MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Doorlichting: Depeche Mode's b-kantjes

zoeken in:
Oh Well (6 april 2009)

Het b-kantje van de single Wrong; de eerste samenwerking tussen Martin (muziek) en Dave (tekst); deze versie staat o.a. op de deluxe box set van Sounds of the Universe.

Come Back (Jónsi Remix) (15 juni 2009)

Het b-kantje van de single Peace; ben al geen grote fan van het origineel, en deze remix doet me ook niet van mening veranderen helaas.

Vermits de single Fragile Tension / Hole to Feed (7 december 2009) een dubbele a-kant betrof gaan we verder met de single Heaven.

All That's Mine (31 januari 2013)

Het b-kantje van de single Heaven; het nummer staat ook op de deluxe versie van het album Delta Machine, en op plaats 33 in mijn persoonlijke top 40; toppertje!

Goodbye (Gesaffelstein Remix) (6 mei 2013)

Het b-kantje van de single Soothe My Soul; origineel nummer heeft mijn voorkeur.

Vermits de hierop volgende singles Should Be Higher (11 oktober 2013) tot en met de (voorlopig?) laatste single Cover Me (6 oktober 2017) enkel maar remixen bevatten zijn we helaas aan het einde gekomen van mijn doorlichting van de b-kantjes; ik heb het ze met veel plezier doorgelicht en hoop dat jullie er toch enigszins wat lees- en luisterplezier aan gehad hebben.

dat ging heel rap, maar wel een mooi eerbetoon aan deze nummers

pureshores schreef:
dat ging heel rap, maar wel een mooi eerbetoon aan deze nummers

Nou, het liep toch een goede twee weken hoor.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:50 uur

geplaatst: vandaag om 09:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.