Muziek / Toplijsten en favorieten / top 100 van je grootste miskoop
zoeken in:
0
geplaatst: 2 november 2010, 10:11 uur
3. The Mars Volta - De-loused in the Comatorium
Hoog in de Oorlijst (destijds), aangeraden door vrienden, maar ik kon er niets mee- voelde me Donald Duck in De Efteling (verkeerde pretpark).
Hoog in de Oorlijst (destijds), aangeraden door vrienden, maar ik kon er niets mee- voelde me Donald Duck in De Efteling (verkeerde pretpark).
0
geplaatst: 2 november 2010, 10:41 uur
2. Air - Moon Safari
Ik heb hem nog ergens in een ouwe verhuisdoos.. plaatje wat je inmiddels cadeau krijgt bij de aanschaf van een zakje haribo stel ik me zo voor. Lege portie gevoelsmuzak voor oude kinderen uit de housegeneratie
Ik heb hem nog ergens in een ouwe verhuisdoos.. plaatje wat je inmiddels cadeau krijgt bij de aanschaf van een zakje haribo stel ik me zo voor. Lege portie gevoelsmuzak voor oude kinderen uit de housegeneratie

0
geplaatst: 2 november 2010, 12:58 uur
Robinson schreef:
5. Deftones - White pony
5. Deftones - White pony
Jammer dat deze je niet bevalt. Toch wel een topper in zijn genre (nu-metal ?), niet dat ik dat genre helemaal hebt uitgediept. Paar keer per jaar zet ik deze toch wel op en het is dan lekker meeschreeuwen; "When you're ripe you'll
bleed out of control you'll bleed out of control !!!!"
0
Misterfool
geplaatst: 2 november 2010, 21:23 uur
Dan bestaat de top 3 uit drie prima platen. Twee daarvan zelfs favorieten van me.
0
geplaatst: 2 november 2010, 21:33 uur
Misterfool schreef:
Dan bestaat de top 3 uit drie prima platen. Twee daarvan zelfs favorieten van me.
Dan bestaat de top 3 uit drie prima platen. Twee daarvan zelfs favorieten van me. Die Radiohead was een geintje - 't is niet echt een fave van me, maar ik draai 'em wel - snap alleen niet dat ie zo hoog staat hier, maar goed - 't is da people of Mume's choice; Respect!
0
geplaatst: 2 november 2010, 21:49 uur
Misterfool schreef:
Dan bestaat de top 3 uit drie prima platen. Twee daarvan zelfs favorieten van me. Air is een favoriet van je

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 2 november 2010, 21:51 uur
Ik geloof dat VanDeGriend de nummer 1 min of meer gereserveerd heeft...
0
Misterfool
geplaatst: 2 november 2010, 21:52 uur
@orbit: ik had het over deloused in the cornatorium en Ok computer, maar ook air is hard op weg,ja.
0
geplaatst: 2 november 2010, 21:56 uur
Misterfool schreef:
@orbit: ik had het over deloused in the cornatorium en Ok computer, maar ook air is hard op weg,ja.
Apart..
Okee Peecee is trouwens weer ingetrokken begrijp ik (en terecht)

0
geplaatst: 3 november 2010, 01:27 uur
Zo apart is dat niet, hoor. Moon Safari wordt door veel mensen (o.a. ondergetekende) zeer gewaardeerd. Het is een prima album, imo.
0
geplaatst: 3 november 2010, 02:04 uur
1. Simple Minds - Real Life
Al komt By The Way van RHCP dicht in de buurt.
Al komt By The Way van RHCP dicht in de buurt.
0
sxesven
geplaatst: 3 november 2010, 09:42 uur
pjh1967 schreef:
Jammer dat deze je niet bevalt. Toch wel een topper in zijn genre (nu-metal ?), niet dat ik dat genre helemaal hebt uitgediept. Paar keer per jaar zet ik deze toch wel op en het is dan lekker meeschreeuwen; "When you're ripe you'll
(quote)
Volledig eens, op het feit dat ik Elite dan weer een volstrektnummer vind na. Verder inderdaad een hoogtepunt binnen zijn niche.
0
geplaatst: 3 november 2010, 15:33 uur
Ceasar schreef:
Zo apart is dat niet, hoor. Moon Safari wordt door veel mensen (o.a. ondergetekende) zeer gewaardeerd. Het is een prima album, imo.
Lege kloteplaat! Maar met name bij Misterfool verbaasde me het, aangezien ik hem nog nooit over dat soort muziek had gehoord..
0
Misterfool
geplaatst: 12 november 2010, 12:43 uur
I got more then one trick up my sleeve
.
maar ik luister de laatste tijd wel vaker naar electronische pop(new order,ultravox,björk Etc). Er staat pop/electronic bij het album en het album staat in de top 250. Ik hou wel van het analoge synthgeluid van het album.
de echt progkenner zal zich vast en zeker afgevraagd hebben of ik toch niet stiekem dit album bedoelde:
Moon Safari - [ Blomljud ] (2008)
en, ja waarde kenner, ook dit album vind ik erg mooi hoor
.maar ik luister de laatste tijd wel vaker naar electronische pop(new order,ultravox,björk Etc). Er staat pop/electronic bij het album en het album staat in de top 250. Ik hou wel van het analoge synthgeluid van het album.
de echt progkenner zal zich vast en zeker afgevraagd hebben of ik toch niet stiekem dit album bedoelde:

0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 12 november 2010, 15:16 uur
Misterfool schreef:
Lege zomermeuk!

* denotes required fields.