menu

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #2

zoeken in:
avatar van Frank West
Champagne Supernova blijft toch een geweldig nummer

avatar van catdog
vigil schreef:
(quote)

En nu heeft hij het er over dat Oasis bij Linda de Mol allerlei inspiratie kreeg... Het wordt tijd dat de Top 2000 weer klaar is voor De Wild...


Ach ik kan er wel om lachen. Lekker flauw.

avatar van catdog
Frank West schreef:
Champagne Supernova blijft toch een geweldig nummer


Het is bijna een herontdekking. Ik ga enorm lekker hierop momenteel.

avatar van Slowgaze
vigil schreef:
En nu heeft hij het er over dat Oasis bij Linda de Mol allerlei inspiratie kreeg... Het wordt tijd dat de Top 2000 weer klaar is voor De Wild...

Nog een goede reden om een schurfthekel te hebben aan Linda de Mol. #TeamBlur

avatar van vigil
Stapelgek


avatar van staralfur
Nog nooit eerder gehoord dit...

avatar van vigil
Ik had er over gelezen maar het liedje kon ik ook niet. Echt sterke zangers waren t niet...


Dan nu de slet van de straat, Diana!

avatar van Frank West
Haha blijft toch hilarisch dat die jongens zo hoog komen met dat nummer

avatar van Frank West
Stiekem is dit misschien wel mijn favoriete nummer van MJ

avatar van johan de witt
Diana Ross staat er niet vaak meer in

avatar van Slowgaze
Misschien een aardig moment om te vertellen dat ik helemaal niets heb met Michael Jackson.

avatar van vigil
Bedankt voor je openhartigheid!

avatar van johan de witt
Hierna Erik Mesie?

avatar van itchy
Rhiannon > alle andere nummers van Fleetwood Mac

catdog schreef:
Overcome werd door Ed geschreven naar aanleiding van het failliet gaan van zijn plaatselijke tuincentrum, aldus Ruud.

Ik vind De Wild en zijn grappen doorgaans irritant, maar aangezien ik Overcome misschien wel het slechtste en in ieder geval het meest aanstellerige nummer uit de lijst vind, vond ik hem wel grappig. Zo hypocriet ben ik dan ook wel weer.

avatar van laxus11
Speciaal voor vigil Like a Hurricane

avatar van vigil
Boeh!

avatar van AstroStart
Like a hurricane mag op 1
Niet wegdraaien dj’s

Ik vind Like A Hurricane maar een vervelende plaat, maar ik moet dan ook eerlijk toegeven dat ik weinig heb met Neil Young.

avatar van luigifort
Waarom zijn er zoveel mensen anti Neil?


Ben absoluut niet anti-Neil, maar vind Like a Hurricane maar een vervelend zeurnummer, hoor dan veel liever Cortez the Killer of Cowgirl in the Sand... Of zelfs liever Leef

avatar van Poeha
itchy schreef:
Rhiannon > alle andere nummers van Fleetwood Mac
Ze hebben meer albums gemaakt, dan alleen dat selftitled album, weet je

Trouwens Landslide>Rhiannon

avatar van laxus11
Titmeister schreef:
Ben absoluut niet anti-Neil, maar vind Like a Hurricane maar een vervelend zeurnummer, hoor dan veel liever Cortez the Killer of Cowgirl in the Sand... Of zelfs liever Leef


Hierom kunnen je ze bannen hé dat weet je?

avatar van catdog
In de categorie guilty pleasures is deze van Aerosmith toch wel mijn absolute favoriet. Die kreten van Steven in het laatste stuk. Heerlijk!

avatar van AstroStart
Nee sorry, kan echt niks met dit nummer.

avatar van Outlaw104
Sentiment: Baker Street, m'n eerste gewonnen singletje als 12-jarige op een doordeweekse disco avond op een camping.

avatar van Joren999
Guilty pleasure alarm

Die a-capella versie van Is She Really Going Out With Him? vind ik echt een heel stuk slechter dan het origineel.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:19 uur

geplaatst: vandaag om 09:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.