MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Massive Attack in Westerpark

zoeken in:
In de reeks "haal interessante artiesten naar het Westerpark" is nu Massive Attack aan bod. Voorverkoop start a.s. zaterdag. Ik denk dat ik wel zin heb Ergens in juni staat het concert gepland (twee weken na Radiohead ofzo).

orbit schreef:
(twee weken na Radiohead ofzo).

Twee dagen (en het is in juli) ;

1 juli - Radiohead
3 juli - Massive Attack

Lijkt me wel leuk om live te zien trouwens. De kaarten voor Radiohead zijn in ieder geval binnen. Dus nog maar 'ns kijken of ik 2 dagen later weer daar te vinden ben.

Kos
Wow!

-edi-t goh, 80 euri maar. .

€ 80,- ??
hoe kom je daar nu bij? zijn € 45,- excl. servicekosten

Kos
45 euro lijkt er al meer op idd.

ja, dat zijn van die #@*bureaus, die verkopen kaartjes al voor absurde prijzen terwijl concerten nog niet eens zijn uitverkocht (wat heet, in dit geval is de voorverkoop nog niet eens begonnen..)

ik heb al kaartjes *gelukzalig gezucht*

Kos
hmz.. ik moet effe zeker weten of ik er dan wel ben...

ja, da's wel een eerste vereiste

Kaarten zijn inmiddels besteld.

Weet iemand wat we ons bij "+ Special Guest" moeten voorstellen?

Is dat een voorprogramma, of nemen de heren een gastzangeres mee? Dat zou natuurlijk wel erg mooi zijn.

gezellig, dan kunnen we naar elkaar zwaaien

ik weet niet wat er met special guest wordt bedoeld, helaas.. zouden ze het zelf wel al weten?

Het zal wel Horace Andy worden ofzo?

Voorprogramma Goldfrapp!!!!!

Kos
Hmm.. dan liever Horace Andy. .

Gisteren naar het concert geweest van Massive Attack in het Westerpark. WOUW wat een TRIP was dat zeg! Ik heb heel veel concerten gezien/gehoord, maar dit was wel één van beste ooit! Ze speelden ook nieuwe nummers en die klonken erg goed!!. Weer in de stijl van Mezzanine en 100th Window.
Wacht in spanning af wanneer het uitkomt.

Met de lucht van wiet in de neus -blijft amsterdam he- volledig uit je plaat gaan op een zeer strakke en dampende massieve aanval. Een zangeres die letterlijk bijna uit elkaar spat van de soul en een lolita zangeres die sinead oconnor niet deed missen met teardrop stonden de 2 heren een uitstekende show weg te geven. Complimenten voor de lichteffecten, een complete TRIP, inderdaad. Een optreden dat naar mijn top 5 gaat...

*Saskia
Ik heb er ontzettend van genoten, whooo . Goldfrapp was ook erg leuk.

Pim Latuny
Massive Attack was erg goed inderdaad! Wat een hypnotiserend sfeertje roepen ze op zeg! De bas deed ook weer zijn werk heeeeerlijk!!

Gast
geplaatst: vandaag om 21:52 uur

geplaatst: vandaag om 21:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.