MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Herman's Heldhaftige Herfsttour

zoeken in:
Leuk! maar, ik heb iemand bij me die niet van dansen houd. Dus weet niet hoelang we blijven

Wij komen voor de combi bandje-dansavond. Zo bezien kost het concert ook maar 3,50.

ElMeroMero
Je lijstje is net langer geworden, Herman, want Mono speelt op 5 november as in de Ekko te Utrecht

edit: Moeilijke keuze die nu bij jou voor de deur staat: wordt het een avondje Mono of toch London Calling ?

Ik denk dat ik voor Mono ga en een dag later naar London Calling. Eigenlijk is de keus tussen Mono en Clor en aangezien ik Mono al langer leuk vind, is de keus makkelijk...

Overigens was Art Brut hilarisch, vond je niet Fien?

De zanger was echt heel grappig. Vooral het moment waarop hij het publiek in dook en opeens achterin de zaal bovenop de bar stond. En het publiek een minuut lang "Art Brut Top Of The Pops" liet scanderen. Komt met stip binnen in mijn top 3 leukste concerten ooit.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:34 uur

geplaatst: vandaag om 05:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.