Muziek / Toplijsten en favorieten / Neil Young album top-5
zoeken in:
0
geplaatst: 29 maart 2012, 18:03 uur
1. Live at Massey Hall
2. Rust Never Sleeps
3. On the Beach
4. Harvest
5. Weld
2. Rust Never Sleeps
3. On the Beach
4. Harvest
5. Weld
0
geplaatst: 30 maart 2012, 15:01 uur
1. On the Beach
2. After the Gold Rush
3. Everybody Knows This Is Nowhere
4. Harvest
5. Tonight's the Night
2. After the Gold Rush
3. Everybody Knows This Is Nowhere
4. Harvest
5. Tonight's the Night
0
kiriyama
geplaatst: 26 oktober 2012, 16:25 uur
Update:
01 - 5.0*- Live at Massey Hall 1971 (2007)
02 - 5.0*- Weld (1991)
03 - 5.0*- Live at the Fillmore East (2006)
04 - 4.5*- Time Fades Away (1973)
05 - 4.5*- Tonight's the Night (1975)
06 - 4.5*- On the Beach (1974)
07 - 4.5*- Archives, Vol. 1: 1963-1972 (2009)
08 - 4.5*- Zuma (1975)
09 - 4.5*- Ragged Glory (1990)
10 - 4.5*- Rust Never Sleeps (1979)
11 - 4.5*- Journey Through the Past (1972)
12 - 4.0*- Everybody Knows This Is Nowhere (1969)
13 - 4.0*- Cow Palace 1986 (2012)
14 - 4.0*- Live Rust (1979)
15 - 4.0*- Psychedelic Pill (2012)
16 - 4.0*- Le Noise (2010)
17 - 4.0*- Arc (1991)
18 - 4.0*- Comes a Time (1978)
19 - 4.0*- Sugar Mountain (2008)
20 - 4.0*- After the Gold Rush (1970)
21 - 4.0*- Decade (1977)
22 - 4.0*- Prairie Wind (2005)
23 - 4.0*- Live in Chicago 1992 (2011)
24 - 4.0*- American Stars 'n Bars (1977)
25 - 4.0*- Harvest (1972)
26 - 4.0*- Greatest Hits (2004)
27 - 3.5*- Dreamin' Man Live '92 (2009)
28 - 3.5*- A Treasure (2011)
29 - 3.5*- Live in San Francisco (2007)
30 - 3.5*- Harvest Moon (1992)
31 - 3.5*- Merkin Ball (1995 Met Pearl Jam)
32 - 3.5*- Neil Young (1968)
33 - 3.5*- Freedom (1989)
34 - 3.5*- Sleeps with Angels (1994)
35 - 3.5*- Chrome Dreams II (2007)
36 - 3.5*- Road Rock, Vol. 1: Friends & Relatives (2000)
37 - 3.5*- Living with War: "In the Beginning" (2006)
38 - 3.0*- Unplugged (1993)
39 - 3.0*- Mirror Ball (1995)
40 - 3.0*- Long May You Run (1976)
41 - 3.0*- Eldorado (1989)
42 - 3.0*- Year of the Horse (1997)
43 - 3.0*- Old Ways (1985)
44 - 3.0*- Silver & Gold (2000)
45 - 3.0*- Greendale (2003)
46 - 3.0*- Hawks & Doves (1980)
47 - 3.0*- Living with War (2006)
48 - 3.0*- Trans (1982)
49 - 3.0*- Life (1987)
50 - 3.0*- Lucky Thirteen (1993)
51 - 3.0*- Re-ac-tor (1981)
52 - 3.0*- This Note's for You (1988)
53 - 3.0*- Dead Man (1996)
54 - 3.0*- Americana (2012)
55 - 3.0*- Where the Buffalo Roam (1980)
56 - 2.5*- Are You Passionate? (2002)
57 - 2.0*- Broken Arrow (1996)
58 - 2.0*- Mystery Train (2001)
59 - 2.0*- Live On Air / The Lost Tapes Vol. 2 (2011)
60 - 2.0*- Live On Air / The Lost Tapes Vol. 1 (2011)
61 - 1.5*- Fork in the Road (2009)
62 - 1.5*- Landing on Water (1986)
63 - 1.0*- Everybody's Rockin' (1983)
Wat een artiest!
01 - 5.0*- Live at Massey Hall 1971 (2007)
02 - 5.0*- Weld (1991)
03 - 5.0*- Live at the Fillmore East (2006)
04 - 4.5*- Time Fades Away (1973)
05 - 4.5*- Tonight's the Night (1975)
06 - 4.5*- On the Beach (1974)
07 - 4.5*- Archives, Vol. 1: 1963-1972 (2009)
08 - 4.5*- Zuma (1975)
09 - 4.5*- Ragged Glory (1990)
10 - 4.5*- Rust Never Sleeps (1979)
11 - 4.5*- Journey Through the Past (1972)
12 - 4.0*- Everybody Knows This Is Nowhere (1969)
13 - 4.0*- Cow Palace 1986 (2012)
14 - 4.0*- Live Rust (1979)
15 - 4.0*- Psychedelic Pill (2012)
16 - 4.0*- Le Noise (2010)
17 - 4.0*- Arc (1991)
18 - 4.0*- Comes a Time (1978)
19 - 4.0*- Sugar Mountain (2008)
20 - 4.0*- After the Gold Rush (1970)
21 - 4.0*- Decade (1977)
22 - 4.0*- Prairie Wind (2005)
23 - 4.0*- Live in Chicago 1992 (2011)
24 - 4.0*- American Stars 'n Bars (1977)
25 - 4.0*- Harvest (1972)
26 - 4.0*- Greatest Hits (2004)
27 - 3.5*- Dreamin' Man Live '92 (2009)
28 - 3.5*- A Treasure (2011)
29 - 3.5*- Live in San Francisco (2007)
30 - 3.5*- Harvest Moon (1992)
31 - 3.5*- Merkin Ball (1995 Met Pearl Jam)
32 - 3.5*- Neil Young (1968)
33 - 3.5*- Freedom (1989)
34 - 3.5*- Sleeps with Angels (1994)
35 - 3.5*- Chrome Dreams II (2007)
36 - 3.5*- Road Rock, Vol. 1: Friends & Relatives (2000)
37 - 3.5*- Living with War: "In the Beginning" (2006)
38 - 3.0*- Unplugged (1993)
39 - 3.0*- Mirror Ball (1995)
40 - 3.0*- Long May You Run (1976)
41 - 3.0*- Eldorado (1989)
42 - 3.0*- Year of the Horse (1997)
43 - 3.0*- Old Ways (1985)
44 - 3.0*- Silver & Gold (2000)
45 - 3.0*- Greendale (2003)
46 - 3.0*- Hawks & Doves (1980)
47 - 3.0*- Living with War (2006)
48 - 3.0*- Trans (1982)
49 - 3.0*- Life (1987)
50 - 3.0*- Lucky Thirteen (1993)
51 - 3.0*- Re-ac-tor (1981)
52 - 3.0*- This Note's for You (1988)
53 - 3.0*- Dead Man (1996)
54 - 3.0*- Americana (2012)
55 - 3.0*- Where the Buffalo Roam (1980)
56 - 2.5*- Are You Passionate? (2002)
57 - 2.0*- Broken Arrow (1996)
58 - 2.0*- Mystery Train (2001)
59 - 2.0*- Live On Air / The Lost Tapes Vol. 2 (2011)
60 - 2.0*- Live On Air / The Lost Tapes Vol. 1 (2011)
61 - 1.5*- Fork in the Road (2009)
62 - 1.5*- Landing on Water (1986)
63 - 1.0*- Everybody's Rockin' (1983)
Wat een artiest!
0
geplaatst: 26 oktober 2012, 17:28 uur
1. Everybody Knows this is Nowhere 5*
2. Live at Massey Hall 1971
3. After the Gold Rush
4. Harvest
5. Unplugged
6. On the Beach 4,5*
7. Zuma
8. Comes A Time
9. Freedom
10. Ragged Glory
11. Live Rust
12. Harvest Moon
13. Prairie Wind
14. Weld
15. Tonight's the Night 4*
16. Rust Never Sleeps
17. Greendale
18. Living with War
19. Chrome Dreams II
20. American Stars N Bars 3,5*
21. Silver & Gold
22. Old Ways
23. This Note's for You
24. Sleeps with Angels
25. Le Noise
26. Mirror Ball
27. Neil Young
28. Hawks & Doves 3*
29. Re-ac-tor
30. Americana
31. Life
32. Are You Passionate?
33. Trans 2,5*
34. Everybody's Rockin'
35. Fork in the Road
36. Broken Arrow 2*
37. Year of the Horse
38. Arc 1,5*
39. Landing on Water
2. Live at Massey Hall 1971
3. After the Gold Rush
4. Harvest
5. Unplugged
6. On the Beach 4,5*
7. Zuma
8. Comes A Time
9. Freedom
10. Ragged Glory
11. Live Rust
12. Harvest Moon
13. Prairie Wind
14. Weld
15. Tonight's the Night 4*
16. Rust Never Sleeps
17. Greendale
18. Living with War
19. Chrome Dreams II
20. American Stars N Bars 3,5*
21. Silver & Gold
22. Old Ways
23. This Note's for You
24. Sleeps with Angels
25. Le Noise
26. Mirror Ball
27. Neil Young
28. Hawks & Doves 3*
29. Re-ac-tor
30. Americana
31. Life
32. Are You Passionate?
33. Trans 2,5*
34. Everybody's Rockin'
35. Fork in the Road
36. Broken Arrow 2*
37. Year of the Horse
38. Arc 1,5*
39. Landing on Water
0
Hendrik68
geplaatst: 3 november 2012, 22:01 uur
1. Comes a time
2. Old Ways
3. Prairie Wind
4. Le Noise
5. On the Beach
2. Old Ways
3. Prairie Wind
4. Le Noise
5. On the Beach
0
geplaatst: 24 november 2012, 20:12 uur
1. Live at Massey Hall 1971
2. Tonight's The Night
3. After The Goldrush
4. Neil Young
5. Time Fades Away
-------------------------------------
6. Rust Never Sleeps/ Live Rust
7. Harvest
8. American Stars N Bars
9. On The Beach
10. Comes A Time
2. Tonight's The Night
3. After The Goldrush
4. Neil Young
5. Time Fades Away
-------------------------------------
6. Rust Never Sleeps/ Live Rust
7. Harvest
8. American Stars N Bars
9. On The Beach
10. Comes A Time
0
woordenaar
geplaatst: 13 mei 2014, 14:55 uur
1. Weld
2. On The Beach
3. Dead Man
4. Harvest
5. Trans
Weld was ooit mijn kennismaking met Neil Young, het album maakte zo'n sterke indruk dat de studioversies er bij verbleken.
Dead Man, ik heb de film zo vaak gezien dat ik de dialogen kan dromen, en de muziek van Young versterkt dat gevoel.
Trans is een raar album, maar onder al die rare productietechniek liggen wel mooie songs.
2. On The Beach
3. Dead Man
4. Harvest
5. Trans
Weld was ooit mijn kennismaking met Neil Young, het album maakte zo'n sterke indruk dat de studioversies er bij verbleken.
Dead Man, ik heb de film zo vaak gezien dat ik de dialogen kan dromen, en de muziek van Young versterkt dat gevoel.
Trans is een raar album, maar onder al die rare productietechniek liggen wel mooie songs.
0
geplaatst: 19 mei 2014, 21:56 uur
1. Live at the Massey Hall
2. After the Gold Rush
3. Everybody Knows This Is Nowhere
4. Weld
5. On The Beach
6. Tonght's the Night
7. Rust Never Sleeps
8. Harvest
9. Sugar Mountain
10. A Treasure
2. After the Gold Rush
3. Everybody Knows This Is Nowhere
4. Weld
5. On The Beach
6. Tonght's the Night
7. Rust Never Sleeps
8. Harvest
9. Sugar Mountain
10. A Treasure
0
geplaatst: 19 mei 2014, 22:36 uur
Update:
1. Harvest
2. Everybody Knows This Is Nowhere
3. After the Gold Rush
4. On the Beach
5. Zuma
6. Freedom
7. Tonight's the Night
8. Prairie Wind
9. Sleeps With Angels
10. Mirror Ball
1. Harvest
2. Everybody Knows This Is Nowhere
3. After the Gold Rush
4. On the Beach
5. Zuma
6. Freedom
7. Tonight's the Night
8. Prairie Wind
9. Sleeps With Angels
10. Mirror Ball
0
geplaatst: 20 mei 2014, 12:05 uur
Stijn_Slayer schreef:
Sleeps with Angels, zijn meest onderschatte plaat.
Sleeps with Angels, zijn meest onderschatte plaat.
Helemaal mee eens, blijft één van mijn favoriete Neil Young albums.
0
geplaatst: 11 augustus 2014, 22:57 uur
Na 6 jaar maar eens een nieuwe top 5..
1. Rust Never Sleeps
2. American Stars 'n Bars
3. Harvest
4. Weld
5. Zuma
1. Rust Never Sleeps
2. American Stars 'n Bars
3. Harvest
4. Weld
5. Zuma
0
geplaatst: 20 september 2015, 22:49 uur
Mijn top 10:
1. Harvest (1972)
2. After the Gold Rush (1970)
3. Everybody Knows This Is Nowhere (1969)
4. Harvest Moon (1992)
5. Sleeps with Angels (1994)
6. Rust Never Sleeps (1979)
7. On the Beach (1974)
8. Zuma (1975)
9. Ragged Glory (1990)
10. Freedom (1989)
Voor mijn top 10 met toelichting kun je terecht op Platendraaier.
1. Harvest (1972)
2. After the Gold Rush (1970)
3. Everybody Knows This Is Nowhere (1969)
4. Harvest Moon (1992)
5. Sleeps with Angels (1994)
6. Rust Never Sleeps (1979)
7. On the Beach (1974)
8. Zuma (1975)
9. Ragged Glory (1990)
10. Freedom (1989)
Voor mijn top 10 met toelichting kun je terecht op Platendraaier.
0
geplaatst: 21 september 2015, 13:41 uur
1. After the goldrust
2. Comes a time
3. Live rust
4. Rust never sleeps
5. Everybody knows this is nowhere
6. Hawks & Doves
7. Harvest moon
2. Comes a time
3. Live rust
4. Rust never sleeps
5. Everybody knows this is nowhere
6. Hawks & Doves
7. Harvest moon
0
geplaatst: 21 september 2015, 16:58 uur
1. On the Beach
2. Everybody Knows this is Nowhere
3. Harvest
4. After the Goldrush
5. Rust Never Sleeps
Eigenlijk wel een ietwat vreemde vaststelling, heb zo'n 30 albums van ome Neil in de kast staan maar mijn favorieten zijn de grote klassiekers. Had ietsje meer creativiteit en rebelsheid van mezelf verwacht
2. Everybody Knows this is Nowhere
3. Harvest
4. After the Goldrush
5. Rust Never Sleeps
Eigenlijk wel een ietwat vreemde vaststelling, heb zo'n 30 albums van ome Neil in de kast staan maar mijn favorieten zijn de grote klassiekers. Had ietsje meer creativiteit en rebelsheid van mezelf verwacht
0
geplaatst: 22 september 2015, 11:03 uur
1.Harvest
2.Freedom
3.Unplugged
4.Ragged Glory
5.Everybody Knows This Is Nowhere
6.Live Rust
7.Afther The Gold Rush
8.Harvest Moon
9.On The Beach
10.Comes A Time
2.Freedom
3.Unplugged
4.Ragged Glory
5.Everybody Knows This Is Nowhere
6.Live Rust
7.Afther The Gold Rush
8.Harvest Moon
9.On The Beach
10.Comes A Time
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 21 juli 2016, 14:07 uur
1. Live at Massey Hall 5*
2. On the Beach
3. Time Fades Away 4,5*
4. Live at the Fillmore East
5. Tonight’s the Night
6. Comes a Time
7. Live at the Cellar Door
8. Everybody Knows This Is Nowhere
9. Rust Never Sleeps
10. After the Gold Rush
11. Zuma
12. Journey Through the Past
13. Live Rust
14. Prairie Wind
15. Live at the Riverboat
16. Weld
17. Sleeps With Angels
18. American Stars 'N Bars
19. Harvest
20. Ragged Glory
21. Dreamin’ Man 4*
22. Sugar Mountain
23. A Treasure
24. Mirror Ball
25. Neil Young
26. Harvest Moon
27. Re-Ac-Tor
28. Greendale
29. Le Noise
30. Psychedelic Pill
31. Chrome Dreams II
32. Silver & Gold
33. Storytone 3,5*
34. Old Ways
35. A Letter Home
36. Unplugged
37. Long May You Run
38. Living with War
39. Hawks & Doves
40. Bluenote Café
41. Eldorado
42. Earth
43. Year of the Horse
44. This Note's For You
45. Road Rock Vol. 1 3*
46. Trans
47. Freedom
48. Life
49. Broken Arrow
50. Dead Man 2,5*
51. Where the Buffalo Roam
52. Landing on Water
53. The Monsanto Years
54. Everybody’s Rockin’
55. Are You Passionate?
56. Arc
57. Fork in the Road 2*
58. Americana 1,5*
2. On the Beach
3. Time Fades Away 4,5*
4. Live at the Fillmore East
5. Tonight’s the Night
6. Comes a Time
7. Live at the Cellar Door
8. Everybody Knows This Is Nowhere
9. Rust Never Sleeps
10. After the Gold Rush
11. Zuma
12. Journey Through the Past
13. Live Rust
14. Prairie Wind
15. Live at the Riverboat
16. Weld
17. Sleeps With Angels
18. American Stars 'N Bars
19. Harvest
20. Ragged Glory
21. Dreamin’ Man 4*
22. Sugar Mountain
23. A Treasure
24. Mirror Ball
25. Neil Young
26. Harvest Moon
27. Re-Ac-Tor
28. Greendale
29. Le Noise
30. Psychedelic Pill
31. Chrome Dreams II
32. Silver & Gold
33. Storytone 3,5*
34. Old Ways
35. A Letter Home
36. Unplugged
37. Long May You Run
38. Living with War
39. Hawks & Doves
40. Bluenote Café
41. Eldorado
42. Earth
43. Year of the Horse
44. This Note's For You
45. Road Rock Vol. 1 3*
46. Trans
47. Freedom
48. Life
49. Broken Arrow
50. Dead Man 2,5*
51. Where the Buffalo Roam
52. Landing on Water
53. The Monsanto Years
54. Everybody’s Rockin’
55. Are You Passionate?
56. Arc
57. Fork in the Road 2*
58. Americana 1,5*
0
geplaatst: 21 juli 2016, 23:38 uur
1. Ragged Glory
2. Harvest Moon
3. Comes A Time
4. Freedom
5. Everybody Knows This Is Nowhere (officiële #5)
5. Neil Young - Young Dreams And Indians (onofficiële #5)
Twee nummers 5: het reguliere Everybody Knows This Is Nowhere en de bootleg Young Dreams & Indians. Die mensen die zich er aan storen dat ik een bootleg op 5 heb gezet kijken dan maar naar het reguliere album.
Young Dreams & Indians heb ik jaren geleden op een beurs gekocht en ik vind het gewoon een fantastisch mooi album. Vaak koop ik bootlegs uit een soort nieuwsgierigheid. Bij deze was dat niet anders. Maar waar veel bootlegs vaak en allegaartje zijn van onuitgebracht studiomateriaal of live-opnames bevat deze CD een echt werkstuk waar door Neil gefocust aan is gewerkt. De CD bevat het nooit officieel uitgebrachte Chrome Dreams album wat qua stijl een beetje hangt tussen Harvest, Comes A Time en de akoestische kant van Rust Never Sleeps. Young Dreams & Indians zit met enige regelmaat in onze spelert, afgelopen dinsdag zelfs in die van de auto!
2. Harvest Moon
3. Comes A Time
4. Freedom
5. Everybody Knows This Is Nowhere (officiële #5)
5. Neil Young - Young Dreams And Indians (onofficiële #5)
Twee nummers 5: het reguliere Everybody Knows This Is Nowhere en de bootleg Young Dreams & Indians. Die mensen die zich er aan storen dat ik een bootleg op 5 heb gezet kijken dan maar naar het reguliere album.
Young Dreams & Indians heb ik jaren geleden op een beurs gekocht en ik vind het gewoon een fantastisch mooi album. Vaak koop ik bootlegs uit een soort nieuwsgierigheid. Bij deze was dat niet anders. Maar waar veel bootlegs vaak en allegaartje zijn van onuitgebracht studiomateriaal of live-opnames bevat deze CD een echt werkstuk waar door Neil gefocust aan is gewerkt. De CD bevat het nooit officieel uitgebrachte Chrome Dreams album wat qua stijl een beetje hangt tussen Harvest, Comes A Time en de akoestische kant van Rust Never Sleeps. Young Dreams & Indians zit met enige regelmaat in onze spelert, afgelopen dinsdag zelfs in die van de auto!
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 22 juli 2016, 14:28 uur
Chrome Dreams is inderdaad een van zijn allerbeste albums, hetzelfde vermoed ik van Homegrown. Kan kortom niet wachten op Archives II!
0
geplaatst: 1 november 2016, 20:45 uur
01. Tonight's the Night
02. Zuma
03. After the Gold Rush
04. Comes A Time
05. American Stars N Bars
06. Ragged Glory
07. Rust Never Sleeps
08. Long May You Run
09. Hawks & Doves
10. Everybody Knows this is Nowhere
11. Harvest
12. On the Beach
13. Freedom
14. Landing on Water
15. Old Ways
16. Trans
17. Re-ac-tor
18. Everybody's Rockin'
02. Zuma
03. After the Gold Rush
04. Comes A Time
05. American Stars N Bars
06. Ragged Glory
07. Rust Never Sleeps
08. Long May You Run
09. Hawks & Doves
10. Everybody Knows this is Nowhere
11. Harvest
12. On the Beach
13. Freedom
14. Landing on Water
15. Old Ways
16. Trans
17. Re-ac-tor
18. Everybody's Rockin'
0
Wrathchild1
geplaatst: 29 juli 2019, 18:31 uur
1. On the Beach
2. Hitchhiker
3. After the Goldrush
4. Zuma
5, Harvest
2. Hitchhiker
3. After the Goldrush
4. Zuma
5, Harvest
0
geplaatst: 30 juli 2019, 20:15 uur
1. Tonight's The Night (veruit!)
2. Harvest
3. Zuma
4. Everybody Knows This Is Nowhere
5. After The Goldrush
2. Harvest
3. Zuma
4. Everybody Knows This Is Nowhere
5. After The Goldrush
0
geplaatst: 9 augustus 2019, 12:03 uur
Na 8 jaar wordt het wel weer eens tijd voor een update. Zeker na een lekkere luisterperiode voor- en na het Ziggo Dome-concert.
1. Everybody Knows This Is Nowhere (1969)
2. Tonight's the Night (1975)
3. On the Beach (1974)
4. Ragged Glory (1990)
5. After the Gold Rush (1970)
6. Sleeps with Angels (1994)
7. Time Fades Away (1973)
8. Comes a Time (1978)
9. Zuma (1975)
10. Arc (1991)
11. Harvest (1972)
12. Prairie Wind (2005)
13. Mirror Ball (1995)
14. Dead Man (1996)
15. Harvest Moon (1992)
16. Rust Never Sleeps (1979)
1. Everybody Knows This Is Nowhere (1969)
2. Tonight's the Night (1975)
3. On the Beach (1974)
4. Ragged Glory (1990)
5. After the Gold Rush (1970)
6. Sleeps with Angels (1994)
7. Time Fades Away (1973)
8. Comes a Time (1978)
9. Zuma (1975)
10. Arc (1991)
11. Harvest (1972)
12. Prairie Wind (2005)
13. Mirror Ball (1995)
14. Dead Man (1996)
15. Harvest Moon (1992)
16. Rust Never Sleeps (1979)
0
Arbeidsdeskundige
geplaatst: 19 augustus 2019, 17:04 uur
1. Harvest
2. After The Goldrush
3. Comes A Time
4. Everybody Knows This Is Nowhere
5. On the Beach
2. After The Goldrush
3. Comes A Time
4. Everybody Knows This Is Nowhere
5. On the Beach
0
geplaatst: 7 oktober 2019, 10:00 uur
1. On The Beach
2. Everybody Knows This Is Nowhere
3. After The Goldrush
4. Harvest
5. Old Ways
2. Everybody Knows This Is Nowhere
3. After The Goldrush
4. Harvest
5. Old Ways
2
geplaatst: 13 december 2023, 15:44 uur
Ik sloeg een beetje door...
1. Rust Never Sleeps (1979)
2. Freedom (1989)
3. Comes A Time (1978)
4. Zuma (1975)
5. Everybody Knows This Is Nowhere (1969
6. Re-Ac-Tor (1981)
7. After The Gold Rush (1970)
8. Sleeps With Angels (1994)
9. On The Beach (1974)
10. Psychedelic Pill (2012)
11. Life (1987)
12. Time Fades Away (1973)
13. Harvest (1972)
14. Tonight's The Night (1975)
15. Ragged Glory (1990)
16. Hitchhiker (Archives 1976/2017)
17. World Record (2022)
18. Chrome Dreams II (2007)
19. Harvest Moon (1992)
20. Neil Young (1968)
21. Before + After (2023)
22. Americana (2012)
23. Trans (1982)
24. Mirror Ball (1995)
25. Prairie Wind (2005)
26. Homegrown (Archives 1975/2020)
27. American Stars N Bars (1977)
28. The Visitor (2017)
29. Le Noise (2010)
30. Long May You Run (1976)
31. Landing On Water (1986)
32. Living With War (2006)
33. Toast (Archives 2001/2022)
34. Colorado (2019)
35. Hawks & Doves (1980)
36. This Note's For You (1988)
37. Barn (2021)
38. Old Ways (1985)
39. Broken Arrow (1996)
40. Journey Through The Past (1972)
41. The Monsanto Years (2015)
42. Greendale (2003)
43. Silver And Gold (2000)
44. Are You Passionate? (2002)
45. Storytone (2014)
46. Everybody's Rockin' (1983)
47. Fork In The Road (2009)
48. Dead Man (1996)
49. Paradox (2018)
50. A Letter Home (2014)
51. Peace Trail (2016)
52. Arc (1991)
Live:
1. (Cow Palace (1986) niet officieel uitgebracht)
2. Live Rust (1979)
3. Live At Massey Hall (Archives 1970/2007)
4. A Treasure (Archives 1984/2011)
5. Way Down In The Rust Bucket (Archives 1990/2021)
6. Bluenote Café (Archives 1988/2015)
7. Songs For Judy (Archives 1976/2018)
8. Unplugged (1993)
9. Weld (1991)
10. Roxy (Archives 1973/2018)
11. Dreamin' Man (Archives 1992/2009)
12. Crazy Horse At The Fillmore (Archives 1970/2006)
13. Sugar Mountain (Archives 1968/2008)
14. Year Of The Horse (1997)
15 Road Rock Vol. 1 (2000)
Buffalo Springfield:
1. Buffalo Springfield (1966)
2. Buffalo Springfield Again (1967)
3. Last Time Around (1968)
CSNY:
1. American Dream (1988), ik weet het, heiligschennis wat ik hier doe maar luister hier liever naar dan...
2. Deja Vu (1970)
3. Looking Forward (1999)
1. Rust Never Sleeps (1979)
2. Freedom (1989)
3. Comes A Time (1978)
4. Zuma (1975)
5. Everybody Knows This Is Nowhere (1969
6. Re-Ac-Tor (1981)
7. After The Gold Rush (1970)
8. Sleeps With Angels (1994)
9. On The Beach (1974)
10. Psychedelic Pill (2012)
11. Life (1987)
12. Time Fades Away (1973)
13. Harvest (1972)
14. Tonight's The Night (1975)
15. Ragged Glory (1990)
16. Hitchhiker (Archives 1976/2017)
17. World Record (2022)
18. Chrome Dreams II (2007)
19. Harvest Moon (1992)
20. Neil Young (1968)
21. Before + After (2023)
22. Americana (2012)
23. Trans (1982)
24. Mirror Ball (1995)
25. Prairie Wind (2005)
26. Homegrown (Archives 1975/2020)
27. American Stars N Bars (1977)
28. The Visitor (2017)
29. Le Noise (2010)
30. Long May You Run (1976)
31. Landing On Water (1986)
32. Living With War (2006)
33. Toast (Archives 2001/2022)
34. Colorado (2019)
35. Hawks & Doves (1980)
36. This Note's For You (1988)
37. Barn (2021)
38. Old Ways (1985)
39. Broken Arrow (1996)
40. Journey Through The Past (1972)
41. The Monsanto Years (2015)
42. Greendale (2003)
43. Silver And Gold (2000)
44. Are You Passionate? (2002)
45. Storytone (2014)
46. Everybody's Rockin' (1983)
47. Fork In The Road (2009)
48. Dead Man (1996)
49. Paradox (2018)
50. A Letter Home (2014)
51. Peace Trail (2016)
52. Arc (1991)
Live:
1. (Cow Palace (1986) niet officieel uitgebracht)
2. Live Rust (1979)
3. Live At Massey Hall (Archives 1970/2007)
4. A Treasure (Archives 1984/2011)
5. Way Down In The Rust Bucket (Archives 1990/2021)
6. Bluenote Café (Archives 1988/2015)
7. Songs For Judy (Archives 1976/2018)
8. Unplugged (1993)
9. Weld (1991)
10. Roxy (Archives 1973/2018)
11. Dreamin' Man (Archives 1992/2009)
12. Crazy Horse At The Fillmore (Archives 1970/2006)
13. Sugar Mountain (Archives 1968/2008)
14. Year Of The Horse (1997)
15 Road Rock Vol. 1 (2000)
Buffalo Springfield:
1. Buffalo Springfield (1966)
2. Buffalo Springfield Again (1967)
3. Last Time Around (1968)
CSNY:
1. American Dream (1988), ik weet het, heiligschennis wat ik hier doe maar luister hier liever naar dan...
2. Deja Vu (1970)
3. Looking Forward (1999)
0
geplaatst: 16 december 2023, 11:27 uur
01: After the goldrush (1970)
02: Everybody knows this is nowhere (1969)
03: Harvest (1972)
04: On the beach (1974)
05: Neil Young (1968)
02: Everybody knows this is nowhere (1969)
03: Harvest (1972)
04: On the beach (1974)
05: Neil Young (1968)
* denotes required fields.