Muziek / Toplijsten en favorieten / brajoapau's Depeche Mode Top 40
zoeken in:
0
geplaatst: 3 maart 2018, 17:40 uur
aERodynamIC schreef:
Damaged People doet me altijd denken aan I Don't Know How to Love Him uit Jesus Christ Superstar.
Damaged People doet me altijd denken aan I Don't Know How to Love Him uit Jesus Christ Superstar.
Verdorie
; ik hoor ook enige gelijkenis. 
0
geplaatst: 3 maart 2018, 17:49 uur
0
geplaatst: 3 maart 2018, 17:55 uur
23. Shake the Disease
Reken ik onder mijn persoonlijke "instant classics" van Depeche Mode; kon enigszins nog wel wat hoger eindigen in mijn top 40, maar de echte kleppers moeten nog aan bod komen, vandaar dus op nummer 23 terecht gekomen.
Reken ik onder mijn persoonlijke "instant classics" van Depeche Mode; kon enigszins nog wel wat hoger eindigen in mijn top 40, maar de echte kleppers moeten nog aan bod komen, vandaar dus op nummer 23 terecht gekomen.

2
geplaatst: 3 maart 2018, 18:06 uur
22. Black Celebration
Idem verhaal als het voorgaande nummer
; het was niet echt makkelijk voor me, maar er komen voor sommige onder jullie toch nog wel een paar verrassingen voorbij denk ik. 
Idem verhaal als het voorgaande nummer
; het was niet echt makkelijk voor me, maar er komen voor sommige onder jullie toch nog wel een paar verrassingen voorbij denk ik. 
0
geplaatst: 3 maart 2018, 18:07 uur
TEQUILA SUNRISE schreef:
De echte klepper is natuurlijk Blasphemous Rumours ?
De echte klepper is natuurlijk Blasphemous Rumours ?
Uiteraard
; maar niet in mijn top 10 gek genoeg. 
0
geplaatst: 3 maart 2018, 18:07 uur
Black Celebration vind ik geweldig!!
Mijn top 10
1. Stripped
2. Blasphemous Rumours
3. See You
4. Strangelove
5. Never Let Me Down Again
6. Personal Jesus
7. I Feel You
8. Black Celebration
9. Just Can't Get Enough
10. Photograpic
Mijn top 10
1. Stripped
2. Blasphemous Rumours
3. See You
4. Strangelove
5. Never Let Me Down Again
6. Personal Jesus
7. I Feel You
8. Black Celebration
9. Just Can't Get Enough
10. Photograpic
0
geplaatst: 3 maart 2018, 18:18 uur
21. Judas
De demo van Martin klonk behoorlijk anders
; Alan en Martin hebben er (behoorlijk wat) woorden over gehad tijdens de opname ervan, maar het eindresultaat is wondermooi. 
De demo van Martin klonk behoorlijk anders
; Alan en Martin hebben er (behoorlijk wat) woorden over gehad tijdens de opname ervan, maar het eindresultaat is wondermooi. 
0
geplaatst: 3 maart 2018, 18:43 uur
20. Everything Counts
Blijft 35 jaar na datum een ijzersterk nummer, en ook nog steeds brandend actueel helaas.
Blijft 35 jaar na datum een ijzersterk nummer, en ook nog steeds brandend actueel helaas.

0
geplaatst: 3 maart 2018, 19:00 uur
19. Stripped
Hoe dichter ik naar de top 10 van mijn top 40 toewerkte, hoe hartverscheurender de rangschikking van mijn persoonlijke "instant classics" zou worden
; maar deze kon uiteraard ook niet ontbreken. 
Hoe dichter ik naar de top 10 van mijn top 40 toewerkte, hoe hartverscheurender de rangschikking van mijn persoonlijke "instant classics" zou worden
; maar deze kon uiteraard ook niet ontbreken. 
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 3 maart 2018, 19:08 uur
Al veel favo's voorbij zien komen Everything Counts, Shake The Disease. Schat in dat In Your Room hoog staat en Waiting for The Night en Home ook
0
geplaatst: 3 maart 2018, 19:12 uur
DjFrankie schreef:
Schat in dat In Your Room hoog staat en Waiting for the Night en Home ook
Schat in dat In Your Room hoog staat en Waiting for the Night en Home ook
Twee van de drie

0
geplaatst: 3 maart 2018, 19:28 uur
18. Blasphemous Rumours
Mijn ouders begonnen zich toen toch wel wat vragen te stellen bij de muziekkeuze van zoonlief hoor.
Mijn ouders begonnen zich toen toch wel wat vragen te stellen bij de muziekkeuze van zoonlief hoor.

0
geplaatst: 3 maart 2018, 20:05 uur
1
geplaatst: 3 maart 2018, 20:06 uur
0
geplaatst: 3 maart 2018, 20:10 uur
Er zit wel tempo in zeg 
Judas en BR zijn sowieso Top 10 materiaal

Judas en BR zijn sowieso Top 10 materiaal

0
geplaatst: 3 maart 2018, 20:15 uur
De lijst was dan ook vanmorgen klaar, met de nodige inspanning weliswaar.

0
geplaatst: 3 maart 2018, 20:16 uur
17. Insight
De samenzang tussen Dave en Martin hier bezorgt me telkens opnieuw kippenvel telkens ik het nummer beluister.
De samenzang tussen Dave en Martin hier bezorgt me telkens opnieuw kippenvel telkens ik het nummer beluister.

1
geplaatst: 3 maart 2018, 20:28 uur
16. Alone
Delta Machine heeft toch wel een paar (verborgen) pareltjes, waaronder dit nummer; ook hier is de samenzang van Dave en Martin gewoonweg prachtig.
Delta Machine heeft toch wel een paar (verborgen) pareltjes, waaronder dit nummer; ook hier is de samenzang van Dave en Martin gewoonweg prachtig.

0
geplaatst: 3 maart 2018, 20:44 uur
TEQUILA SUNRISE schreef:
Blasphemous Rumours op 18 ☹️?
Blasphemous Rumours op 18 ☹️?
I know, kwestie van knopen doorhakken, en er komen nog een paar recentere nummers die ik (na veel twijfel
) hoger plaats in mijn top 40. 
1
geplaatst: 3 maart 2018, 21:40 uur
15. Fail
Vierde nummer in mijn top 40 waar Martin de lead vocals voor zijn rekening nam, en zwartgalliger dan dit zal hij voorlopig niet meer worden, tenzij ze binnen drie jaar nog eens met een nieuw album op de proppen komen en hij dit overtreft.
Vierde nummer in mijn top 40 waar Martin de lead vocals voor zijn rekening nam, en zwartgalliger dan dit zal hij voorlopig niet meer worden, tenzij ze binnen drie jaar nog eens met een nieuw album op de proppen komen en hij dit overtreft.

1
geplaatst: 3 maart 2018, 22:02 uur
14. Higher Love
We naderen stilaan de top 10 van mijn top 40; op de Devotional tour van 25 mei 1993 in Vorst Nationaal was het nummer nog overweldigender voor de toen 22 jarige brajoapau.
We naderen stilaan de top 10 van mijn top 40; op de Devotional tour van 25 mei 1993 in Vorst Nationaal was het nummer nog overweldigender voor de toen 22 jarige brajoapau.

0
geplaatst: 3 maart 2018, 22:15 uur
13. The Sun and the Rainfall
36 jaar na datum blijft ook dit nummer ijzersterk.
36 jaar na datum blijft ook dit nummer ijzersterk.

0
geplaatst: 3 maart 2018, 22:27 uur
12. I am You
Het nummer is inmiddels 17 jaar oud, maar was vrijwel meteen een "instant classic" voor me.
Het nummer is inmiddels 17 jaar oud, maar was vrijwel meteen een "instant classic" voor me.

1
geplaatst: 3 maart 2018, 22:57 uur
11. Cover Me
Wellicht iets te melig voor sommige onder jullie; net niet in mijn top 10 terecht gekomen, maar doet verder niets af van het feit dat ik dit een sterk nummer blijf vinden.
Morgen de top 10
; genoeg lees- en luistervoer geplaatst voor vandaag. 
Wellicht iets te melig voor sommige onder jullie; net niet in mijn top 10 terecht gekomen, maar doet verder niets af van het feit dat ik dit een sterk nummer blijf vinden.

Morgen de top 10
; genoeg lees- en luistervoer geplaatst voor vandaag. 
0
geplaatst: 4 maart 2018, 01:20 uur
Veel plezier van gehad en alles natuurlijk weer even beluisterd. Voor morgen: Somebody, See You, Strangelove, Barrel Of A Gun, Home, Personal Jesus, Enjoy The Silence, Policy Of Truth, Walking In My Shoes & Never Let Me Down Again, maar ik laat me graag verrassen?
* denotes required fields.