
Bij toeval aan kaarten gekomen. Zeer genoten van dit concert. Ben helemaal "om" wat betreft Coldplay. De band kan live absoluut waarmaken wat ze op schijf hebben gezet en dat is in deze tijd lang niet altijd meer een zekerheid. Stevige nummers werden afgewisseld met rustigere en met name het semi-akoestische stukje vond ik erg sterk.
Ik stond net iets naast de geluidstoren en had dus beperkt zicht (denk dat dit wel mijn laatste stadion-concert is geweest). Maar de beleving was er niet minder om.
Overigens had ik met het verkeer een geluk bij een ongeluk: heen aardig wat file, maar na een binnendoortje via Renkum ging het alsnog vlot. Hierdoor was ik niet té vroeg bij het Gelredome en werd het parkeerterrein naast het stadion opgeleid. Na een traag rondje stond ik uiteindelijk op nog geen 20 meter van het stadion
. En dus aan het einde ook lekker snel weg. Toen we thuisbasis Tilburg binnenreden, hoorden we op de radio mensen in de uitzending zeggen dat ze nog altijd in Arnhem vast stonden...oei.
Ik stond net iets naast de geluidstoren en had dus beperkt zicht (denk dat dit wel mijn laatste stadion-concert is geweest). Maar de beleving was er niet minder om.
Overigens had ik met het verkeer een geluk bij een ongeluk: heen aardig wat file, maar na een binnendoortje via Renkum ging het alsnog vlot. Hierdoor was ik niet té vroeg bij het Gelredome en werd het parkeerterrein naast het stadion opgeleid. Na een traag rondje stond ik uiteindelijk op nog geen 20 meter van het stadion
. En dus aan het einde ook lekker snel weg. Toen we thuisbasis Tilburg binnenreden, hoorden we op de radio mensen in de uitzending zeggen dat ze nog altijd in Arnhem vast stonden...oei.
0
geplaatst: 28 oktober 2005, 16:21 uur
In Muziek > MusicMeter Live! > Coldplay - Twisted Logic Tour 2005:
Hoi, ik had het genoegen om woensdag ll. het openingsconcert van de Twisted Logic tour van Coldplay te kunnen bijwonen in het Sportpaleis te Antwerpen.
Mensen als je nog kaarten kunt krijgen voor een concert in uw buurt, dan moet je dit zeker doen, want net als de vorige keren was het magisch. Chris Martin en Co waren dit keer ook weer goed op dreef. Een must. :
Hoi, ik had het genoegen om woensdag ll. het openingsconcert van de Twisted Logic tour van Coldplay te kunnen bijwonen in het Sportpaleis te Antwerpen.
Mensen als je nog kaarten kunt krijgen voor een concert in uw buurt, dan moet je dit zeker doen, want net als de vorige keren was het magisch. Chris Martin en Co waren dit keer ook weer goed op dreef. Een must. :

0
Ace
geplaatst: 3 oktober 2008, 09:18 uur
Ik ben gisteren geweest en hoewel ik niet zo'n fan ben, was het echt van grote klasse! 

0
geplaatst: 11 oktober 2008, 12:43 uur
Coldplay, een band die op zich uitstekende muziek aflevert, maar ben er persoonlijk nooit echt van ondersteboven geweest. Had dan ook weinig verwachtingen van een liveshow. Toch zat ik op 3 oktober in Ahoy en werd als het ware weggeblazen.
Wat een show! De meeste nummers kende ik wel, maar bepaalde songs kregen door het enthousiasme van de band en de sfeer die ze wisten neer te zetten nog veel meer. Favorieten van de avond waren voor mij Cemeteries of London, The Scientist (in het publiek) en In My Place.
Wat een show! De meeste nummers kende ik wel, maar bepaalde songs kregen door het enthousiasme van de band en de sfeer die ze wisten neer te zetten nog veel meer. Favorieten van de avond waren voor mij Cemeteries of London, The Scientist (in het publiek) en In My Place.
0
geplaatst: 15 juli 2009, 16:16 uur
Yes!!!!!. ik heb tickets en ga erheen in nijmegen op 10 september. heb de tickets gewoon besteld via Coldplay Kaarten Tickets Coldplay Concert 2009! - rang1tickets.nl Bij rang1tickets krijg je ze voor de normale prijs 64,90
http://www.rang1tickets.nl/ heb ik ook gedaan. prima bedrijf
http://www.rang1tickets.nl/ heb ik ook gedaan. prima bedrijf
0
geplaatst: 27 november 2012, 14:07 uur
Was daar heen, ben fan van Coldplay maar vind hun laatste album maar niet zo... Al met al erg leuk, maar het was te druk en je liep elkaar na afloop bijna onder de voet... Kon eigenlijk niet dit.
* denotes required fields.