Muziek / MusicMeter Live! / Concert te duur, zeur er hier over...
zoeken in:
0
geplaatst: 1 december 2005, 23:07 uur
Ik vind het toch wonderlijk hoe mijn opmerking over concertkaartjes voor de Stones resulteert in een ouderwetse discussie tussen TOTO en de rest

0
geplaatst: 1 december 2005, 23:09 uur
Vince vega schreef:
Ik vind het toch wonderlijk hoe mijn opmerking over concertkaartjes voor de Stones resulteert in een ouderwetse discussie tussen TOTO en de rest

0
geplaatst: 1 december 2005, 23:13 uur
Casartelli schreef:
Dan vind ik het toch vreemd dat ik op inhoudelijke vragen, zoals "maar waar bewijst Jeff Porcaro dan dat hij zo'n geweldige drummer is", nooit een rechtstreeks antwoord heb ontvangen, alleen weer een wandvullend citaat uit een of ander fanclubblad...
(quote)
Dan vind ik het toch vreemd dat ik op inhoudelijke vragen, zoals "maar waar bewijst Jeff Porcaro dan dat hij zo'n geweldige drummer is", nooit een rechtstreeks antwoord heb ontvangen, alleen weer een wandvullend citaat uit een of ander fanclubblad...
ik heb miss ergens over heen gekeken of vergetn er op te reageren of wat dan ook, hier is het alsnog dan :
luisetr eens naar Kingdom of Desire het album, of naar nummers als Mushanga oja het hele 7th One album, het is een drummer van shuffles en grooves geen powerdrummer dus voor de gewone luisteraar valt het misschien niet op, maar tijdens het luisteren let dan eens alleen op het drummen en denk de rest even weg, dan hoor je hoe goed hij was en hoe knap het drummen van hem was.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 1 december 2005, 23:19 uur
TOTO schreef:
ik heb miss ergens over heen gekeken of vergetn er op te reageren of wat dan ook, hier is het alsnog dan :
luisetr eens naar Kingdom of Desire het album, of naar nummers als Mushanga oja het hele 7th One album, het is een drummer van shuffles en grooves geen powerdrummer dus voor de gewone luisteraar valt het misschien niet op, maar tijdens het luisteren let dan eens alleen op het drummen en denk de rest even weg, dan hoor je hoe goed hij was en hoe knap het drummen van hem was.
okido, Kingdom of desire of The seventh one... die zal hier binnen niet al te lange tijd de draaitafel wel weer eens passeren.
Shuffles, grooves, geen powerdrummer. Als het goed is zal ik hem dus vooral moeten waarderen als subtiele drummer? Mooi, dat ligt me namelijk wel.
Dan zal ik eens kijken of hij zich inderdaad wat kon meten met de Neil Pearts, de Carl Palmers en de Ian Paices van deze wereld...

0
geplaatst: 1 december 2005, 23:23 uur
subtiele drummer is idd het juiste woord, hij wordt overigesn ook geroemd door velen om zijn Rosanna shuffle of dat nummer Lido Shuffle van Boz Scaggs wat hij ook gespeeld heeft
0
geplaatst: 2 december 2005, 00:45 uur
Concert te duur, zeur er hier over...
Toto-idolaten en Toto-bashers ga maar weer terug in het speciale Toto-hok (het was weer gezellig):
http://www.musicmeter.nl/forum/3/108/
Dank u.
Toto-idolaten en Toto-bashers ga maar weer terug in het speciale Toto-hok (het was weer gezellig):
http://www.musicmeter.nl/forum/3/108/
Dank u.
0
geplaatst: 2 december 2005, 17:01 uur
Vince vega schreef:
Ach, wat zal ik zeggen.....ik slaap er niet minder om hoor!
(quote)
Ach, wat zal ik zeggen.....ik slaap er niet minder om hoor!
Mijn berichtje was helemaal niet kwaad bedoeld, hoor.

0
geplaatst: 2 december 2005, 17:43 uur
Mijne ook niet, ik bedoel alleen wel of geen stones...ik slaap er niet minder om.
En je mag jezelf gelukkig prijzen dat jij ze nog wel gezien hebt, hopelijk wel tijdens een goed optreden?
0
geplaatst: 2 december 2005, 18:09 uur
Ik ben klein en heb dus het hele optreden vanop de schouders van een Hell's Angel meegemaakt. Op zich ook wel een belevenis.
Nee, het was erg goed. De 50 euro wel waard. Maar 75 euro? Ik weet niet welke artiest dat waard is. George Clinton? 
Nee, het was erg goed. De 50 euro wel waard. Maar 75 euro? Ik weet niet welke artiest dat waard is. George Clinton? 
0
geplaatst: 2 december 2005, 18:12 uur
george clinton schreef:
Ik ben klein en heb dus het hele optreden vanop de schouders van een Hell's Angel meegemaakt. Op zich ook wel een belevenis.

Vooral als je bedenkt dat die lui nog wel eens mensen neersteken tijdens Stones concerten.
0
geplaatst: 2 december 2005, 19:05 uur
george clinton schreef:
Jij hebt het over 75 euro, maar het is nog veel erger, voor veld-plaatsen ben je om en nabij de 110 euro kwijt. Ruim twee keer zoveel dus als de prijs die jij hebt betaald.
En ik zou die prijs alleen voor Pink Floyd betalen om ze een keertje te zien, maar dat lijkt me toch een utopie.
0
geplaatst: 4 december 2005, 10:33 uur
Vince vega schreef:
De Stones komen op 30 juli 2006 naar de Arena .
De prijzen van de kaarten varieren van € 79 tot € 129.
De Stones komen op 30 juli 2006 naar de Arena .
De prijzen van de kaarten varieren van € 79 tot € 129.
Binen 28 minuten uitverkocht. Zo helpen we zelf natuurlijk wel mee aan het in stand houden van deze absurde prijzen.
0
geplaatst: 4 december 2005, 11:10 uur
Toen de Stones in 1998 naar de ArenA kwamen, heb ik nog in de rij gestaan/gezeten, vanaf een uur of 5 tot 9 (toen het Postkantoor open ging). Toen 15 kaarten weten te bemachtigen, want we gingen met een hele club. We hadden zitplaatsen (grote fout). Ik weet niet meer wat het allemaal kostte (gelukkig betaalden mijn ouders het), maar we kregen waar voor ons geld: dankzij die mooie dakconstructie in de ArenA kregen we het geluid zo'n 3 keer terug. Dit veroorzaakte een enorme bak door elkaar lopende herrie. Als je geluk had, kon je nog net onderscheiden welk nummer ze aan het spelen waren...
Ik hoef denk ik niet te vertellen dat we deze keer (waarbij de prijzen nog hoger zijn) geen kaarten hebben.
Ik hoef denk ik niet te vertellen dat we deze keer (waarbij de prijzen nog hoger zijn) geen kaarten hebben.
0
geplaatst: 4 december 2005, 11:17 uur
psychonaatje schreef:
Je hebt driedubbel gelijk.
0
geplaatst: 4 december 2005, 19:42 uur
Bloompje schreef:
Is 20euro voor een geheim concert van The Strokes te duur?
Is 20euro voor een geheim concert van The Strokes te duur?
Alles is relatief. Ik vind 10 euro voor Rolling Stones veel en 100 euro voor Prince acceptabel. Heel veel mensen vinden dat juist weer andersom.
Persoonlijk vind ik 20 euro voor Strokes een keurig prijsje hoor. Kzou t maar doen.
0
geplaatst: 4 december 2005, 22:06 uur
VanDeGriend schreef:
Persoonlijk vind ik 20 euro voor Strokes een keurig prijsje hoor. Kzou t maar doen.
Kaartjes zijn gekocht!
0
geplaatst: 13 januari 2006, 16:19 uur
Neem aan dat dit semi-grappig bedoeld is, maar anders vind ik het een redelijk egoistische opmerking

0
SelmaDuim
geplaatst: 13 januari 2006, 16:26 uur
Dat kind is 14 en weet blijkbaar nog niet helemaal hoe de echte wereld in elkaar zit. 

0
geplaatst: 13 januari 2006, 16:31 uur
SelmaDuim schreef:
Dat kind is 14 en weet blijkbaar nog niet helemaal hoe de echte wereld in elkaar zit.

Tja, misschien moet ik niet gaan uitleggen dat misschien iedereen wel recht heeft op een leuk concert, en dat dat niet afhankelijk moet zijn van bepaalde toevalligheden.
0
geplaatst: 13 januari 2006, 16:38 uur
bonothecat schreef:
Tja, misschien moet ik niet gaan uitleggen dat misschien iedereen wel recht heeft op een leuk concert, en dat dat niet afhankelijk moet zijn van bepaalde toevalligheden.
(quote)
Maar dat moet een kind van 14 zelf maar ontdekken, niet.
0
geplaatst: 13 januari 2006, 16:57 uur
Als jullie het allemaal zo goed weten: Hoe zit de wereld volgens jullie dan in elkaar??
0
geplaatst: 13 januari 2006, 17:00 uur
Iceman schreef:
Als jullie het allemaal zo goed weten: Hoe zit de wereld volgens jullie dan in elkaar??
Daar weet jij misschien nog net iets te weinig vanaf! En je hoeft natuurlijk niet te accepteren dat kaartjes soms belachelijk duur zijn. Maar laat ook maar!
0
geplaatst: 13 januari 2006, 17:03 uur
Het was toch ook grappig bedoeld, die smiley erachter en de aard van het berichtje zegt wel genoeg. Niet zo happen bono 

0
geplaatst: 13 januari 2006, 17:03 uur
Geen idee, jongen. Daar is geen draaiboek voor, helaas. Of misschien ook wel weer niet helaas. Niemand weet hoe de wereld in elkaar zit. Lees alles wat geschreven is nog maar eens terug en je zult zien, dat we geen van allen de wijsheid in pacht menen te hebben. De enige die met een ongefundeerd statement komt ben jij, en niemand neemt het je kwalijk. Omdat je 14 bent. Zijn wij ook geweest hoor.
0
geplaatst: 13 januari 2006, 17:04 uur
Neej hoef je ook niet te accepteren maar er zijn overigens genoeg leuke concerten die niet duur zijn.
0
geplaatst: 13 januari 2006, 17:05 uur
obsessed schreef:
Het was toch ook grappig bedoeld, die smiley erachter en de aard van het berichtje zegt wel genoeg. Niet zo happen bono

En het was inderdaad wel een beetje sarcastisch bedoelt jaah
. Niet terugkrabbelend bedoelt overigens.
0
geplaatst: 13 januari 2006, 19:50 uur
Is dit een soort front tegen 14 jarige?

Ik bedoel, je zag toch ook wel die knipoog erachter??
Drama om niks.

Ik bedoel, je zag toch ook wel die knipoog erachter??
Drama om niks.

* denotes required fields.