MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Iron Maiden in Assen

zoeken in:
Kef schreef:

Within Temptation: Viel mij best mee. Maar na een uur ook mooi geweest. Wel effe schrikken dat er een vent in het publiek op zijn hoofd viel op die stenen daar.

Hahaha... (schaam schaam) dat zal ik wel geweest zijn had korte camobroek aan, kistjes en dan een Maiden shirt (maar dat had iedereen).
dat was inderdaad ff schrikken ja.
dan word ut ff wazig... en dan ineens staat er een groep mensen naar beneden te kijken.
srry voor het ongemak was niet bepaald gepland eigenlijk...

maar het concert was egt geweldig. heb heel maiden nog meegekregen. gelukkig.

G-Fox schreef:
(quote)

Hahaha... (schaam schaam) dat zal ik wel geweest zijn had korte camobroek aan, kistjes en dan een Maiden shirt (maar dat had iedereen).
dan word ut ff wazig... en dan ineens staat er een groep mensen naar beneden te kijken.

Dan stond ik ergens achter je, je lag echt 5/10 minuten op de grond man, hoe kwam het?!

Maiden knalde weer zoals alleen Maiden dat kan. Ik was ruim op tijd en stond dus helemaal vooraan, midden voor het podium. De warmte van de vuureffecten was daar gewoon te voelen. Elk nummer werd perfect uitgevoerd en de show was spectaculair. Daarbij nog de altijd geweldige toespraakjes van Bruce en je hebt een geweldige avond.

Eddie schreef:

Oh Ja, mijn complimenten aan de organisatie, het was heel erg netjes georganiseerd, 's avonds snel van de parkeerplaats af, korte rijen bij de entree. Doordat het veld meer breed dan lang was stond je ook nooit ver van het podium af. super!

Ik wil geen azijnpisser zijn, maar helemaal vrolijk werd ik niet van de organisatie. Zo waren er veel te weinig dranktenten. Zeker elke keer een half uur wachten voor een paar biertjes. En dan sluiten ze een half uur voor afloop ook nog eens enkele tenten, waardoor het zo goed als onmogelijk wordt om je muntjes nog op te maken. Maar goed; slechts een klein puntje van ergernis.

Verder vraag ik me af waarom er is gekozen voor het TT circuit van Assen. Een locatie als het Goffert Park in Nijmegen of Westerpark in Amsterdam was veel mooier geweest dan dit stuk asvalt in the middle of nowhere.

Verder top concert met Maiden in supervorm!

@Agony, ik doe mijn best om vanavond foto's op mijn Hyves pagina te hebben, stuur maar een PM dan geef ik je het adres wel.

Eddie, PM is on it's way.

Kef
G-Fox schreef:
(quote)

Ik kon gewoon horen dat je op die takke stenen terecht kwam, want toen ik achterom keek lag je daar. Maar gelukkig dat je er weer bovenop bent gekomen!!! En Maiden hebt mee kunnen maken.
Ik stond voor jullie, zwarte pet op en een spijkerjekkie met Killers achterop, en een paar kleine patches van o.a Sacred Reich, Cannibal Corpse en Judas Priest.

Schapenhoeder schreef:
(quote)

Dan stond ik ergens achter je, je lag echt 5/10 minuten op de grond man, hoe kwam het?!

heb ik zo lang gelegen?
echt ik weet er niks meer van... kwou gaan zitten ne toen benk blijkbaar achterover geklapt.
en hoe het kwam.... nou uuhm ik had geprobeerd een halve kip te eten maar die plastic vorkjes waren ronduit gewoon... kut.
dus hak um bijna helemaal weggegooid. dus honger en ja toen had een vriend van me jointjes bij.... ja en da viel nie zo goed met ook nog bier erbij xD.
en ja dan word ut ff wazig.
agjah weet ik ook weer wa ik de volgende keer niet moet doen .
iest minder rock n roll voor mij dus de volgende keer.

Kef schreef:
(quote)

Ik kon gewoon horen dat je op die takke stenen terecht kwam, want toen ik achterom keek lag je daar. Maar gelukkig dat je er weer bovenop bent gekomen!!! En Maiden hebt mee kunnen maken.
Ik stond voor jullie, zwarte pet op en een spijkerjekkie met Killers achterop, en een paar kleine patches van o.a Sacred Reich, Cannibal Corpse en Judas Priest.

ja ik zag ff erg weinig toen dus nie veel van meegekregen.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:08 uur

geplaatst: vandaag om 17:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.