MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / MusicMeter Live! / Holland International Blues Festival Grolloo

zoeken in:
Vanavond o.a. Van Morrison en ZZ Top in Grolloo!

Zijn er nog festivalbezoekers die morgenmiddag van plan zijn om naar Drenthe's grootste CD en platenzaak in Warenhuis Vanderveen te Assen te gaan?

trebremmit schreef:
Johan Derksen over bluesfestival: Er zit nog wat moois in de pijplijn - RTV Drenthe - rtvdrenthe.nl

ZZ Top en Lynyrd Skynyrd, geen idee of dat live nog wat is, maar het zijn in ieder geval aardige namen.

Ik was niet in Grolloo, maar heb Lynyrd Skynyrd 2 maanden geleden nog live gezien, toen ze als slotact stonden op een conferentie in Los Angeles waar ik was. Het is niet per se mijn muziek, maar dat was nog zeer aardig. De meeste Amerikanen om mij heen vielen bijkans in katzwijm.

Ik moet een kaartje kopen voor mijn schoonvader en hij had het over een festivalcamping. Ik kan er echter niks over vinden. Iemand?

Het kan zijn dat er een festivalcamping is, ik hoef daar niet op te letten omdat ik redelijk in de buurt woon, maar zelfs als er geen festivalcamping is kun je te kust en te keur bij diverse campings in de buurt van Rolde en Grolloo, angelin.

D'Ouwe Nelis
Bij Cuby+Blizzards - Groeten Uit Grollo:

Harry (Cuby) Muskee woonde in een boerderijtje in het Drentse dorpje Grollo. Hier logeerden de bandleden regelmatig.
In dat boerderijtje is nu het Cuby + Blizzards Museum gevestigd. Tegenover het dorpscafé, waar de bandleden regelmatig te vinden waren, staat nu een borstbeeld van Harry Muskee.

Sinds enkele jaren vindt in Grollo een jaarlijks meerdaags bluesfestival plaats. Het eerstvolgende festival zal plaatsvinden op 11, 12 en 13 juni 2020. Daar zullen onder meer optreden Beth Hart, John Fogerty, Danny Vera, Peter Frampton en Walter Trout .

D'Ouwe Nelis schreef:

Sinds enkele jaren vindt in Grollo een jaarlijks meerdaags bluesfestival plaats. Het eerstvolgende festival zal plaatsvinden op 11, 12 en 13 juni 2020. Daar zullen onder meer optreden Beth Hart, John Fogerty, Danny Vera, Peter Frampton en Walter Trout .

Vind altijd wel dat ze het begrip Blues wel erg ruim nemen voor dit festival.

D'Ouwe Nelis
Dat ben ik met je eens, Able Mable. Op het programma staat ook nog Waylon & The Blizzards. Dat kun je ook maar voor de helft blues noemen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:08 uur

geplaatst: vandaag om 08:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.