MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Concertlinks naar mooie volledige optredens

zoeken in:
Dan zou het topic dicht moeten, maar als hele concerten daarop te vinden zijn, dan zou juist YouTube daar wat aan moeten doen, lijkt mij.

Laten we dus nog van dit topic genieten voor zolang het duurt

Ik heb gisterenavond ook dat Smiths-concert bekeken, maar daar was ik minder van onder de indruk. Het publiek opzwepen lukt ze moeiteloos, maar desondanks vind ik ze sterker op plaat.

Het topic kan gelukkig gewoon open blijven, maar vanaf nu graag de concerten met url- ipv embed-tags plaatsen. Zegmaar zoals de post van Arthur hierboven (die ik net heb aangepast). Op die manier openen de concerten zich in YouTube zelf en dan is er niet zoveel aan de hand.

De vorige posts zullen/mogen worden aangepast in de loop van de dag.

Waarschijnlijk wel een van de mooiste concerten van Queen.

YouTube - Queen- Live At Wembley Stadium- July 12,1986 (Full Concert) HQ

Hier een link naar heel veel volledige concerten van veel goede bands.

Bandübersicht - Rockpalast - Rockpalast - WDR Fernsehen

@DH: dat laatste concert is muzikaal zeker interessant, maar wat is het op een buitengewoon knullige manier in beeld gebracht: erg statisch, geen inzoomen etc.

Mooiste YouTubemateriaal van David Bowie dat ik ken. Hij is in vorm, maakt grapjes met bellers en staat met een strakke band. Zeer toffe versies van Let's Dance en Sounds and Vision:

Live by Request

buizen
Tik sowieso "Rockpalast" maar eens in, dan kom je al een heel eind met fijne, complete (wel wat oudere) goede concertopnamen. Youtube heb ik het over. Daar staat zoveel moois onderhand.

Ja, ik keek die vroeger altijd op zaterdagnacht na een avondje stappen.
Altijd van goede kwaliteit.

buizen
Voor degenen die dit aanspreekt:

Het volledige concert funkt de pan uit.

buizen
Een mooie live-registratie van Michael Jackson, in Munchen. World History Tour. 1997.

buizen schreef:
Een mooie live-registratie van Michael Jackson, in Munchen. World History Tour. 1997.

Dat is gewoon een playbackshow.. Toch mijn grootste weerzin tegen de artistieke kwaliteiten van de man. Erg gemakzuchtig het geld uit de zakjes van de fans kloppend. Doe dan toch maar opnamen de Bad tour. Daar bestaan wel opnamen van die geheel live waren.

buizen
Edwynn schreef:
(quote)

Dat is gewoon een playbackshow.. Toch mijn grootste weerzin tegen de artistieke kwaliteiten van de man. Erg gemakzuchtig het geld uit de zakjes van de fans kloppend. Doe dan toch maar opnamen de Bad tour. Daar bestaan wel opnamen van die geheel live waren.

Ja, dat zie ik nu ook. Baal ervan. Hoe is het mogelijk, twee uur playbacken.

buizen
Hebben de rock ('n roll)liefhebbers deze wel eens gezien?:

Gast
geplaatst: vandaag om 18:52 uur

geplaatst: vandaag om 18:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.