MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #3

zoeken in:
Joren999 schreef:
Stond Africa niet een aantal jaar terug Top 10? Die heeft dat dan ook niet vast weten te houden.
Africa stond maar 1 keer in de top 10: in 2018 haalde het nummer plek 8. Een jaar later haalde het nog plek 11, daarna is het nummer niet meer in de buurt van de top 10 gekomen. De plaat komt de laatste jaren ergens tussen plek 20-25 uit.

Joren999 schreef:
Oei, weer een discrepantie tussen ons. Fix You is na Black voor mij de beste plaat in de Top 10. Terwijl ik 95% van Coldplay niet aan vind te horen en zeker ballads.

Ban.

Bij deze dan meteen maar het verzoek om Disturbed op de OK-lijst te zetten.

Disturbed is objectief kut.

Héél erg team Joren999
Wat een verschrikkelijke bagger is dit. En die gast kan ook helemaal niet zingen joh. Heb ze per ongeluk 2 keer live gezien en dat was pure kwelling.

Joren999 schreef:
Disturbed is objectief kut.

Dan druk je je nog mild uit

De enige TSOS cover die in ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ mag

Onweerwolf KOM ME HATEN DAN

GrafGantz schreef:
(quote)

Dan druk je je nog mild uit

Ja. Kom op Joren999, waar is het heilige vuur gebleven?

Gadverdamme wat is dit dan weer? Dit is niet eens objectief kut, dit zou gewoon bij wet verboden moeten worden. Guantanamo Bay zou dit nog afwijzen als martelmuziek...

En dit staat dan boven Exit Music (For a Film)...

☠️ Muziekgenocide ☠️

Zou hij niet een keer stikken in zijn aardappel?

Joren999 schreef:
Zou hij niet een keer stikken in zijn aardappel?

Je zou het bijna hopen hè

"Iedereen meteen enthousiast"
Wij van Disturbed-eend adviseren...
(Verklaart ook direct waarom ons aller geliefde eend Onweerwolf het waardeert)

Het Bosje!

Peter uit Haren is de vader van Merthe
archive.ph

Valt me de hele week al op dat Morad denkt dat een goed nummer af te meten is aan het aantal verkochte exemplaren. Staat Morad al op de lijst?

Hoogste positie ooit voor deze voormalig MuMeLadderwinnaar.

Porcupine Head schreef:
Hoogste positie ooit voor deze voormalig MuMeLadderwinnaar.
En dat zonder DAB+. Maar die verwacht ik ook niet gezien het tijdstip van overlijden.

Gretz schreef:
Wie is die blonde dame met de rode koptelefoon die bij Morad staat?
Asking for a friend
(afbeelding)

Je stelt wel de juiste vragen, goeiemorgen zeg.

Het Bosje, een van de weinige klassiekers die zowel door het grote publiek als door de snob op handen gedragen wordt

https://i.vgy.me/32UQi2.png

Hier heb ik nu dus weer te weinig wijn voor op.. Doe toch maar The War on Di-rugs dan.

Telegraph Road is objectief één van de mooiste muzikale werkstukken ooit gemaakt. Ik mis de tijd dat we van de aankondiging en de beleving van Wouter Goes konden genieten. Dit is zijn favoriete nummer aller tijden en dat liet hij blijken ook.

Ik vind niet veel van Dire Straits echt goed, maar deze dus wel. En deze draaide toen we naar het ziekenhuis reden tijdens de geboorte van ons zoontje.

Ook voor Telegraph Road geldt dat plek 19 de hoogste notering ooit is voor die plaat in de Top 2000.

Dit is wel buitencategorie inderdaad

ABDrums schreef:
(quote)

Je stelt wel de juiste vragen, goeiemorgen zeg.

Ene Lisa Hoekstra hoor ik zojuist

Gestaag stijgt het magistrale Telegraph Road ieder jaar weer. Ik hoop dat dit ooit de top 10 gaat halen.

vielip schreef:
(quote)

Ene Lisa Hoekstra hoor ik zojuist

Gevonden, waarvoor dank!

Dit nummer staat eigenlijk achttien plekken te laag genoteerd.

Mooie afsluitende tekst van Morad, die credits wil ik hem dan wel weer geven. Dat doet hij goed.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:08 uur

geplaatst: vandaag om 20:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.