Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 10 van 2004
zoeken in:
0
geplaatst: 15 juli 2013, 11:22 uur
1 Marillion - Marbles
2 Green Day - American Idiot
3 Keane - Hopes and Fears
4 The Killers - Hot Fuss
5 Interpol - Antics
6 Kings of Leon - Aha Shake Heartbreak
7 Franz Ferdinand - Franz Ferdinand
8 Arcade Fire - Funeral
9 Novastar - Another Lonely Soul
10 Johnny Cash - My Mother's Hymn Book
2 Green Day - American Idiot
3 Keane - Hopes and Fears
4 The Killers - Hot Fuss
5 Interpol - Antics
6 Kings of Leon - Aha Shake Heartbreak
7 Franz Ferdinand - Franz Ferdinand
8 Arcade Fire - Funeral
9 Novastar - Another Lonely Soul
10 Johnny Cash - My Mother's Hymn Book
0
geplaatst: 20 november 2014, 22:36 uur
1. Arcade Fire - Funeral
2. The Veils -The Runaway Found
3. Ed Harcourt - Strangers
4. The Frames - Set List
5. Keane - Hopes and feares
6. Ray LaMontagne - Trouble
7. The Hidden Cameras -Missisauga Goddam
8. Saybia-These Are the Days
9. Blonde Redhead - Misery Is a Butterfly
10. Rufus Wainwright - Want two
2. The Veils -The Runaway Found
3. Ed Harcourt - Strangers
4. The Frames - Set List
5. Keane - Hopes and feares
6. Ray LaMontagne - Trouble
7. The Hidden Cameras -Missisauga Goddam
8. Saybia-These Are the Days
9. Blonde Redhead - Misery Is a Butterfly
10. Rufus Wainwright - Want two
0
geplaatst: 5 december 2014, 00:08 uur
Vrij sensationeel jaartje:
1.Arcade Fire - Funeral
2.Joanna Newsom - The Milk-Eyed Mender
3.John Frusciante - Shadows Collide With People
4.Kanye West - The College Dropout
5.Gravenhurst - Flashlight Seasons
6.Sufjan Stevens - Seven Swans
7.Mastodon - Leviathan
8.PJ Harvey - Uh Huh Her
9.Madvillain - Madvillainy
10.Meshuggah - I
1.Arcade Fire - Funeral
2.Joanna Newsom - The Milk-Eyed Mender
3.John Frusciante - Shadows Collide With People
4.Kanye West - The College Dropout
5.Gravenhurst - Flashlight Seasons
6.Sufjan Stevens - Seven Swans
7.Mastodon - Leviathan
8.PJ Harvey - Uh Huh Her
9.Madvillain - Madvillainy
10.Meshuggah - I
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 7 december 2014, 22:54 uur
Update sinds 24 december 2010:
01 (01) Marillion - Marbles
02 (05) Proto~Kaw - Before Became After
03 (02) IQ - Dark Matter
04 (04) Novastar - Another Lonely Soul
05 (03) Paatos - Kallocain
06 (06) Matthew Parmenter - Astray
07 (---) Gazpacho - When Earth Lets Go
08 (---) The Veils - The Runaway Found
09 (07) Keane - Hopes and Fears
10 (08) Manic Street Preachers - Lifeblood
01 (01) Marillion - Marbles
02 (05) Proto~Kaw - Before Became After
03 (02) IQ - Dark Matter
04 (04) Novastar - Another Lonely Soul
05 (03) Paatos - Kallocain
06 (06) Matthew Parmenter - Astray
07 (---) Gazpacho - When Earth Lets Go
08 (---) The Veils - The Runaway Found
09 (07) Keane - Hopes and Fears
10 (08) Manic Street Preachers - Lifeblood
0
geplaatst: 7 december 2014, 23:05 uur
vigil schreef:
1. Marillion - Marbles
2. Blackfield - Blackfield
3. Sarah McLachlan - Afterglow
4. Abydos - The Little Boy's Heavy Mental Shadow Opera About the Inhabitants of His Diary
5. Onetwo - Item
6. The Wounded - Atlantic
7. Sylvan - X-Rayed
8. Arcade Fire - Funeral
9. Paatos - Kallocain
10. Fish - Field of Crow
1. Marillion - Marbles
2. Blackfield - Blackfield
3. Sarah McLachlan - Afterglow
4. Abydos - The Little Boy's Heavy Mental Shadow Opera About the Inhabitants of His Diary
5. Onetwo - Item
6. The Wounded - Atlantic
7. Sylvan - X-Rayed
8. Arcade Fire - Funeral
9. Paatos - Kallocain
10. Fish - Field of Crow
bovenstaande was het lijstje van 25 december 2010
Hier is het lijstje van 7 december 2014
01. Marillion - Marbles
02. Archive - Noise
03. Phideaux - Ghost Story
04. The Blue Nile - High
05. Blackfield - Blackfield
06. Soul SirkUS - World Play
07. The Veils - The Runaway Found
08. Sylvan - X-Rayed
09. Efterklang - Tripper
10. The Wounded - Atlantic
Onetwo is eruit gevallen omdat het een EP betreft.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 8 december 2014, 09:31 uur
vigil schreef:
bovenstaande was het lijstje van 25 december 2010
bovenstaande was het lijstje van 25 december 2010
Ja, het komt me voor dat ik toen ook al niet helemaal snapte wat je in Abydos zag
0
geplaatst: 9 december 2014, 09:06 uur
Arno schreef:
Update sinds maart 2008:
1. (1). Arcade Fire - Funeral
2. (2). 65daysofstatic - The Fall of Math
3. (--). Orbital - Blue Album
4. (8). Green Day - American Idiot
5. (9). Morrissey - You Are the Quarry
6. (4). Franz Ferdinand - Franz Ferdinand
7. (--). Manic Street Preachers - Lifeblood
8. (6). Interpol - Antics
9. (--). The Icarus Line - Penance Soirée
10. (3). Absynthe Minded - Acquired Taste
Update sinds maart 2008:
1. (1). Arcade Fire - Funeral
2. (2). 65daysofstatic - The Fall of Math
3. (--). Orbital - Blue Album
4. (8). Green Day - American Idiot
5. (9). Morrissey - You Are the Quarry
6. (4). Franz Ferdinand - Franz Ferdinand
7. (--). Manic Street Preachers - Lifeblood
8. (6). Interpol - Antics
9. (--). The Icarus Line - Penance Soirée
10. (3). Absynthe Minded - Acquired Taste
Laatste update 3,5 jaar geleden.
1. Arcade Fire - Funeral (1)
2. Archive - Noise (-)
3. Franz Ferdinand - Franz Ferdinand (6)
4. Orbital - Blue Album (3)
5. Morrissey - You Are the Quarry (5)
6. 65daysofstatic - The Fall of Math (2)
7. Green Day - American Idiot (4)
8. Interpol - Antics (8)
9. Manic Street Preachers - Lifeblood (7)
10. U2 - How to Dismantle an Atomic Bomb (-)
0
geplaatst: 9 december 2014, 10:13 uur
GrafGantz schreef:
1. Jens Lekman - When I Said I Wanted to Be Your Dog
2. Arcade Fire - Funeral
3. Brian Wilson - SMiLE
4. Interpol - Antics
5. Franz Ferdinand - Franz Ferdinand
6. Erlend Øye - DJ-Kicks
7. Joanna Newsom - The Milk-Eyed Mender
8. Superpitcher - Here Comes Love
9. The Streets - A Grand Don't Come for Free
10. CocoRosie - La Maison de Mon Rêve
1. Jens Lekman - When I Said I Wanted to Be Your Dog
2. Arcade Fire - Funeral
3. Brian Wilson - SMiLE
4. Interpol - Antics
5. Franz Ferdinand - Franz Ferdinand
6. Erlend Øye - DJ-Kicks
7. Joanna Newsom - The Milk-Eyed Mender
8. Superpitcher - Here Comes Love
9. The Streets - A Grand Don't Come for Free
10. CocoRosie - La Maison de Mon Rêve
Vorige update alweer meer dan 5 jaar geleden, tijd voor een nieuwe:
1. Arcade Fire - Funeral (2)
2. Jens Lekman - When I Said I Wanted to Be Your Dog (1)
3. Anna Ternheim - Somebody Outside (-)
4. Interpol - Antics (4)
5. Max Richter - The Blue Notebooks (-)
6. Brian Wilson - SMiLE (3)
7. Erlend Øye - DJ-Kicks (6)
8. Ada - Blondie (-)
9. Franz Ferdinand - Franz Ferdinand (5)
10. Ellen Allien - My Parade (-)
0
geplaatst: 1 juni 2015, 20:38 uur
Top 30 van 2004 (update en uitbreiding, op 75 gestemd waarvan 35 met ten minste 4*):
1. Arcade Fire - Funeral 5*
2. Brian Wilson - SMiLE
3. Ryan Adams - Love Is Hell
4. Marillion - Marbles
5. The Veils - The Runaway Found 4,5*
6. Absynthe Minded - Acquired Taste
7. Morrissey - You Are the Quarry
8. Iron + Wine - Our Endless Numbered Days
9. Patti Smith - Trampin'
10. Boudewijn de Groot - Het Eiland in de Verte
11. Sufjan Stevens - Seven Swans
12. Ozark Henry - The Sailor Not the Sea
13. Nick Cave & The Bad Seeds - Abattoir Blues / The Lyre of Orpheus
14. Wilco - A Ghost Is Born
15. Green Day - American Idiot 4*
16. Franz Ferdinand - Franz Ferdinand
17. Interpol - Antics
18. Rufus Wainwright - Want, Two
19. The Finn Brothers - Everyone Is Here
20. Red Hot Chili Peppers - Live in Hyde Park
21. U2 - How to Dismantle an Atomic Bomb
22. Novastar - Another Lonely Soul
23. Gabriel Rios - Ghostboy
24. Keane - Hopes and Fears
25. Leonard Cohen - Dear Heather
26. Laïs - Douce Victime
27. Guido Belcanto - Koning & Clochard
28. Arno - French Bazaar
29. Daan - Victory
30. Laura Veirs - Carbon Glacier
1. Arcade Fire - Funeral 5*
2. Brian Wilson - SMiLE
3. Ryan Adams - Love Is Hell
4. Marillion - Marbles
5. The Veils - The Runaway Found 4,5*
6. Absynthe Minded - Acquired Taste
7. Morrissey - You Are the Quarry
8. Iron + Wine - Our Endless Numbered Days
9. Patti Smith - Trampin'
10. Boudewijn de Groot - Het Eiland in de Verte
11. Sufjan Stevens - Seven Swans
12. Ozark Henry - The Sailor Not the Sea
13. Nick Cave & The Bad Seeds - Abattoir Blues / The Lyre of Orpheus
14. Wilco - A Ghost Is Born
15. Green Day - American Idiot 4*
16. Franz Ferdinand - Franz Ferdinand
17. Interpol - Antics
18. Rufus Wainwright - Want, Two
19. The Finn Brothers - Everyone Is Here
20. Red Hot Chili Peppers - Live in Hyde Park
21. U2 - How to Dismantle an Atomic Bomb
22. Novastar - Another Lonely Soul
23. Gabriel Rios - Ghostboy
24. Keane - Hopes and Fears
25. Leonard Cohen - Dear Heather
26. Laïs - Douce Victime
27. Guido Belcanto - Koning & Clochard
28. Arno - French Bazaar
29. Daan - Victory
30. Laura Veirs - Carbon Glacier
0
geplaatst: 5 juni 2015, 18:05 uur
1 Magma - K.A.
2 Marillion - Marbles
3 Aragon - The Angels Tear
4 Le Orme - L'Infinito
5 Salmon -When the Dust Settles
6. Univers Zero - Implosion
7. Archive - Noise
8. IQ - Dark Matter
9. Maldoror - L'Arbre Cimetière
10. Paatos - Kallocain
2 Marillion - Marbles
3 Aragon - The Angels Tear
4 Le Orme - L'Infinito
5 Salmon -When the Dust Settles
6. Univers Zero - Implosion
7. Archive - Noise
8. IQ - Dark Matter
9. Maldoror - L'Arbre Cimetière
10. Paatos - Kallocain
0
geplaatst: 6 juni 2015, 10:32 uur
1. Apparat - Shapemodes EP
2. Umphrey's McGee - Anchor Drops
3. Ochre - A Midsummer Nice Dream
4. Glass Hammer - Shadowlands
5. Jan Garbarek - In Praise of Dreams
6. Tortoise - It's All Around You
7. Gåte - Iselilja
8, Le Orme - L'Infinito
9. Lazuli - Amnésie
10. Air - Talkie Walkie
2. Umphrey's McGee - Anchor Drops
3. Ochre - A Midsummer Nice Dream
4. Glass Hammer - Shadowlands
5. Jan Garbarek - In Praise of Dreams
6. Tortoise - It's All Around You
7. Gåte - Iselilja
8, Le Orme - L'Infinito
9. Lazuli - Amnésie
10. Air - Talkie Walkie
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 10 oktober 2015, 17:47 uur
Update sinds 7 december 2014:
01 (01) Marillion - Marbles
02 (02) Proto~Kaw - Before Became After
03 (03) IQ - Dark Matter
04 (04) Novastar - Another Lonely Soul
05 (05) Paatos - Kallocain
06 (07) Gazpacho - When Earth Lets Go
07 (08) The Veils - The Runaway Found
08 (---) Steve Unruh - Out of the Ashes
09 (09) Keane - Hopes and Fears
10 (10) Manic Street Preachers - Lifeblood
01 (01) Marillion - Marbles
02 (02) Proto~Kaw - Before Became After
03 (03) IQ - Dark Matter
04 (04) Novastar - Another Lonely Soul
05 (05) Paatos - Kallocain
06 (07) Gazpacho - When Earth Lets Go
07 (08) The Veils - The Runaway Found
08 (---) Steve Unruh - Out of the Ashes
09 (09) Keane - Hopes and Fears
10 (10) Manic Street Preachers - Lifeblood
0
Yann Samsa
geplaatst: 15 augustus 2016, 18:29 uur
01. Pain of Salvation - BE
02. Sufjan Stevens - Seven Swans
03. Pan American - Quiet City
04. Neurosis - The Eye of Every Storm Song
05. Harold Budd - Avalon Sutra
06. Jason Molina - Pyramid Electric Co
07. The Dead Texan - The Dead Texan
08. Skalpel - Skalpel
09. Marillion - Marbles
10. Ozark Henry - The Sailor Not the Sea
02. Sufjan Stevens - Seven Swans
03. Pan American - Quiet City
04. Neurosis - The Eye of Every Storm Song
05. Harold Budd - Avalon Sutra
06. Jason Molina - Pyramid Electric Co
07. The Dead Texan - The Dead Texan
08. Skalpel - Skalpel
09. Marillion - Marbles
10. Ozark Henry - The Sailor Not the Sea
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 7 oktober 2016, 22:38 uur
Update sinds 10 oktober 2015:
01 (01) Marillion - Marbles
02 (02) Proto~Kaw - Before Became After
03 (03) IQ - Dark Matter
04 (05) Paatos - Kallocain
05 (06) Gazpacho - When Earth Lets Go
06 (07) The Veils - The Runaway Found
07 (08) Steve Unruh - Out of the Ashes
08 (09) Keane - Hopes and Fears
09 (04) Novastar - Another Lonely Soul
10 (10) Manic Street Preachers - Lifeblood
01 (01) Marillion - Marbles
02 (02) Proto~Kaw - Before Became After
03 (03) IQ - Dark Matter
04 (05) Paatos - Kallocain
05 (06) Gazpacho - When Earth Lets Go
06 (07) The Veils - The Runaway Found
07 (08) Steve Unruh - Out of the Ashes
08 (09) Keane - Hopes and Fears
09 (04) Novastar - Another Lonely Soul
10 (10) Manic Street Preachers - Lifeblood
0
geplaatst: 7 juli 2017, 21:18 uur
1. Morrissey - You Are the Quarry
2. Arcade Fire - Funeral
3. Stars - Set Yourself on Fire
4. Jens Lekman - When I Said I Wanted to Be Your Dog
5. The Divine Comedy - Absent Friends
6. The Trash Can Sinatras - Weightlifting
7. Interpol - Antics
8. The Organ - Grab That Gun
9. Electrelane - The Power Out
10. Sophia - People Are Like Seasons
11. Franz Ferdinand - Franz Ferdinand
12. The Killers - Hot Fuss
13. The Hidden Cameras - Mississauga Goddam
14. The Libertines - The Libertines
15. Blonde Redhead - Misery Is a Butterfly
16. Keane - Hopes and Fears
17. Patti Smith - Trampin'
18. R.E.M. - Around the Sun
19. The Magnetic Fields - i
20. Delays - Faded Seaside Glamour
2. Arcade Fire - Funeral
3. Stars - Set Yourself on Fire
4. Jens Lekman - When I Said I Wanted to Be Your Dog
5. The Divine Comedy - Absent Friends
6. The Trash Can Sinatras - Weightlifting
7. Interpol - Antics
8. The Organ - Grab That Gun
9. Electrelane - The Power Out
10. Sophia - People Are Like Seasons
11. Franz Ferdinand - Franz Ferdinand
12. The Killers - Hot Fuss
13. The Hidden Cameras - Mississauga Goddam
14. The Libertines - The Libertines
15. Blonde Redhead - Misery Is a Butterfly
16. Keane - Hopes and Fears
17. Patti Smith - Trampin'
18. R.E.M. - Around the Sun
19. The Magnetic Fields - i
20. Delays - Faded Seaside Glamour
0
geplaatst: 21 juli 2017, 13:22 uur
Vooral qua hiphop een sterk jaar:
1. Madvillain - Madvillainy (2004)
2. Masta Ace - A Long Hot Summer (2004)
3. Kanye West - The College Dropout (2004)
4. Arcade Fire - Funeral (2004)
5. Franz Ferdinand - Franz Ferdinand (2004)
6. Iron & Wine - Our Endless Numbered Days (2004)
7. Blonde Redhead - Misery Is a Butterfly (2004)
8. Modest Mouse - Good News for People Who Love Bad News (2004)
9. MF DOOM - MM..Food (2004)
10. Bark Psychosis - Codename: Dustsucker (2004)
1. Madvillain - Madvillainy (2004)
2. Masta Ace - A Long Hot Summer (2004)
3. Kanye West - The College Dropout (2004)
4. Arcade Fire - Funeral (2004)
5. Franz Ferdinand - Franz Ferdinand (2004)
6. Iron & Wine - Our Endless Numbered Days (2004)
7. Blonde Redhead - Misery Is a Butterfly (2004)
8. Modest Mouse - Good News for People Who Love Bad News (2004)
9. MF DOOM - MM..Food (2004)
10. Bark Psychosis - Codename: Dustsucker (2004)
0
geplaatst: 27 juli 2017, 18:16 uur
1. Willie Nelson:It Always will be
2. Mark Lanegan Band:Bubblegum
3. Lisa Gerrard & Pieter Bourke:Immortal Memory
4. Charles Caldwell:Remember me
5. Eagles of Death Metal:Peace love death metal
6. Petit Vodo:A little big pig with a pink lonely heart
7. Johnny Cash:My mother's hymn book
8. Colonel Claypool's Bucket of Bernie Brains - The Big Eyeball in the Sky
9. Motörhead:Inferno
10. Eric Clapton:Me and Mr Johnson
2. Mark Lanegan Band:Bubblegum
3. Lisa Gerrard & Pieter Bourke:Immortal Memory
4. Charles Caldwell:Remember me
5. Eagles of Death Metal:Peace love death metal
6. Petit Vodo:A little big pig with a pink lonely heart
7. Johnny Cash:My mother's hymn book
8. Colonel Claypool's Bucket of Bernie Brains - The Big Eyeball in the Sky
9. Motörhead:Inferno
10. Eric Clapton:Me and Mr Johnson
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 22 oktober 2017, 13:33 uur
Update sinds 7 oktober 2016:
01 (01) Marillion - Marbles
02 (04) Paatos - Kallocain
03 (02) Proto~Kaw - Before Became After
04 (---) Archive - Noise
05 (03) IQ - Dark Matter
06 (05) Gazpacho - When Earth Lets Go
07 (06) The Veils - The Runaway Found
08 (07) Steve Unruh - Out of the Ashes
09 (08) Keane - Hopes and Fears
10 (09) Novastar - Another Lonely Soul
01 (01) Marillion - Marbles
02 (04) Paatos - Kallocain
03 (02) Proto~Kaw - Before Became After
04 (---) Archive - Noise
05 (03) IQ - Dark Matter
06 (05) Gazpacho - When Earth Lets Go
07 (06) The Veils - The Runaway Found
08 (07) Steve Unruh - Out of the Ashes
09 (08) Keane - Hopes and Fears
10 (09) Novastar - Another Lonely Soul
0
geplaatst: 11 januari 2018, 12:23 uur
01. Stereolab - Margerine Eclipse
02. Sasha - Involver
03. Blockhead - Music by Cavelight
04. Mylo - Destroy Rock & Roll
05. Kasabian - Kasabian
06. Kenji Kawai - Kôkaku Kidôtai 2: Inosensu
07. Arcade Fire - Funeral
08. Morrissey - You Are the Quarry
09. Ada - Blondie
10. The Veils - The Runaway Found
02. Sasha - Involver
03. Blockhead - Music by Cavelight
04. Mylo - Destroy Rock & Roll
05. Kasabian - Kasabian
06. Kenji Kawai - Kôkaku Kidôtai 2: Inosensu
07. Arcade Fire - Funeral
08. Morrissey - You Are the Quarry
09. Ada - Blondie
10. The Veils - The Runaway Found
0
geplaatst: 22 december 2018, 08:20 uur
1 Drive-By Truckers - The Dirty South
2 Old Crow Medicine Show - O.C.M.S.
3 Arcade Fire - Funeral
4 The Killers - Hot Fuss
5 The Czars - Goodbye
6 Franz Ferdinand - Franz Ferdinand
7 Marillion - Marbles
8 Social Distortion - Sex, Love and Rock 'n' Roll
9 The Veils - The Runaway Found
10 Steve Earle - The Revolution Starts ... Now
2 Old Crow Medicine Show - O.C.M.S.
3 Arcade Fire - Funeral
4 The Killers - Hot Fuss
5 The Czars - Goodbye
6 Franz Ferdinand - Franz Ferdinand
7 Marillion - Marbles
8 Social Distortion - Sex, Love and Rock 'n' Roll
9 The Veils - The Runaway Found
10 Steve Earle - The Revolution Starts ... Now
0
geplaatst: 28 mei 2020, 19:14 uur
1. Joanna Newsom - The Milk-Eyed Mender 5*
2. Arcade Fire - Funeral 4,5*
3. Madvillain - Madvillainy
4. Archive - Noise 4*
5. Blackfield - Blackfield
6. Franz Ferdinand - Franz Ferdinand
7. Sufjan Stevens - Seven Swans
8. Kasabian - Kasabian
9. Dungen - Ta Det Lugnt
10. Triggerfinger - Triggerfinger 3,5*
2. Arcade Fire - Funeral 4,5*
3. Madvillain - Madvillainy
4. Archive - Noise 4*
5. Blackfield - Blackfield
6. Franz Ferdinand - Franz Ferdinand
7. Sufjan Stevens - Seven Swans
8. Kasabian - Kasabian
9. Dungen - Ta Det Lugnt
10. Triggerfinger - Triggerfinger 3,5*
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 12 augustus 2020, 21:53 uur
Update sinds 22 oktober 2017:
01 (01) Marillion - Marbles
02 (04) Archive - Noise
03 (05) IQ - Dark Matter
04 (02) Paatos - Kallocain
05 (---) Secret Machines - Now Here Is Nowhere
06 (09) Keane - Hopes and Fears
07 (03) Proto~Kaw - Before Became After
08 (07) The Veils - The Runaway Found
09 (06) Gazpacho - When Earth Lets Go
10 (08) Steve Unruh - Out of the Ashes
01 (01) Marillion - Marbles
02 (04) Archive - Noise
03 (05) IQ - Dark Matter
04 (02) Paatos - Kallocain
05 (---) Secret Machines - Now Here Is Nowhere
06 (09) Keane - Hopes and Fears
07 (03) Proto~Kaw - Before Became After
08 (07) The Veils - The Runaway Found
09 (06) Gazpacho - When Earth Lets Go
10 (08) Steve Unruh - Out of the Ashes
0
geplaatst: 27 januari 2021, 23:10 uur
01. Gary Moore - Power of the Blues
02. Los Lonely Boys - Los Lonely Boys
03. Eli "Paperboy" Reed & the True Loves - Sings "Walkin' and Talkin'" and Other Smash Hits!
04. A Girl Called Eddy - A Girl Called Eddy
05. Prince - Musicology
06. Jesse Dayton - Country Soul Brother
07. Albert Cummings - True to Yourself
08. Elvis Costello & The Imposters - The Delivery Man
09. The Breakers - What I Want
10. Widespread Panic featuring the Dirty Dozen Brass Band - Night of Joy
02. Los Lonely Boys - Los Lonely Boys
03. Eli "Paperboy" Reed & the True Loves - Sings "Walkin' and Talkin'" and Other Smash Hits!
04. A Girl Called Eddy - A Girl Called Eddy
05. Prince - Musicology
06. Jesse Dayton - Country Soul Brother
07. Albert Cummings - True to Yourself
08. Elvis Costello & The Imposters - The Delivery Man
09. The Breakers - What I Want
10. Widespread Panic featuring the Dirty Dozen Brass Band - Night of Joy
0
geplaatst: 22 maart 2021, 09:34 uur
Noordpool schreef:
1- Pain of Salvation - BE
2- Blackfield - Blackfield
3- Lorraine - The Perfect Cure
4- Rufus Wainwright - Want, Two
5- Aereogramme - Seclusion
6- Within Temptation - Silent Force
7- Hope of the States - The Lost Riots
8- Gomez - Split the Difference
9- Pain of Salvation - 12:5
10- Max Richter - The Blue Notebooks
1- Pain of Salvation - BE
2- Blackfield - Blackfield
3- Lorraine - The Perfect Cure
4- Rufus Wainwright - Want, Two
5- Aereogramme - Seclusion
6- Within Temptation - Silent Force
7- Hope of the States - The Lost Riots
8- Gomez - Split the Difference
9- Pain of Salvation - 12:5
10- Max Richter - The Blue Notebooks
update:
1. (1) Pain of Salvation - BE
2. (2) Blackfield - Blackfield
3. (--) Marillion - Marbles
4. (--) IQ - Dark Matter
5. (--) Ayreon - The Human Equation
6. (--) Archive - Noise
7. (--) Arcade Fire - Funeral
8. (--) Neal Morse - One
9. (--) Secret Chiefs 3 - Book of Horizons
10. (7) Hope of the States - The Lost Riots
0
geplaatst: 11 april 2021, 17:00 uur
Top-40 van 2004:
1. Arcade Fire - Funeral
2. Brian Wilson - SMiLE
3. Ryan Adams - Love Is Hell
4. Marillion - Marbles
5. The Veils - The Runaway Found
6. Absynthe Minded - Acquired Taste
7. Morrissey - You Are the Quarry
8. Iron + Wine - Our Endless Numbered Days
9. Patti Smith - Trampin'
10. Boudewijn de Groot - Het Eiland in de Verte
11. Sufjan Stevens - Seven Swans
12. Bob Dylan - Live 1964
13. The Mavericks - Live in Austin Texas
14. The Blue Nile - High
15. Ozark Henry - The Sailor Not the Sea
16. The Divine Comedy - Absent Friends
17. Girls in Hawaii - From Here to There
18. The Sound - The BBC Recordings
19. Arno - French Bazaar
20. Nick Cave & The Bad Seeds - Abattoir Blues / The Lyre of Orpheus
21. Wilco - A Ghost Is Born
22. John Frusciante - Shadows Collide with People
23. Shearwater - Winged Life
24. Drive-By Truckers - The Dirty South
25. Fleetwood Mac - Live in Boston
26. Pearl Jam - Live: October 22 2003 Benaroya Hall
27. Jason Molina - Pyramid Electric Co
28. Bad Religion - The Empire Strikes First
29. John Frusciante - The Will to Death
30. Green Day - American Idiot
31. David Crosby & Graham Nash - Crosby & Nash
32. Kings of Convenience - Riot on an Empty Street
33. Franz Ferdinand - Franz Ferdinand
34. Interpol - Antics
35. Rufus Wainwright - Want, Two
36. The Finn Brothers - Everyone Is Here
37. Red Hot Chili Peppers - Live in Hyde Park
38. Alison Krauss & Union Station - Lonely Runs Both Ways
39. Gerard van Maasakkers - Achterland
40. Allison Moorer - The Duel
Op 149 albums gestemd waarvan 81 met ten minste 4* (4x 5*, 25x 4,5*, 52x 4*).
1. Arcade Fire - Funeral
2. Brian Wilson - SMiLE
3. Ryan Adams - Love Is Hell
4. Marillion - Marbles
5. The Veils - The Runaway Found
6. Absynthe Minded - Acquired Taste
7. Morrissey - You Are the Quarry
8. Iron + Wine - Our Endless Numbered Days
9. Patti Smith - Trampin'
10. Boudewijn de Groot - Het Eiland in de Verte
11. Sufjan Stevens - Seven Swans
12. Bob Dylan - Live 1964
13. The Mavericks - Live in Austin Texas
14. The Blue Nile - High
15. Ozark Henry - The Sailor Not the Sea
16. The Divine Comedy - Absent Friends
17. Girls in Hawaii - From Here to There
18. The Sound - The BBC Recordings
19. Arno - French Bazaar
20. Nick Cave & The Bad Seeds - Abattoir Blues / The Lyre of Orpheus
21. Wilco - A Ghost Is Born
22. John Frusciante - Shadows Collide with People
23. Shearwater - Winged Life
24. Drive-By Truckers - The Dirty South
25. Fleetwood Mac - Live in Boston
26. Pearl Jam - Live: October 22 2003 Benaroya Hall
27. Jason Molina - Pyramid Electric Co
28. Bad Religion - The Empire Strikes First
29. John Frusciante - The Will to Death
30. Green Day - American Idiot
31. David Crosby & Graham Nash - Crosby & Nash
32. Kings of Convenience - Riot on an Empty Street
33. Franz Ferdinand - Franz Ferdinand
34. Interpol - Antics
35. Rufus Wainwright - Want, Two
36. The Finn Brothers - Everyone Is Here
37. Red Hot Chili Peppers - Live in Hyde Park
38. Alison Krauss & Union Station - Lonely Runs Both Ways
39. Gerard van Maasakkers - Achterland
40. Allison Moorer - The Duel
Op 149 albums gestemd waarvan 81 met ten minste 4* (4x 5*, 25x 4,5*, 52x 4*).
0
jeb777
geplaatst: 13 juni 2021, 21:16 uur
1. Social Distortion - Sex, Love and Rock 'n' Roll
2. Green Day - American Idiot
3. Drive-By Truckers - The Dirty South
4. The Bones - Straight Flush Ghetto
5. Jesse Dayton - Country Soul Brother
6. Gluecifer - Automatic Thrill
7. Horrorpops - Hell Yeah
8. Lars Frederiksen and the Bastards - Viking
9. Motörhead - Inferno
10. Bad Religion - The Empire Strikes First
2. Green Day - American Idiot
3. Drive-By Truckers - The Dirty South
4. The Bones - Straight Flush Ghetto
5. Jesse Dayton - Country Soul Brother
6. Gluecifer - Automatic Thrill
7. Horrorpops - Hell Yeah
8. Lars Frederiksen and the Bastards - Viking
9. Motörhead - Inferno
10. Bad Religion - The Empire Strikes First
0
geplaatst: 1 september 2021, 03:59 uur
1. Ministry - Houses of the Molé
2. Jello Biafra with The Melvins - Never Breathe What You Can't See
3. Social Distortion - Sex, Love and Rock 'n' Roll
4. Nick Cave & The Bad Seeds - Abattoir Blues / The Lyre of Orpheus
5. Motörhead - Inferno
6. Kings of Leon - Aha Shake Heartbreak
7. Jesse Dayton - Country Soul Brother
8. Wovenhand - Consider the Birds
9. 7 Seconds - Take It Back, Take It On, Take It Over!
10. Therapy? - Never Apologise Never Explain
11. Helmet - Size Matters
12. Beastie Boys - To the 5 Boroughs
13. Gluecifer - Automatic Thrill
14. Lars Frederiksen and the Bastards - Viking
15. Tom Waits - Real Gone
16. Death Angel - The Art of Dying
17. SNFU - In the Meantime and in Between Time
18. Franz Ferdinand - Franz Ferdinand
19. Mark Lanegan Band - Bubblegum
20. Interpol - Antics
2. Jello Biafra with The Melvins - Never Breathe What You Can't See
3. Social Distortion - Sex, Love and Rock 'n' Roll
4. Nick Cave & The Bad Seeds - Abattoir Blues / The Lyre of Orpheus
5. Motörhead - Inferno
6. Kings of Leon - Aha Shake Heartbreak
7. Jesse Dayton - Country Soul Brother
8. Wovenhand - Consider the Birds
9. 7 Seconds - Take It Back, Take It On, Take It Over!
10. Therapy? - Never Apologise Never Explain
11. Helmet - Size Matters
12. Beastie Boys - To the 5 Boroughs
13. Gluecifer - Automatic Thrill
14. Lars Frederiksen and the Bastards - Viking
15. Tom Waits - Real Gone
16. Death Angel - The Art of Dying
17. SNFU - In the Meantime and in Between Time
18. Franz Ferdinand - Franz Ferdinand
19. Mark Lanegan Band - Bubblegum
20. Interpol - Antics
0
geplaatst: 25 mei 2022, 22:27 uur
Update sinds 27 januari 2021
01. (01) Gary Moore - Power of the Blues
02. (02) Los Lonely Boys - Los Lonely Boys
03. (03) Eli "Paperboy" Reed & the True Loves - Sings "Walkin' and Talkin'" and Other Smash Hits!
04. (04) A Girl Called Eddy - A Girl Called Eddy
05. (05) Prince - Musicology
06. (06) Jesse Dayton - Country Soul Brother
07. (07) Albert Cummings - True to Yourself
08. (--) Kieran Kane & Kevin Welch with Fats Kaplin - You Can’t Save Everybody
09. (08) Elvis Costello & The Imposters - The Delivery Man
10. (09) The Breakers - What I Want
Live albums
01. George Thorogood and The Destroyers - 30th Aniversary Tour
02. Stray Cats - Rumble in Brixton
03. Widespread Panic featuring the Dirty Dozen Brass Band - Night of Joy
04. Queen - Queen on Fire
05. Cliff Richard - World Tour
06. The Rolling Stones - Live Licks
07. Albert Collins - Thaw Out at the Fillmore
08. Clas Yngstrom Trio - Tribute to Hendrix
09. The Blasters - Live: Going Home
10. Meat Loaf - Bat Out of Hell Live
Gestemd op 86 albums.
01. (01) Gary Moore - Power of the Blues
02. (02) Los Lonely Boys - Los Lonely Boys
03. (03) Eli "Paperboy" Reed & the True Loves - Sings "Walkin' and Talkin'" and Other Smash Hits!
04. (04) A Girl Called Eddy - A Girl Called Eddy
05. (05) Prince - Musicology
06. (06) Jesse Dayton - Country Soul Brother
07. (07) Albert Cummings - True to Yourself
08. (--) Kieran Kane & Kevin Welch with Fats Kaplin - You Can’t Save Everybody
09. (08) Elvis Costello & The Imposters - The Delivery Man
10. (09) The Breakers - What I Want
Live albums
01. George Thorogood and The Destroyers - 30th Aniversary Tour
02. Stray Cats - Rumble in Brixton
03. Widespread Panic featuring the Dirty Dozen Brass Band - Night of Joy
04. Queen - Queen on Fire
05. Cliff Richard - World Tour
06. The Rolling Stones - Live Licks
07. Albert Collins - Thaw Out at the Fillmore
08. Clas Yngstrom Trio - Tribute to Hendrix
09. The Blasters - Live: Going Home
10. Meat Loaf - Bat Out of Hell Live
Gestemd op 86 albums.
0
geplaatst: 20 juli 2022, 09:13 uur
1. Sufjan Stevens - Seven Swans
2. Madvillain - Madvillainy
3. Iron & Wine - Our Endless Numbered Days
4. Nick Cave & The Bad Seeds - Abattoir Blues / The Lyre of Orpheus
5. Ray LaMontagne - Trouble
6. Kings of Convenience - Riot on an Empty Street
7. MF DOOM - MM..Food
8. Franz Ferdinand - Franz Ferdinand
9. Ray LaMontagne - Trouble
10. Dustin O'Halloran - Piano Solos
11. Jill Scott - Beautifully Human
12. Gravenhurst - Flashlight Seasons
13. The Roots - The Tipping Point
14. Modest Mouse - Good News for People Who Love Bad News
15. The Killers - Hot Fuss
16. Arcade Fire - Funeral
17. Kanye West - The College Dropout
18. Interpol - Antics
19. Beastie Boys - To the 5 Boroughs
20. Kubus - Buitenwesten
2. Madvillain - Madvillainy
3. Iron & Wine - Our Endless Numbered Days
4. Nick Cave & The Bad Seeds - Abattoir Blues / The Lyre of Orpheus
5. Ray LaMontagne - Trouble
6. Kings of Convenience - Riot on an Empty Street
7. MF DOOM - MM..Food
8. Franz Ferdinand - Franz Ferdinand
9. Ray LaMontagne - Trouble
10. Dustin O'Halloran - Piano Solos
11. Jill Scott - Beautifully Human
12. Gravenhurst - Flashlight Seasons
13. The Roots - The Tipping Point
14. Modest Mouse - Good News for People Who Love Bad News
15. The Killers - Hot Fuss
16. Arcade Fire - Funeral
17. Kanye West - The College Dropout
18. Interpol - Antics
19. Beastie Boys - To the 5 Boroughs
20. Kubus - Buitenwesten
0
geplaatst: 4 oktober 2022, 19:53 uur
1 Patti Smith - Trampin’
2 Fred Eaglesmith - Dusty
3 Leonard Cohen - Dear Heather
4 Razorlight - Up All Night
5 Arcade Fire - Funeral
6 Nancy Sinatra - Nancy Sinatra
7 Rilo Kiley - More Adventurous
8 Loretta Lynn - Van Lear Rose
9 Tom Russell - Indians Cowboys Horses Dogs
10 The Thrills - Let’s Bottle Bohemia
2 Fred Eaglesmith - Dusty
3 Leonard Cohen - Dear Heather
4 Razorlight - Up All Night
5 Arcade Fire - Funeral
6 Nancy Sinatra - Nancy Sinatra
7 Rilo Kiley - More Adventurous
8 Loretta Lynn - Van Lear Rose
9 Tom Russell - Indians Cowboys Horses Dogs
10 The Thrills - Let’s Bottle Bohemia
0
geplaatst: 14 januari, 17:42 uur
Update sinds mei 2022
01. (01) Gary Moore - Power of the Blues
02. (02) Los Lonely Boys - Los Lonely Boys
03. (--) Imperial Crowns - Hymn Book
04. (03) Eli "Paperboy" Reed & the True Loves - Sings "Walkin' and Talkin'" and Other Smash Hits!
05. (05) Prince - Musicology
06. (04) A Girl Called Eddy - A Girl Called Eddy
07. (06) Jesse Dayton - Country Soul Brother
08. (07) Albert Cummings - True to Yourself
09. (08) Kieran Kane & Kevin Welch with Fats Kaplin - You Can’t Save Everybody
10. (09) Elvis Costello & The Imposters - The Delivery Man
Live albums
01. (02) Stray Cats - Rumble in Brixton
02. (--) Susan Tedeschi - Live from Austin TX
03. (01) George Thorogood and The Destroyers - 30th Aniversary Tour
04. (03) Widespread Panic featuring the Dirty Dozen Brass Band - Night of Joy
05. (05) Cliff Richard - World Tour
06. (04) Queen - Queen on Fire
07. (06) The Rolling Stones - Live Licks
08. (07) Albert Collins - Thaw Out at the Fillmore
09. (09) The Blasters - Live: Going Home
10. (10) Meat Loaf - Bat Out of Hell Live
Gestemd op 92 albums
01. (01) Gary Moore - Power of the Blues
02. (02) Los Lonely Boys - Los Lonely Boys
03. (--) Imperial Crowns - Hymn Book
04. (03) Eli "Paperboy" Reed & the True Loves - Sings "Walkin' and Talkin'" and Other Smash Hits!
05. (05) Prince - Musicology
06. (04) A Girl Called Eddy - A Girl Called Eddy
07. (06) Jesse Dayton - Country Soul Brother
08. (07) Albert Cummings - True to Yourself
09. (08) Kieran Kane & Kevin Welch with Fats Kaplin - You Can’t Save Everybody
10. (09) Elvis Costello & The Imposters - The Delivery Man
Live albums
01. (02) Stray Cats - Rumble in Brixton
02. (--) Susan Tedeschi - Live from Austin TX
03. (01) George Thorogood and The Destroyers - 30th Aniversary Tour
04. (03) Widespread Panic featuring the Dirty Dozen Brass Band - Night of Joy
05. (05) Cliff Richard - World Tour
06. (04) Queen - Queen on Fire
07. (06) The Rolling Stones - Live Licks
08. (07) Albert Collins - Thaw Out at the Fillmore
09. (09) The Blasters - Live: Going Home
10. (10) Meat Loaf - Bat Out of Hell Live
Gestemd op 92 albums
* denotes required fields.