MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Kiss Luigi for Me: Siouxsie & the Banshees Top 50

zoeken in:
20. Forever

De mooiste track van The Rapture, haar laatste album. Prachtig ethereal met die harp arpeggio's. Beetje forlorn gevoel ook wel zoals Moz ook kan hebben

19. Rhapsody

Siouxsie goes DM Zo klinken die belletjes in het begin (Never Let Me Down Again). Prachttrack van Peepshow, fijne rush! Mooie opbouw ook!

18. Cascade

Opener van Dreamhouse. Erg fijne The Sound-esque opening met die gitaar. Verder een zalige rush weer!

17. Arabian Knights

At your primitive best Fijne single van JuJu. Heerlijk die early CT gitaarsound

Primitive painters
Bij mij nog wat hoger.

HIerna Felt

Felt! Felt! Felt!

2 fans op deze site

Doe je mee?

Evergreen dazed

Top 50 mooiste songtitels!

Echt wel

16. Take Me Back

Mooie sensuele en dansbare track van Hyaena. Prachtig die organ like toetsen ook

15. Monitor

Power! Nee, niet Nina, maar Siouxsie. Deze is alleen maar meer gaan groeien bij mij door de tijd heen. Supersterke track!

14. Israel

En weer een standalone single, het lijken The Smiths wel. Heerlijk hier ook weer die shoegaze-y sound en verder een retegoede single natuurlijk.

13. Christine

En weer een single, dit keer van Kaleidoscope. Erg fijne song en heeft wel iets weg van die andere Christine. You're in deep

Geen enkele meisjesnaam heeft twee zulke mooie songs

12. Hong Kong Garden

En weer zo'n losse single van de Banshees. Deze is gewoon heel erg leuk, met die Oosterse klanken op de xylofoon

11. Melt!

Prachtig versluierde ballad van Dreamhouse, een instant fave bij eerste beluistering

Er mag ingezet worden op de top 10

De laatste slag van mijn

Zonde in mijn

En nog acht jes

10. The Last Beat of My Heart

Prachttrack van Peepshow, zoveel emotie. Misschien wel een beetje hun Atmosphere

9. Into the Light

Zalig spannende en ritmische track van JuJu, echt wel een fave. Heerlijk die dreunende tonen icm die gitaar.

8. Spellbound

Een van Siouxsie's bekendste en eigenlijk ook wel beste tracks. Transcending! En good ole Johnny Marr is onder de indruk van McGeoch's inventieve gitaarwerk hier

7. Head Cut

3e JuJu op rij. Deze vind ik zoooo heerlijk. Zalige drive en vaart en die gitaarriedels en gitaarsound is niet te versmaden!

6. Shadowtime

Prachtig lieflijke en perfecte single van Superstition. Een song die openbloeit door de instrumentatie en Siouxsie's gevoelvolle zang.

5. Kiss Them for Me

Hetzelfde kan gezegd worden voor deze song. Zo heerlijk feel good vibe. Ook perfectie, incl. die sample van Chapterhouse. Ook op deze kun je lekker vliegen

4. Happy House

Dit is perfectie ook right here. Zalige single en opener van Kaleidoscope. Elk instrument en zang heeft zijn plek hier, perfectie dus, zalig nummer!

3. Sin in My Heart

Wat een intro! Als een langzaam op stoom komende trein, wat een perfect effect ook van die gitaar ook. En daarna gewoon lekker een paar minuten los. Topper!

Gast
geplaatst: vandaag om 18:45 uur

geplaatst: vandaag om 18:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.