Muziek / Toplijsten en favorieten / top 100 van je grootste miskoop
zoeken in:
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 17:54 uur
We hebben er allemaal wel, cd's die je ooit kocht, maar die je ze zo diep mogelijk wegstopt, uit pure schaamte
100. Bananarama - Greatest Hits
100. Bananarama - Greatest Hits
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 18:06 uur
Alle cd's die ik vroeger gekocht heb eigenlijk, maar van de laatste jaren:
96. ABBA - Gold
96. ABBA - Gold
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 18:09 uur
95. U2 - The Joshua Tree
Ik schaam me er niet voor, maar ik geloof niet dat ik ooit nog de behoefte ga voelen hem op te zetten. En die heb ik ook niet zo vaak gehad eigenlijk.
Ik schaam me er niet voor, maar ik geloof niet dat ik ooit nog de behoefte ga voelen hem op te zetten. En die heb ik ook niet zo vaak gehad eigenlijk.
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 18:21 uur
Jazper schreef:
95. U2 - The Joshua Tree
95. U2 - The Joshua Tree
Tja, hangt er vanaf hoe je dit topic interpreteert. Is het echt schamen of eerder 'pff, valt wel mee, maar doet me niks, beetje weggegooid geld' ...
Dat cd'tje van Bananarama is ook zoiets: echt schamen is overdreven. Ik luister er nooit meer naar, behalve om de 3 jaar naar een 5-tal hitjes, waarvan ik denk: zo is het weer genoeg geweest ...
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 18:28 uur
94. Limp Bizkit - The Chocolate Starfish.....
Werkelijk een draak van een plaat.
Werkelijk een draak van een plaat.
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 18:30 uur
musicboy schreef:
Tja, hangt er vanaf hoe je dit topic interpreteert. Is het echt schamen of eerder 'pff, valt wel mee, maar doet me niks, beetje weggegooid geld' ...
Dat cd'tje van Bananarama is ook zoiets: echt schamen is overdreven. Ik luister er nooit meer naar, behalve om de 3 jaar naar een 5-tal hitjes, waarvan ik denk: zo is het weer genoeg geweest ...
(quote)
Dan interpreteren we het topic toch hetzelfde?
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 18:42 uur
90. Terrorvision - How to Make Friends and Influence People
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 18:44 uur
Inderdaad!!!!!! Daarvan zou je onder een steen kruipen en er nooit meer van onder komen.

92. Boney M - Greatest hits
Kunnen we een steen delen ...
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 18:46 uur
88. salt n pepa-push it 12"
(maar gelukkig was ik toen jong en onbezonnen en is t zo'n 20 jaar geleden
)
(maar gelukkig was ik toen jong en onbezonnen en is t zo'n 20 jaar geleden
)
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 18:48 uur
Lin schreef:
91. salt n pepa-push it 12"
91. salt n pepa-push it 12"

Lekker nummer hoor!

0
geplaatst: 13 augustus 2006, 19:11 uur
88. Michael Ernst - Excalibur
Pretentieuze prulplaat van jewelste.
Pretentieuze prulplaat van jewelste.

0
geplaatst: 13 augustus 2006, 19:21 uur
0
geplaatst: 13 augustus 2006, 19:33 uur
79. Shadowland - The Beauty of Escaping
Sommigen hier hebben nogal moeite met tellen zo te zien.
Sommigen hier hebben nogal moeite met tellen zo te zien.
* denotes required fields.