menu

Muziek / Toplijsten en favorieten / De MuMe Top 40 #8: 00s

zoeken in:
avatar van DjFrankie
DjFrankie (moderator)
01. Editors - An End Has a Start
02. Placebo - Black Market Music
03. The Black Angels - Passover
04. The Boxer Rebellion - Union
05. The Horrors - Primary Colours
06. Coldplay - A Rush of Blood to the Head
07. Bloc Party - Silent Alarm (2005)
08. Muse - Black Holes & Revelations (2006)
09. Placebo - Sleeping with Ghosts (2003)
10. The Music - The Music (2002)
11. White Lies - To Lose My Life... (2009)
12. Archive - Controlling Crowds (2009)
13. Dragons - Here Are the Roses (2007)
14. Interpol - Turn on the Bright Lights (2002)
15. Madrugada - The Deep End (2005)
16. She Wants Revenge - She Wants Revenge (2006)
17. Sigur Rós - Með Suð Í Eyrum Við Spilum Endalaust (2008)
18. The Knife - Silent Shout (2006)
19. The National - Boxer (2007)
20. Sonic Youth - The Eternal (2009)
21. ...And You Will Know Us by the Trail of Dead - Worlds Apart (2005)
22. A Place to Bury Strangers - Exploding Head (2009)
23. Wolfmother - Wolfmother (2005)
24. Glasvegas - Glasvegas (2008)
25. Keane - Hopes and Fears (2004)
26. Band of Horses - Everything All the Time (2006)
27. Doves - The Last Broadcast (2002)
28. Mintzkov - 360° (2007)
29. Snow Patrol - Final Straw (2003)
30. Saybia - The Second You Sleep (2002)

HipHop Fiend
legian schreef:
(quote)

Er zijn toch duidelijke spelregels beschreven. Als je dan besluit je er moedwillig niet aan te houden omdat het jou beter uitkomt waarom dien je dan een lijstje in? Het komt mij bij voetbal ook beter uit als ik die bal even met mijn handen uit de lucht kan tikken, maar dan wordt ik er ook direct uitgezet.


Sorry hoor voor mijn goede bedoelingen... En het is wezenlijk anders dan het voorbeeld dan je nu stelt. Ach ja, dan niet heh...

HipHop Fiend
chevy93 schreef:
(quote)
Jij bent er zeker ook zo een die eerste bij de MediaMarkt gaat kijken en het vervolgens besteld bij aliexpress...

Overigens maakt mij het niet uit waar je het vandaan haalt. De reden dat de spelling moet zijn zoals op MusicMeter is vanwege de automatische verwerking. Op het moment dat mensen alternatieve schrijfwijzen hanteren, kost mij dat a) meer werk en b) is het je eigen risico dat ik over bepaalde dingen heen kijk en je punten niet komen waar ze horen te komen.


Ik begrijp het allemaal wel, maar ik kan niet fatsoenlijk navigeren op deze site... Laat die lijst maar zitten dan.

avatar van Johnny Marr
Trek het je niet aan, HipHop Fiend. Ik vind dat ze wat te hard voor je zijn. Gewoon die lijst lekker laten staan joh!

HipHop Fiend
Johnny Marr schreef:
Trek het je niet aan, HipHop Fiend. Ik vind dat ze wat te hard voor je zijn. Gewoon die lijst lekker laten staan joh!


Ik kan wel wat lullige opmerkingen terug maken, maar dat vind ik zonde van mijn energie...ik verwijder mijn account hier wel! Bedankt voor die bloemen.

avatar van chevy93
Kijk wat je gedaan hebt, jordidj1, nou is 'ie vertrokken... Eerst Sietse en nu dit.

avatar van jordidj1
chevy93 schreef:
Kijk wat je gedaan hebt, jordidj1, nou is 'ie vertrokken... Eerst Sietse en nu dit.


De autisten op deze site hebben weer eens gewonnen hoor... De beste man stapt uit zijn comfortzone om hier een lijstje te droppen en het enige wat hij krijgt is de volle laag van de users die o-zo-goed weten hoe het moet :s

avatar van GrafGantz
Maar om je nu gelijk uit te schrijven als je wat (m.i. terechte) kritiek te verduren krijgt is natuurlijk ook wel een klein beetje Calimero, vind je niet?

avatar van Johnny Marr
GrafGantz schreef:
(m.i. terechte) kritiek

Wat is daar terecht aan? Waarom zou hij RYM niet mogen gebruiken als leidraad ipv deze site? Wat is er mis met z'n lijst dan? Ik snap het echt niet, vrees ik. Maar je direct uitschrijven gaat ook wat ver, jammer dit.

avatar van jordidj1
Johnny Marr schreef:
(quote)

Wat is daar terecht aan? Waarom zou hij RYM niet mogen gebruiken als leidraad ipv deze site? Wat is er mis met z'n lijst dan? Ik snap het echt niet, vrees ik. Maar je direct uitschrijven gaat idd ook wat ver, jammer dit.


Zijn lijst was gewoon prima inderdaad. Als je het vergelijkt met andere lijstjes...

avatar van vigil
jordidj1 schreef:
(quote)


De autisten op deze site hebben weer eens gewonnen hoor...

Niveautje hoor...

avatar van Johnny Marr
De sfeer in de MuMevilla is nu helemaal verziekt, de exen hebben er weer alles aan gedaan om er een helse nacht van te maken. chevy93, GrafGantz en jordidj1 worden op het strand verwacht.

avatar van GrafGantz
Johnny Marr schreef:
(quote)

Wat is daar terecht aan? Waarom zou hij RYM niet mogen gebruiken als leidraad ipv deze site? Wat is er mis met z'n lijst dan? Ik snap het echt niet, vrees ik. Maar je direct uitschrijven gaat ook wat ver, jammer dit.


Volgens mij zegt er niemand dat het niet mag, alleen dat het onhandig kan zijn voor de spelleider. Vandaar ook de info in de openingspost die hij blijkbaar of niet gelezen heeft, of genegeerd. In beide gevallen ligt de fout dus bij hem. Nou ja, "fout" tussen aanhalingstekens dan, want zo'n drama is het allemaal niet natuurlijk. Behalve voor hemzelf blijkbaar, dat dit akkefietje een reden is om op te stappen.

avatar van Johnny Marr
GrafGantz schreef:
want zo'n drama is het allemaal niet natuurlijk.

Toch wel, en dat is de allemaal de schuld van de tablet of terror. Kutding! Dat geluid ook, aaarrrgggghhh.

avatar van jordidj1
Johnny Marr schreef:
(quote)

Toch wel, en dat is de allemaal de schuld van de tablet of terror. Kutding! Dat geluid ook, aaarrrgggghhh.


En in plaats van handhaven van orde

Loopt het helemaal uit de hand na het
 vallen van een paar woorden


avatar van zaaf
Ik vind jullie allemaal hartstikke lief.

avatar van Johnny Marr
zaaf schreef:
Ik vind Johnny Marr hartstikke lief.

Ooooh, nou, right back at you hoor lil' homie

avatar van chevy93
jordidj1 schreef:
(quote)


Zijn lijst was gewoon prima inderdaad. Als je het vergelijkt met andere lijstjes...
Boodschap begrepen, ik schrijf me direct uit als ik thuis ben.

avatar van legian
HipHop Fiend schreef:
(quote)


Sorry hoor voor mijn goede bedoelingen... En het is wezenlijk anders dan het voorbeeld dan je nu stelt. Ach ja, dan niet heh...

Tja ik overdrijf wat in mijn vergelijking, blijft dat die spelregels er met een reden zijn. Om je dan meteen uit te schrijven is wel erg kinderachtig.

Maar mijn oprechte excuses aan jou en aan iedereen hier dat ik bijgedragen heb aan het verpesten van de sfeer. Het was niet mijn bedoeling om iemand zo hard af te kraken. Mijn oprechte excuses als ik iemand beledigd heb. En nu weer peace, love and happiness.

avatar van Johnny Marr
chevy93 schreef:
ik schrijf me direct uit als ik thuis ben.

Maar, en, en dit topic dan?

avatar van jordidj1
Johnny Marr schreef:
(quote)

Maar, en, en dit topic dan?


Laten we maar weer on-topic gaan, door nu het beste lijstje maar te droppen:

1. Opgezwolle - Eigen Wereld (2006)
2. Arcade Fire - Funeral (2004)
3. Typhoon - Tussen Licht en Lucht (2007)
4. Songs: Ohia - The Lioness (2000)
5. Nelly Furtado - Folklore (2003)
6. Sticks & Delic - Fakkelteit (2007)
7. Gorillaz - Demon Days (2005)
8. CunninLynguists - A Piece of Strange (2006)
9. Atmosphere - When Life Gives You Lemons, You Paint That Shit Gold (2008)
10. Common - Be (2005)
11. Eminem - The Marshall Mathers LP (2000)
12. Queens of the Stone Age - Songs for the Deaf (2002)
13. Eminem - The Eminem Show (2002)
14. Daft Punk - Alive 2007 (2007)
15. Arctic Monkeys - Whatever People Say I Am, That's What I'm Not (2006)
16. Radiohead - In Rainbows (2007)
17. The National - Boxer (2007)
18. Songs: Ohia - Ghost Tropic (2000)
19. Sigur Rós - ( ) (2002)
20. Madvillain - Madvillainy (2004)
21. Kanye West - The College Dropout (2004)
22. Spinvis - Spinvis (2002)
23. Deltron 3030 - Deltron 3030 (2000)
24. Daft Punk - Discovery (2001)
25. Burial - Untrue (2007)
26. P.O.S - Never Better (2009)
27. Justin Timberlake - FutureSex / LoveSounds (2006)
28. The Antlers - Hospice (2009)
29. Amenra - Mass IIII (2008)
30. The Cure - Bloodflowers (2000)

avatar van zaaf
Ja. Heel best.

avatar van jordidj1
zaaf schreef:
Ja. Heel best.


Wanneer kom je nou op de koffie bij mij?

avatar van zaaf
Koffie?
Alleen als je de lekkerste koffie schenkt.

avatar van jordidj1
Irish coffee?

avatar van zaaf
Doe maar French. Maar zijn we nog on-topic? Straks krijgen we nog ruzie.

avatar van chevy93
Johnny Marr schreef:
(quote)

Maar, en, en dit topic dan?
Vooruit, dit was de nummer 1 geworden: Mark Knopfler - Shangri-La (2004). En dit de nummer 2: Le Le - Flage (2008)

avatar van Mausie
Mausie (crew)
Niet de eerste keer dat ik iemand zich zie uitschrijven na wat kritiek, vind dat toch altijd een aparte reactie.

Ik snap trouwens niet waarom het lastig navigeren is op deze site, veel simpeler kan een website niet zijn toch?

avatar van bikkel2
Johnny Marr schreef:
(quote)

Gast ik ga helemaal stuk hier


Kom ik daar nu weer bij

avatar van Rudi S
jordidj1 schreef:
(quote)


Laten we maar weer on-topic gaan, door nu het beste lijstje maar te droppen


Hm, echt een rym lijstje

Gast
geplaatst: vandaag om 21:39 uur

geplaatst: vandaag om 21:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.