MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
Johnny Marr schreef:
Hazes. De pure, extreme gruwelhorror.

Ik stem elk jaar trouw op Eenzame kerst. Beste kerstnummer ooit.

Nee, dat is Verre Kerst van de Tokkies.

Porcupine Head schreef:
Tijd nu voor het jaarlijkse portie klagen over een abominabele plaat van Lukas Graham.

Ik hoop dat 7 Years nog binnen 5 jaar uit de lijst kukelt.

Niet per se een bijster goed nummer, oke, maar de tekst vind ik toch best sterk geschreven. Er staan ergere draken in deze lijst. Wat te denken van alles dat ook maar enigszins met Post Malone te maken heeft...

Onweerwolf
#liefliedje

Post Malone is Ok Computer Radiohead in vergelijking met 7 Years. Juist die tekst maakt het verschrikkelijk, en voor 99% boeien teksten mij niet.

Onweerwolf
ABDrums schreef:
(quote)

Niet per se een bijster goed nummer, oke, maar de tekst vind ik toch best sterk geschreven. Er staan ergere draken in deze lijst. Wat te denken van alles dat ook maar enigszins met Post Malone te maken heeft...

Post Malone, ook zo'n kapotgetatoeëerde neprapper.

Onweerwolf
ABDrums schreef:
(quote)

Die tekst is juist prima.

Little Simz in de Top 2000, dat zag vast niemand aankomen een jaar geleden.

Joren999 schreef:
Little Simz in de Top 2000, dat zag vast niemand aankomen een jaar geleden.

Samenwerken met Coldplay, de snelste manier om in de Top 2000 te komen.

Michiel Cohen schreef:
(quote)

Liever niet. Ander keertje.

Gaan we nu verlegen doen?

Bill Withers ❤️

Tijdloze klassieker

Bruce Springsteen

Kansloze klassieker

Peaky Blindersklassieker van Nick Cave

ABDrums schreef:
(quote)

Post Malone heeft wel wat bangers hoor.

Arrie schreef:
Post Malone heeft wel wat bangers hoor.

Je hebt nog tijd om dit bericht te verwijderen.

Hij heeft wel gelijk echter

ABDrums schreef:
(quote)

Je hebt nog tijd om dit bericht te verwijderen.

Waarom zou ik?

Onweerwolf
Arrie schreef:
(quote)

Waarom zou ik?

Omdat Post Malone op de Jorenlijst komt.

Opvallend, geen DAB+ voor Triggerfinger. Geeft wel aan dat het bij dit liedje niet om de band ging, men heeft geen idee wie Triggerfinger is

Waar is het superieure origineel van Lykke Li dan?

Deze cover van Florence vind ik dan wel weer fijn.

Gretz schreef:
Waar is het superieure origineel van Lykke Li dan?
Niet opgenomen in een 3FM studio bij Giel Beelen.

Joren999 schreef:
Opvallend, geen DAB+ voor Triggerfinger. Geeft wel aan dat het bij dit liedje niet om de band ging, men heeft geen idee wie Triggerfinger is

Ik kom er nu pas achter dat er afgelopen jaar een bandlid van Triggerfinger is overleden, zal wrs voor het merendeel van de stemmers gelden.

Heel eerlijk, ik kwam het ook maar per toeval tegen. Dat terwijl ik nog 3 van hun albums heb en een genummerde 1000/1000 van hun liveplaat.

staralfur schreef:
Deze cover van Florence vind ik dan wel weer fijn.

Meestal zijn we het hier wel eens, maar doe mij maar Candi en The Source, in de Now Voyager Mix. Die staat - uiteraard - niet in de lijst.

Titmeister schreef:
(quote)

Meestal zijn we het hier wel eens, maar doe mij maar Candi en The Source, in de Now Voyager Mix. Die staat - uiteraard - niet in de lijst.

Origineel is uiteraard beter, maar de cover maakte indruk icm de laatste aflevering van Sex and the City.

Als country liefhebber is het misschien niet heel cool om deze van Beyoncé fijn te vinden, maar ik doe het toch.

Onweerwolf
Joren999 schreef:

Is Triggerfinger dood?

Onweerwolf
Joren999 schreef:
Heel eerlijk, ik kwam het ook maar per toeval tegen. Dat terwijl ik nog 3 van hun albums heb en een genummerde 1000/1000 van hun liveplaat.

Waarom in Godsnaam?

staralfur schreef:
Als country liefhebber is het misschien niet heel cool om deze van Beyoncé fijn te vinden, maar ik doe het toch.

Dit is een hele fijne Beyoncé inderdaad. Daarmee is je Florence + the Machine opmerking vergeven

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:45 uur

geplaatst: vandaag om 16:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.