MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Mark Lanegan Band

zoeken in:
Blues Funeral, de langverwachte opvolger van Bubblegum komt er dan eindelijk op 6 februari 2011!

Gevolgd door een tournee met o.m. 3 concerten in Nederland en 1 in België.

February

28th - GRONINGEN, NL - Oosterpoort
29th - AMSTERDAM, NL - Paradiso

March

1st - EINDHOVEN, NL - Effenaar
2nd - ANTWERP, BE - Trix

Ik heb alvast m'n tickets voor het concert in Antwerpen.

Mark Lanegan | News - marklanegan.com

Ik heb de kaartjes voor 1 maart in de Effenaar binnen heerlijk lange voorpret. Mark Lanegan afgelopen jaren gezien met Isobel Campbel en Lowlands '10 maar nu eindelijk weer met band.
De eerste keer was met de Screaming Trees in de Melkweg 23 juni '92. Wie was daar ook van deze lezers ?

vanson
extra concert in Trix, Antwerpen op zaterdag 3 maart 2012.
Voor het extra concert zijn er nog kaarten verkrijgbaar via de website van Trix (22 euro)

Ik heb 4 tickets voor vrijdag 2 maart in Trix te Antwerpen maar zou die graag omruilen tegen tickets voor zaterdag 3 maart.

iemand die ik ken heeft 2 kaartjes voor vanavond in paradiso over, pmmetje en dan kan je er gratis heen.

Gisteren in Paradiso Mark Lanegan gezien.

Mooi concert met goede mix tussen oude en nieuwe nummers.

Hoe was het optreden?

Zie voor de setlist en video's hier:
setlist en video's

Je merkte dat de band er wel in moest komen. Solo vond ik het eigenlijk indrukwekkender omdat het dan alleen om die godelijke stem gaat (en ook omdat toen de eerste keer was dat ik Mark had gezien). De nieuwe nummers van de CD kwamen goed naar voren, gruizig als altijd. Het publiek reageerde een beetje afwachtend en loom.
Naar mate de set vorderde werd dit wel beter. Mogelijk dat het voor sommige (bijna twee uur concert) ook te lang was.

Ik ben in Eindhoven geweest en vond het zeer mager. Er mist dynamiek en beleving. Ja, de man kan goed zingen, maar er is meer nodig voor een goed optreden.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:50 uur

geplaatst: vandaag om 10:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.