MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Radio 2 Top 2000 #3

zoeken in:
Gretz schreef:
(quote)

Lijfliedje van de gemiddelde MuMe'er me dunkt

Juist, vandaar ook de oproep tot een gathering.

Stemplaatje van Metallicaaaaaaa!!!!

Aaaah Dansvloer afbreken aaaaaahhhh!

Heerlijk genieten van het geniale Master of Puppets, al járen een stemplaat, na de jeugdzonde van Radiohead en het burgerlijk-kapitalistische, compleet achterhaalde Over de Muur.

Dit nummer betekend heel veel voor me dus elk jaar weer een geweldig moment dat dit nummer op oudjaarsavond in zo'n evenement voorbij komt Dat was vroegah (ja, ik ben écht oud) ondenkbaar namelijk.

Stranger Things banger dit.

harm1985 schreef:
Stranger Things banger dit.
Vannacht laatste aflevering, momentje hoor

jasper1991 schreef:
Heerlijk genieten van het geniale Master of Puppets, al járen een stemplaat, na de jeugdzonde van Radiohead en het burgerlijk-kapitalistische, compleet achterhaalde Over de Muur.

Kan ik ook halve likes uitdelen op een bericht?

Mijn favoriete schuifelnummer.

Ben geen grote Metallica-liefhebber, maar Master of Puppets is toch wel meesterlijk.

Dat gezegd hebbende, klok ik ook uit hier. Het volwassen bezoek staat zo op de stoep. Het was me weer een waar genoegen om met jullie allen een week lang het Neerlandsch muziekcanon te becommentariëren.

Dank en fijne jaarwisseling allemaal!

Titmeister schreef:
Ben geen grote Metallica-liefhebber, maar Master of Puppets is toch wel meesterlijk.

Dat gezegd hebbende, klok ik ook uit hier. Het volwassen bezoek staat zo op de stoep. Het was me weer een waar genoegen om met jullie allen een week lang het Neerlandsch muziekcanon te becommentariëren.

Dank en fijne jaarwisseling allemaal!

Jij niet minder, geniet ervan!

Kramer schreef:
Mijn favoriete schuifelnummer.
Ik probeer me dit voor te stellen. Maar mijn schuifelervaring is ook beperkt tot de basisschool, waar je bang was om dichter dan 50 cm bij elkaar te staan.

Joren999 schreef:
Oh, het eindoordeel van Objectief kut anno 2025 komt morgen waarschijnlijk. Toevoegingen kunnen dus nog steeds (Disturbed is nog niet geweest).

Ik wil graag van dit moment gebruik maken om vuurwerk nogmaals aan de lijst toe te voegen

De Gekke Diamant! Vloer me af Gretz!

Joren999 schreef:
De Gekke Diamant! Vloer me af Gretz!

Hoog tijd om in de auto te gaan stappen, dan komt het Diamantje vast iets beter binnen (betere speakers daar, en minder afleiding )

kaj_666 schreef:
(quote)

Ik wil graag van dit moment gebruik maken om vuurwerk nogmaals aan de lijst toe te voegen

Zullen we er dan knalvuurwerk van maken als compromis? Siervuurwerk is niet objectief kut, maar mooi om naar te kijken.

Staat Morad al op de lijst? Die wil ik er graag op hebben namelijk.

Gretz schreef:
(quote)

Hoog tijd om in de auto te gaan stappen, dan komt het Diamantje vast iets beter binnen (betere speakers daar, en minder afleiding )
Tijd voor een upgrade Marktplaats heeft mooi spul

Overigens, wel oppassen. Ik gleed hier vanochtend twee keer de rotonde uit met de auto. Was er gelukkig op bedacht dus ik ging zo langzaam dat het te corrigeren was.

ABDrums schreef:
(quote)

Zullen we er dan knalvuurwerk van maken als compromis? Siervuurwerk is niet objectief kut, maar mooi om naar te kijken.

Staat Morad al op de lijst? Die wil ik er graag op hebben namelijk.

Daar kan ik mee leven. Maar eigenlijk ook niet, want er zijn veel te veel staatsidioten die het voor elkaar krijgen om zo'n vuurpijl horizontaal door de straat te laten vliegen in plaats van de lucht in... Maar goed..

Morad mag op de lijst ja.

"Je weet nooit van tevoren of je bekogeld gaat worden"

Nee, het gaat gewoon geheel op de lijst.

EVERYONE IS AN INVESTOR BBY
:B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B

De live-versie van Child In Time op Live In Japan is echt absurd goed. Een meer dan briljant nummer, spijtig dat het zijn structurele positie in de top tien heeft moeten opgeven.

Dit mag van mij gewoon weer om 23u30 hoor. Tijdloos geniaal

Voor mij juist mijn minst favoriete mastodont na BohRap denk ik. Hoewel Hotel California ongeveer op dezelfde positie staat.

Wat wordt er toch bedoeld met de kreet ‘trek een bak’ die ik iedere keer bij het Top 2000 café zie?

Stond Africa niet een aantal jaar terug Top 10? Die heeft dat dan ook niet vast weten te houden.

Joren999 schreef:
Stond Africa niet een aantal jaar terug Top 10? Die heeft dat dan ook niet vast weten te houden.

Ja, klopt. Hoeft van mij niet in de top tien te staan, maar als het in plaats van Fix You is, dan teken ik er meteen voor.

Kan iemand de alfabet video van Africa delen?

Oei, weer een discrepantie tussen ons. Fix You is na Black voor mij de beste plaat in de Top 10. Terwijl ik 95% van Coldplay niet aan vind te horen en zeker ballads.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:28 uur

geplaatst: vandaag om 13:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.