Muziek / MusicMeter Live! / Massive Attack in Westerpark
zoeken in:
0
geplaatst: 12 maart 2008, 13:55 uur
In de reeks "haal interessante artiesten naar het Westerpark" is nu Massive Attack aan bod. Voorverkoop start a.s. zaterdag. Ik denk dat ik wel zin heb
Ergens in juni staat het concert gepland (twee weken na Radiohead ofzo).
Ergens in juni staat het concert gepland (twee weken na Radiohead ofzo).
0
geplaatst: 12 maart 2008, 15:49 uur
orbit schreef:
(twee weken na Radiohead ofzo).
(twee weken na Radiohead ofzo).
Twee dagen
(en het is in juli) ;1 juli - Radiohead
3 juli - Massive Attack
Lijkt me wel leuk om live te zien trouwens. De kaarten voor Radiohead zijn in ieder geval binnen. Dus nog maar 'ns kijken of ik 2 dagen later weer daar te vinden ben.

0
geplaatst: 14 maart 2008, 09:47 uur
€ 80,- ??
hoe kom je daar nu bij? zijn € 45,- excl. servicekosten
hoe kom je daar nu bij? zijn € 45,- excl. servicekosten
0
geplaatst: 14 maart 2008, 10:15 uur
ja, dat zijn van die #@*bureaus, die verkopen kaartjes al voor absurde prijzen terwijl concerten nog niet eens zijn uitverkocht (wat heet, in dit geval is de voorverkoop nog niet eens begonnen..)
0
geplaatst: 17 maart 2008, 13:04 uur
Kaarten zijn inmiddels besteld. 
Weet iemand wat we ons bij "+ Special Guest" moeten voorstellen?
Is dat een voorprogramma, of nemen de heren een gastzangeres mee? Dat zou natuurlijk wel erg mooi zijn.

Weet iemand wat we ons bij "+ Special Guest" moeten voorstellen?
Is dat een voorprogramma, of nemen de heren een gastzangeres mee? Dat zou natuurlijk wel erg mooi zijn.
0
geplaatst: 18 maart 2008, 09:36 uur
gezellig, dan kunnen we naar elkaar zwaaien 
ik weet niet wat er met special guest wordt bedoeld, helaas.. zouden ze het zelf wel al weten?

ik weet niet wat er met special guest wordt bedoeld, helaas.. zouden ze het zelf wel al weten?

0
geplaatst: 4 juli 2008, 09:28 uur
Gisteren naar het concert geweest van Massive Attack in het Westerpark. WOUW wat een TRIP was dat zeg! Ik heb heel veel concerten gezien/gehoord, maar dit was wel één van beste ooit! Ze speelden ook nieuwe nummers en die klonken erg goed!!. Weer in de stijl van Mezzanine en 100th Window.
Wacht in spanning af wanneer het uitkomt.
Wacht in spanning af wanneer het uitkomt.
0
geplaatst: 4 juli 2008, 10:12 uur
Met de lucht van wiet in de neus -blijft amsterdam he- volledig uit je plaat gaan op een zeer strakke en dampende massieve aanval. Een zangeres die letterlijk bijna uit elkaar spat van de soul en een lolita zangeres die sinead oconnor niet deed missen met teardrop stonden de 2 heren een uitstekende show weg te geven. Complimenten voor de lichteffecten, een complete TRIP, inderdaad. Een optreden dat naar mijn top 5 gaat...
0
*Saskia
geplaatst: 4 juli 2008, 16:53 uur
Ik heb er ontzettend van genoten, whooo
. Goldfrapp was ook erg leuk.
0
Pim Latuny
geplaatst: 5 juli 2008, 02:00 uur
Massive Attack was erg goed inderdaad! Wat een hypnotiserend sfeertje roepen ze op zeg! De bas deed ook weer zijn werk heeeeerlijk!!
* denotes required fields.