MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Sigur Ros HMH 17 nov

zoeken in:

(afbeelding)

Wie gaan er nog meer? En is er iemand die iets weet over de supporting act?

Klik voor een antwoord op je vragen

Je post notabene na mijn bericht waar ik het over de support-act had

aERodynamIC schreef:
Klik voor een antwoord op je vragen

Je post notabene na mijn bericht waar ik het over de support-act had

Maar die post kwam oorspronkelijk van hier

uhuh! Ik ben erbij, hopen dat het net zo'n legendarische show wordt als op lowlands. voorprogramma is trouwens wel erg standaard postrock.

En ook ik ga, eerste keer SR, heb er echt **** veel zin in.

Voor mij ook de eerste keer. Sowieso nooit naar een echt groot concert geweest, had aan jaarlijks Lowlands altijd genoeg. Heb Sigur Ros daar helaas niet helemaal gezien, dus moest ik kosten wat kost deze show zien.

Weet iemand of Untitled #8 ook word gespeeld? Als ik die hoor dan word ik gestoord gewoon.

Daarmee sloten ze op pukkelpop af, en ik geloof ook op lowlands. Dus die zal je toen wel gemist hebben.

Aanwezig !

Ben het weekend hierna in Londen, dus ik ga daar

Heeft toevallig iemand een kaartje over? Door een misverstand heb ik er geen en nu is het, totaal onverwacht voor mij, ineens uitverkocht. Het verklaart wel veel dat er allerlei ticketshops nog bergen kaartjes voor 60 euro p/s hebben. Afzetters!

Maareh, iemand zou me er een heel goed plezier mee doen, als hij nog een kaartje voor een redelijke prijs aan te bieden had.

Vandaag weer nieuwe kaartjes beschikbaar bij ticketmaster
In the pocket!

Ik heb een kaartje over voor 17 nov. PM als je interesse hebt.

UnknownPleasure
Ik ben ook van de partij

Ik heb er ook onwijs veel zin in: veel plezier allen!

veel plezier lui. ik zal me wel vermaken bij Joan as Policewoman in Brussel

Ha, mijn broer belt me net dat hij een kaartje voor me heeft. Ga het dan toch maar even bekijken. Grote domper is helaas dat het in de HMH is, maar daar is nu het laatste woord over gezegd.

Bij Sigur Rós:

Sigur Ros over een paar uur!

Jensi
Vanavond wordt kan ik gelukkig sterven.:)

Ze waren in ieder geval weer fantastisch gisterenavond in Vorst Nationaal.

Ik ben er ook bij!

was tof

Vond het ook erg cool dat ze hafsol deden

Pink Queen
Zo, net terug.
Ik vond vooral de opening met Svefn-g-Englar compleet overweldigend.
De rest niet zó.
Voor mij komt Sigur Ros toch altijd net te kort om lang te blijven boeien.
Wat wel leuk was om te zien was hoe de zanger zijn gitaar bijna constant met een strijkstok bespeelde. 'K dacht zelf altijd dat het meer een 'shoegazer' was.
Al met al een geslaagd concert.

Ik vond het een beetje een wisselvallig concert, maar uiteindelijk een ruime voldoende hoor.
Het lijkt me ook wel wat om eens in zo'n confettistorm te staan

Wat een concert! Wat een slot! Zo tof, Untitled 8 (Popplagið) is echt zo intens live. En wat was Gobbledigook heerlijk goed.

Enig minpuntje voor mij was het missen van een orkest daardoor kon ik Ara Batur, Olsen Olsen en Staralfur wel vergeten, jammer! Iig tofste concert voor mij tot nu toe, dankzij Popplagio.

Mooi concert weer Eigenlijk precies dezelfde set/uitvoering als op Rockwerchter, echter zonder extra strijkers plus andere trommelaars. Knap gedaan dus zonder amiina. Bij Svefn-g-englar kreeg ik het direct heerlijk warm De nummers van het nieuwste album kan ik ook steeds beter waarderen, met Festival als hoogtepunt. Afsluiter Untitled 8 (mijn favoriete nummer ever) was natuurlijk weer geweldig om te horen, en knap dat het zonder 'strijker-team' alsnog overweldigend klinkt. Ohja, en voordat ik het vergeet _ O _ Gobbliegoek _ O _

Kstond er samen met Jelle (The Scientist), JohnnyBrasco+vriendin en eigen vriendin, die ik wijs kon maken dat E-bow van het depri unox worst album kwam.

De bassist had bij 1 nummer een ongeloofelijk tof baslijntje, hij bespeelde het met een stok/strijker, iemand enig idee welk nummer dat was?

Popplagið was absoluut het hoogtepunt samen met Hafsól en Festival. Mijn minpuntje was het ontbreken van de strijkers. Ik had gehoopt op Olsen Olsen en Viðrar Vel Til Loftárása maar wist van tevoren al dat die niet zouden komen omdat de setlist al een hele tijd totaal niet gewijzigd is (ander minpuntje, want zo krijg ik het gevoel dat er weinig improvisatie bestaat als al een tijd lang exact dezelfde nummers in dezelfde volgorde worden gespeeld).
Maar verder een uitstekend optreden: heel intens op bepaalde momenten en ik vond het voorprogramma In a Minor Reflection zelfs wel meevallen (vooraf was ik er niet enthousiast over).
Ondanks dat ik genoten heb denk ik wel dat mijn verwachtingen dusdanig hoog waren dat ik het gevoel heb dat ze dat niet hebben waargemaakt vanavond.
Blijft over: niet hét beste concert dat ik ooit heb meegemaakt, wel één van de betere (en ik denk zelfs randje top 10).

THEMARSVOLTA schreef:
De bassist had bij 1 nummer een ongeloofelijk tof baslijntje, hij bespeelde het met een stok/strijker, iemand enig idee welk nummer dat was?

Dat was volgens mij Hafsól.

Hm, dan toch maar eens aan Von beginnen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:30 uur

geplaatst: vandaag om 18:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.