Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2
zoeken in:
0
geplaatst: 28 december 2024, 23:54 uur
0
geplaatst: 28 december 2024, 23:55 uur
Gretz schreef:
Een typische laxus11-bop deze
Wordt bij elke luisterbeurt nog wel een tikkeltje sterker
Een typische laxus11-bop deze
Wordt bij elke luisterbeurt nog wel een tikkeltje sterker
Je wordt nog eens fan

0
Onweerwolf
geplaatst: 29 december 2024, 00:01 uur
The E-Street band zonder Broes zou ik een stuk beter waarderen.
0
Onweerwolf
geplaatst: 29 december 2024, 00:02 uur
Ons dorp is gewoon elk uur in het nieuws. Het blijkt inmiddels een tokkie-ruzie over een markplaats-hond te zijn.
0
Onweerwolf
geplaatst: 29 december 2024, 00:03 uur
Ah Chris Rainbow, wat een geniale stem zo vergeleken met dat tabakkerige gerasp van die denim gast.
1
geplaatst: 29 december 2024, 00:03 uur
Onweerwolf schreef:
Fenomenale band idd maar met Bruce nog vele malen beter

0
Onweerwolf
geplaatst: 29 december 2024, 00:05 uur
J@aaaaaaa, met0l! Reünie in augustus. Kaartje in the pocket! ♥️
2
geplaatst: 29 december 2024, 00:06 uur
The turn helaas weer alleen het eerste stukje gedraaid... het mooie orkestrale slot blijft achterwege.
Wel twee door mij gestemde songs achter elkaar, dat zal wel uniek zijn (ook het geweldige Strange machines).
Wel twee door mij gestemde songs achter elkaar, dat zal wel uniek zijn (ook het geweldige Strange machines).
3
geplaatst: 29 december 2024, 00:08 uur
Mijn tweede concert ooit was the Gathering in Willemeen in Arnhem, dus ik heb nog steeds een speciaal plekje in mijn hart voor deze band. 

2
Onweerwolf
geplaatst: 29 december 2024, 00:10 uur
staralfur schreef:
Mijn tweede concert ooit was the Gathering in Willemeen in Arnhem, dus ik heb nog steeds een speciaal plekje in mijn hart voor deze band.
Voor mij mijn eerste concert ooit in 1996 in De Lantaarn in Hellendoorn.
0
geplaatst: 29 december 2024, 00:14 uur
Onweerwolf schreef:
Ons dorp is gewoon elk uur in het nieuws. Het blijkt inmiddels een tokkie-ruzie over een markplaats-hond te zijn.
Oh ja, jij bent oorspronkelijk een Tukker he. Was ik half vergeten

1
geplaatst: 29 december 2024, 00:24 uur
Wat een geweldig uur is dit weer zeg, heerlijk! Met als hoogtepunt Arriving Somewhere But Not Here. 

1
geplaatst: 29 december 2024, 00:26 uur
Jungleland vond ik dan beter, maar je moet wat over hebben voor Porcupine Tree
0
geplaatst: 29 december 2024, 00:26 uur
ABDrums schreef:
Wat een geweldig uur is dit weer zeg, heerlijk! Met als hoogtepunt Arriving Somewhere But Not Here.
Net voor de eerste keer beluisterd, kende het nog niet. Prachtig nummer

0
Onweerwolf
geplaatst: 29 december 2024, 00:27 uur
Man, man, man, ik had dit nooit gehoord maar dit klinkt alsof die Spijkerbroek straalbezopen in de camper van Frans Bauer staat te karaok'en met z'n "shalala". Tering, wat gênant slecht. Bijna erger dan foebel dit.
0
Onweerwolf schreef:
Man, man, man, ik had dit nooit gehoord maar dit klinkt alsof die Spijkerbroek straalbezopen in de camper van Frans Bauer staat te karaok'en met z'n "shalala". Tering, wat gênant slecht. Bijna erger dan foebel dit.
Ik zou volgende keer je wijn laten staan, je kraamt steeds meer onzin uit

Bruce is boss.
1
Moet ook een beetje denken aan Nergens Goed Voor van De Dijk, als ik naar deze Bruce luister.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.