janmons
E-mailadres: (verborgen)
Statistieken
Geregistreerd: 30 november 2011
Laatste bezoek: 9 december 2013, 22:44 uur
Aantal stemmen: 48
Gemiddelde: 4,62
Standaardafwijking: 0,36
Aantal berichten: 9
Aantal berichten als mening gemarkeerd: 1
Top 10 albums
- 2. Bob Dylan - Blood on the Tracks (1975)
- 3. dEUS - In a Bar, Under the Sea (1996)
- 4. Johnny Cash - American III: Solitary Man (2000)
- 5. Mark Lanegan Band - Bubblegum (2004)
- 6. Nick Drake - Five Leaves Left (1969)
- 7. Lou Reed - Berlin (1973)
- 9. David Bowie - The Rise and Fall of Ziggy Stardust and the Spiders from Mars (1972)
Alternatieve titel: Ziggy Stardust - 10. Smashing Pumpkins - Siamese Dream (1993)
Recente stemmen
- 4,5Lou Reed - Transformer (1972) geplaatst: 29 december 2012, 21:45 uur
- 4,5Bob Dylan - Desire (1976) geplaatst: 29 december 2012, 21:42 uur
- 4,5Mark Lanegan Band - Blues Funeral (2012) geplaatst: 4 april 2012, 21:48 uur
- 4,0Elbow - Build a Rocket Boys! (2011) geplaatst: 11 januari 2012, 10:55 uur
- 4,5Wilco - The Whole Love (2011) geplaatst: 11 januari 2012, 10:55 uur
- 4,0dEUS - Keep You Close (2011) geplaatst: 11 januari 2012, 10:54 uur
- 5,0Josh T. Pearson - Last of the Country Gentlemen (2011) geplaatst: 20 december 2011, 23:00 uur
- 4,5Fleet Foxes - Helplessness Blues (2011) geplaatst: 20 december 2011, 22:56 uur
- 4,5Fleet Foxes - Fleet Foxes (2008) geplaatst: 20 december 2011, 22:54 uur
- 5,0Sparklehorse - Vivadixiesubmarinetransmissionplot (1995) geplaatst: 20 december 2011, 22:51 uur