Muziek / MusicMeter Live! / Splash, Ferropolis (Duitsland)
zoeken in:
0
geplaatst: 27 december 2011, 14:54 uur
1 januari maakt de organisatie de eerste namen bekend voor de editie van 2012.
0
geplaatst: 24 april 2012, 14:15 uur
Nog users die dit jaar naar Splash gaan? Ik moet het (helaas) aan mij voorbij laten gaan, hoewel ik anders waarschijnlijk ook niet geweest was i.v.m. een tot nu toe nog tegenvallende line-up. Nou ja: A$AP Rocky, Big K.R.I.T., De La Soul, Nas en Wiz Khalifa vind ik uiteraard tof.
0
geplaatst: 24 april 2012, 14:33 uur
Ik zou wel willen gaan, helaas heb ik geen vrienden die mee willen.
En de line-up is ook een stuk minder vergeleken met vorig jaar (toen kon ik helaas ook niet gaan).
En de line-up is ook een stuk minder vergeleken met vorig jaar (toen kon ik helaas ook niet gaan).
0
geplaatst: 24 april 2012, 15:04 uur
Zelfde probleem als Colucci_Era. Maar ik ga nu ook niet echt naar vrienden zoeken die mee willen aangezien ik de line-up ook een beetje vind tegenvallen. Misschien volgend jaar dan maar.
0
Yann Samsa
geplaatst: 24 april 2012, 17:57 uur
De La Soul, Nas, Nneka en Skream zijn wel dope. Rest is inderdaad nogal zwakjes, in vergelijking met vorig jaar.
0
geplaatst: 24 april 2012, 18:18 uur
MAS gaat ook al niet heb ik uit betrouwbare bron vernomen. Zullen wij dan maar met zijn allen een festival starten? Zo veel werk kan dat nooit zijn. 

0
geplaatst: 24 april 2012, 18:59 uur
De betrouwbare bron heeft gelijk. Ik ben inderdaad verhinderd. 

0
geplaatst: 27 april 2012, 13:09 uur
Rhythm & Poetry schreef:
MAS gaat ook al niet heb ik uit betrouwbare bron vernomen. Zullen wij dan maar met zijn allen een festival starten? Zo veel werk kan dat nooit zijn.
Met Nujabes en Big L hologrammen en alles er op en er aan.
0
geplaatst: 30 april 2012, 21:30 uur
Aan een Big Pun-hologram gaan we niet beginnen. Geraakt niet op een podium.
Splash staat op mijn lijstje met 'festivals die ik ooit eens moet bezoeken'.
Splash staat op mijn lijstje met 'festivals die ik ooit eens moet bezoeken'.
0
geplaatst: 30 april 2012, 21:42 uur
Snoeperd schreef:
Met Nujabes en Big L hologrammen en alles er op en er aan.
(quote)
Met Nujabes en Big L hologrammen en alles er op en er aan. Big L hologram lijkt me wel wat. Baal er wel een beetje van dat ik die man nooit meer live kan zien.
0
geplaatst: 29 juli 2012, 18:09 uur
Zeker vet, viel me wel tegen dat er naast onze groep van drie geen Nederlanders te bekennen waren maar uiteindelijk boeit dat niet, de meeste Duitsers waren goede gasten.
Nas was vet, ook al ben ik onvrijwillig afgekomen van mijn anale maagdelijkheid door de drukte vooraan, Danny Brown was de hele tijd lachen, A$AP vond ik live mwah mwah en alle Duitse acts kende ik minder goed dus dat is altijd wat minder (hoewel Kraftklub wel super was).
De dance acts hebben me verrast, Major Lazer was een fantastische show en was goed dansbaar, maar Dam-Funk was het gaafste: klein zaaltje (Samoa) waar we lekker vooraan konden staan, de beste man sprong vaak het publiek in om mensen op zijn draagbare keyboard (hoe heet zo'n ding?) te laten spelen, speelde overall goede muziek en nam achteraf de tijd om handen te schudden en korte praatjes te maken. Ik ben gelijk fan!
Het was zeker een goed festival, al zou ik niet kunnen zeggen of het voorgaande jaren beter of slechter was.
Nas was vet, ook al ben ik onvrijwillig afgekomen van mijn anale maagdelijkheid door de drukte vooraan, Danny Brown was de hele tijd lachen, A$AP vond ik live mwah mwah en alle Duitse acts kende ik minder goed dus dat is altijd wat minder (hoewel Kraftklub wel super was).
De dance acts hebben me verrast, Major Lazer was een fantastische show en was goed dansbaar, maar Dam-Funk was het gaafste: klein zaaltje (Samoa) waar we lekker vooraan konden staan, de beste man sprong vaak het publiek in om mensen op zijn draagbare keyboard (hoe heet zo'n ding?) te laten spelen, speelde overall goede muziek en nam achteraf de tijd om handen te schudden en korte praatjes te maken. Ik ben gelijk fan!
Het was zeker een goed festival, al zou ik niet kunnen zeggen of het voorgaande jaren beter of slechter was.
* denotes required fields.