MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / NEIL YOUNG in concert

zoeken in:
Er komt een nieuwe plaat in de performance series van Neil Young aan! Live at the Massey Hall 1971. 13 maart komt ie uit.

Tracklist:

On The Way Home
Tell Me Why
Old Man
Journey Through The Past
Helpless
Love In Mind
A Man Needs A Maid/Heart of God Suite
Cowgirl In the Sand
Don't Let It Bring You Down
There's A World
Bad Fog of Loneliness
The Needle and the Damage Done
Ohio
See The Sky About to Rain
Down By The River
Dance Dance Dance
I Am A Child

Alvast een voorproefje...

http://www.neilyoung.com/ar...

Maandag 11 februari in de stadsschouwburg in Antwerpen. Daar moeten we dan maar naartoe.

Het wachten is op meer data.

Goed nieuws zeg! Antwerpen is ook nog wel te doen. Ik vraag me af hoe snel het uitverkoopt. Zeker in zo'n theater zaal.

Neil Young komt naar Antwerpen
vr 14/12/07 - De Canadese singer-songwriter Neil Young (62) komt op maandag 11 februari naar de Stadsschouwburg van Antwerpen. Hij zal er een optreden van 3 uur geven.
Het eerste deel wordt een akoestische set. Voor het tweede deel worden de versterkers aangesloten. Zijn vrouw Pegi, een countryzangeres, stelt tijdenshet voorprogramma haar debuutalbum voor. Neil Young wordt begeleid door Ben Keith (gitaar), Ralph Molina (drums) en Rick Rosas (bas).

De zanger van nummers als "Hey hey, my my " en "Rockin' in the free world" staat in de Stadsschouwburg omdat hij een kleine locatie wilde. 1.800 fans zullen het concert kunnen bijwonen.

De voorverkoop start morgen om 9 uur. Tickets kosten 80 tot 130 euro.

Tussen 80 & 130 euro
En toch zal het razendsnel uitverkocht zijn. Mijn vader is enorme fan dus die zal mijn ticket wel betalen

80 & 130 euro??

heb ik er wel voor over, maar dat wordt dus een loterij dan...

Bij Neil Young - Chrome Dreams II (2007):

neil young doet een europese tournee

DonDijk
Komt ie ook in Nederland of alleen in Antwerpen wat een beetje in de buurt is?

2008 Begint fantastisch! Vandaag de eerste data vernomen van de Neil Young Chrome Dreams II Tour.

London 5,6 ,8 en 9 maart

Manchester 11 en 12 maart

Parijs 14 en 15 februari

Antwerpen 11 en waarschijnlijk ook 12 februari.

Copenhagen 28 en 29 februari.

Meer data en plaatsen volgen.

Neil Young op 11 feburari 2008 in de Stadsschouwburg Antwerpen!

De Canadese legende Neil Young in zo'n intieme zaal als de Stadsschouwburg in Antwerpen aan het werk zien: het is een buitenkans die je niet elke dag krijgt. Shakey zal in Antwerpen een drie uur durende show spelen: een akoestisch gedeelte en een stevige rockset. Young wordt op de bühne geruggesteund door Ben Keith (gitaar), Ralph Molina (drums) en Rick Rosas (bas). Echtgenote Pegi Young, een zeer getalenteerde countrysongwriter, verzorgt het voorprogramma. Zij stelt haar titelloze debuutalbum voor. Mis deze unieke familiehappening in geen geval en bestel vanaf morgen 9u hier je tickets!

Ticketprijzen :130€ – 116€ – 106€ – 91€ – 81€ (excl. servicekosten). Surf naar www.proximusgoformusic.be of bel 0900 260 60 - 0900 84 300 (bemande dienst van 9u-16).

meyhi schreef:
bemande dienst van 9u-16.

Haha tot 16u. Dat is nog is betaald worden om niets te doen

Inmiddels is er ook een tweede concert van Neil Young in Antwerpen, op dinsdag 12 februari, in de vvk gegaan.

Beide al uitverkocht.

Ik heb als een bezetene van 09h00 tot 09h30 op de proximusgoformusicsite proberen te komen maar ik kwam er niet door heen.

Ik heb de hele dag liggen refreshen op die ticketsite en het is me toch gelukt om kaarten te krijgen. Ze kosten maar liefst 130 euro, maar dan maak ik waarschijnlijk wel het concert van mijn leven mee. Ik wilde het niet gokken om te wachten tot er misschien goedkopere kaarten vrijkomen waarbij het zicht belabberd is....ik wil elke rimpel kunnen zien voor dat geld!

Ik heb ome neil nog nooit mogen zien live dus ik ben in mijn nopjes. Nu alleen nog regelen hoe ik aan het geld kom:)

Maar ja hoe vaak krijg je de kans om neil young in een theater in de buurt te zien?

Dus een tip; kijk af en toe op de site want soms kom je er gewoon door (bijv doordat andere mensen kaarten annuleren)

Ok. Thanks. Ga het vandaag nog wel een paar keer proberen.

Inderdaad Neil Young in theater

DonDijk
ey hallo, wat is dit nou dan, 2x in antwerpen maar komt ie nou ook nog in nederland? (oosterpoort ofzo...)

En die setlisten van hem zien er de laatste tijd verdomd goed uit! Ambulance Blues!

DonDijk
Ik hoorde dat ie 2 concerten gaat geven in Nederland, waar of niet waar? Zo ja, waar?

Het lijkt me een kwestie van tijd voordat er 1 of 2 concerten in Nederland worden bevestigd. Er zijn inmiddels ook al 2 in Duitsland en 1 in Oostenrijk bijgekomen. Maar waar of van wie heb je dat gehoord?

DonDijk
Dat stond in de Metro..

Zal wel HMH worden...

(afbeelding)

misschien wel het concertgebouw, of carre.....

› NEIL YOUNG TWEE KEER NAAR AMSTERDAM :: 18-12-2007

Nadat eerder al bekend werd dat NEIL YOUNG begin volgend jaar in Antwerpen op zou treden, mogen nu ook de Nederlandse fans zich op een heerlijk avondje gaan verheugen. Al moeten ze er wel fiks voor in de buidel tasten...

Begin volgend jaar geeft Neil Young twee concerten in Amsterdam. Op zondag 17 en maandag 18 februari staat de Canadese singer-songwriter in het RAI Theater in Amsterdam. De kaartverkoop van dit concert, dat deel uitmaakt van de Continental Tour 2008 start aanstaande donderdag 20 december om 10.00 uur.

Neil Young pakt uit en doet deze avond in het intieme RAI Theater twee sets: een akoestische set en een stevige rockset. Hij wordt daarbij begeleid door Ben Keith (gitaar), Ralph Molina (drums) en Rick Rosas (bas). Het voorprogramma is in handen van Youngs echtgenote Pegi Young.

In oktober verscheen zijn laatste album Chrome Dreams II. Neil Young gaf voor het laatst in concert in Nederland in 2003.

NEIL YOUNG CONTINENTAL TOUR 2008
Zondag 17 en maandag 18 februari 2008
RAI Theater - Amsterdam
Entree: € 122, € 140, € 98 (excl. servicekosten)
Aanvang: 20.00 uur.

Kaartverkoop start aanstaande donderdag om 10.00 uur via Ticket Service bij: www.livenation.nl, de grotere postkantoren, VVV's en GWK's, 0900-3001250 (45 ct.p.m), www.ticketservice.nl en de bekende voorverkoopadressen.

leuke prijzen...

Nog duurder dan in Antwerpen...

absurde prijzen zelfs. Toch zal het wel in no-time zijn uitverkocht.

Inderdaad absurde prijzen, maar zal toch een poging wagen denk ik.. Baal nu al van de kaarten van de Smashing Pumpkins voor de 18e feb..

Lin
Nou, allemaal leuk en aardig, maar de prijzen zijn me een beetje té zeg, dan laat ik t lekker schieten...

Schofterig duur die Neil Young: goedkoopste kaart in dollars $ 215 (€ 150) en op de eerste rij $ 280 (€ 195). Dit zijn officiele ticketprijzen en dus geen zwarte handel. Dat Neil Young zich dit laat gebeuren.... Dan zeg ik... bied je muziek gratis te downloaden aan op internet: zeker je oudere platen. Ik zeg.. downloaden maar. Wat nou protestmuzikant... Het grote graaien onder de ex-hippies!

Gast
geplaatst: vandaag om 04:19 uur

geplaatst: vandaag om 04:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.