Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 10 van de jaren '00
zoeken in:
0
geplaatst: 16 januari 2005, 18:47 uur
Ach vooruit, dit decennium is nu 5 jaar oud, moet kunnen (over 5 jaar doen we het wel echt )
1. Saybia - The second you sleep (2002)
2. Coldplay - A rush of blood to the head (2002)
3. Sigur Ros - Agaetis byrjun (2000)
4. Rufus Wainwright - Want, two (2004)
5. Coldplay - Parachutes (2000)
6. Travis - The invisible band (2001)
7. Turin Brakes - The optimist lp (2001)
8. Kings of convenience - Quiet is the new loud (2001)
9. Saybia - These are the days (2004)
10. Franz Ferdinand - Franz Ferdinand (2004)
Over "oud" gesproken: ik merk wel dat mijn smaak gezapiger aan het worden is als ik zo die decennium lijstjes eens bekijk
Toch de leeftijd ?
1. Saybia - The second you sleep (2002)
2. Coldplay - A rush of blood to the head (2002)
3. Sigur Ros - Agaetis byrjun (2000)
4. Rufus Wainwright - Want, two (2004)
5. Coldplay - Parachutes (2000)
6. Travis - The invisible band (2001)
7. Turin Brakes - The optimist lp (2001)
8. Kings of convenience - Quiet is the new loud (2001)
9. Saybia - These are the days (2004)
10. Franz Ferdinand - Franz Ferdinand (2004)
Over "oud" gesproken: ik merk wel dat mijn smaak gezapiger aan het worden is als ik zo die decennium lijstjes eens bekijk
Toch de leeftijd ?
0
geplaatst: 16 januari 2005, 20:54 uur
01. Elbow-Cast Of Thousands (2003)
02. Nick Cave & The Bad Seeds-No More Shall We Part (2001)
03. Spinvis-Spinvis (2002)
04. Flaming Lips-Yoshimi Battles The Pink Robots (2002)
05. Goldfrapp-Felt Mountain (2000)
06. Morrissey-You Are The Quarry (2004)
07. The Delays-Faded Seaside Glamour 2004)
08. At The Drive-In-Relationship Of Command (2000)
09. Franz Ferdinand-Franz Ferdinand (2004)
10. Motorpsycho-Let Them Eat Cake (2000)
Inderdaad aERo: gezapig lijstje!
(maar ik bespeur het ook bij mezelf hoor)
02. Nick Cave & The Bad Seeds-No More Shall We Part (2001)
03. Spinvis-Spinvis (2002)
04. Flaming Lips-Yoshimi Battles The Pink Robots (2002)
05. Goldfrapp-Felt Mountain (2000)
06. Morrissey-You Are The Quarry (2004)
07. The Delays-Faded Seaside Glamour 2004)
08. At The Drive-In-Relationship Of Command (2000)
09. Franz Ferdinand-Franz Ferdinand (2004)
10. Motorpsycho-Let Them Eat Cake (2000)
Inderdaad aERo: gezapig lijstje!
(maar ik bespeur het ook bij mezelf hoor)
0
geplaatst: 16 januari 2005, 21:34 uur
1. Meshuggah - Nothing (2002)
2. Tool - Lateralus (2001)
3. A Perfect Circle - Thirteenth Step (2003)
4. Mastodon - Leviathan (2004)
5. System Of A Down - Steal This Album (2002)
6. Fantomas - Director's Cut (2001)
7. Burst - Prey On Life (2003)
8. Coldplay - Parachutes (2000)
9. Textures - Polars (2003)
10. Dillinger Escape Plan - Miss Machine (2004)
Ik heb het op 1 plaat per band gehouden, anders hadden Meshuggah en Tool er waarschijnlijk 2x in gestaan.
2. Tool - Lateralus (2001)
3. A Perfect Circle - Thirteenth Step (2003)
4. Mastodon - Leviathan (2004)
5. System Of A Down - Steal This Album (2002)
6. Fantomas - Director's Cut (2001)
7. Burst - Prey On Life (2003)
8. Coldplay - Parachutes (2000)
9. Textures - Polars (2003)
10. Dillinger Escape Plan - Miss Machine (2004)
Ik heb het op 1 plaat per band gehouden, anders hadden Meshuggah en Tool er waarschijnlijk 2x in gestaan.
0
geplaatst: 16 januari 2005, 22:19 uur
1. Explosions In The Sky Those Who Tell The Truth Shall Die Those Who Tell The Truth Shall Live Forever (2001)
2. Godspeed You Black Emperor! Lift Your Skinny Fists Like Antennas To Heaven! (2000)
3. Broadcast The Noise Made By People (2000)
4. At The Drive-In Relationship Of Command
5. New Order Get Ready (2001)
6. A Silver Mt. Zion Born into Trouble as the Sparks Fly Upward (2001)
7. Venetian Snares Doll Doll Doll (2001)
8. A Silver Mt. Zion He Has Left Us Alone But Shafts of Light Sometimes Grace the Corners of Our Rooms (2000)
9. A Silver Mt. Zion - This Is Our Punk-Rock (2003)
10. Interpol - Turn On The Bright Lights (2002)
2. Godspeed You Black Emperor! Lift Your Skinny Fists Like Antennas To Heaven! (2000)
3. Broadcast The Noise Made By People (2000)
4. At The Drive-In Relationship Of Command
5. New Order Get Ready (2001)
6. A Silver Mt. Zion Born into Trouble as the Sparks Fly Upward (2001)
7. Venetian Snares Doll Doll Doll (2001)
8. A Silver Mt. Zion He Has Left Us Alone But Shafts of Light Sometimes Grace the Corners of Our Rooms (2000)
9. A Silver Mt. Zion - This Is Our Punk-Rock (2003)
10. Interpol - Turn On The Bright Lights (2002)
0
geplaatst: 16 januari 2005, 22:39 uur
Tja dat ene jaartje leeftijdsverschil maakt niet veel meer uit he
Enne Herman...... zijn we hier niet heel erg aan het smokkelen ?
0
geplaatst: 16 januari 2005, 22:55 uur
Ik moest even kijken wat je bedoelde, maar inderdaad. Jammer voor Agaetis Byrjun!
0
geplaatst: 16 januari 2005, 23:18 uur
1. Marillion - Marbles (2004)
2. Travis - The Invisible Band (2001)
3. Shinedown - Leave a Whisper (2003)
4. Threshold - Subsurface (2003)
5. Travis - 12 Memories (2003)
6. Dido - Life for Rent (2003)
7. Saybia - The Second You Sleep (2002)
8. The Zutons - Who Killed the Zutons (2004)
9. Pendragon - Not of this World (2001)
10. Keane - Hopes and Fears (2004)
2. Travis - The Invisible Band (2001)
3. Shinedown - Leave a Whisper (2003)
4. Threshold - Subsurface (2003)
5. Travis - 12 Memories (2003)
6. Dido - Life for Rent (2003)
7. Saybia - The Second You Sleep (2002)
8. The Zutons - Who Killed the Zutons (2004)
9. Pendragon - Not of this World (2001)
10. Keane - Hopes and Fears (2004)
0
titan (crew)
geplaatst: 17 januari 2005, 00:09 uur
01. The flaming lips - Yoshimi battles the pink robots (2002)
02. Coldplay - A rush of blood to the head (2002)
03. Travis - The invisible band (2001)
04. Belle and Sebastian - Dear catastrophe waitress (2003)
05. Kent - Hagnesta hill (2000)
06. Brian Wilson - Smile (2004)
07. Sigur ros - Agaetis byrjun (2000)
08. New order - Get ready (2001)
09. Boards of Canada - Geogaddi (2002)
10. The veils - Runaway found (2004)
02. Coldplay - A rush of blood to the head (2002)
03. Travis - The invisible band (2001)
04. Belle and Sebastian - Dear catastrophe waitress (2003)
05. Kent - Hagnesta hill (2000)
06. Brian Wilson - Smile (2004)
07. Sigur ros - Agaetis byrjun (2000)
08. New order - Get ready (2001)
09. Boards of Canada - Geogaddi (2002)
10. The veils - Runaway found (2004)
0
titan (crew)
geplaatst: 17 januari 2005, 00:10 uur
Die komt anders gewoon uit 2000. Zet hem maar weer terug
0
geplaatst: 17 januari 2005, 00:16 uur
titan schreef:
Die komt anders gewoon uit 2000. Zet hem maar weer terug
(quote)
Die komt anders gewoon uit 2000. Zet hem maar weer terug
Daar ging het niet om. Herman had 2 albums op nummer 1 gezet (een lijst van 11 dus). En dat kost Sigur Ros nu een plaats in de top 10 bij hem. Want we houden het wel bij 10 he ! Sigur Ros staat dus op 11 in zijn geval.
0
titan (crew)
geplaatst: 17 januari 2005, 00:18 uur
Dan is het goed . Ik dacht aan iets anders, omdat ik onlangs het jaartal bij dat album heb laten veranderen in 2000 (er stond 1999 bij).
0
geplaatst: 17 januari 2005, 11:52 uur
01. Hellfish & Producer - Bastard Sonz of Rave (2002)
02. Void Settler / Labyrinth - Amphibious Lemonade Strangling (2003)
03. Sulphuric Saliva - Noisetracks (2000)
04. Xanopticon - Liminal Space (2003)
05. Lapsed - Twilight (2004)
06. The Fading Collection - Interactive Family Radio (2003)
07. Gridlock - Trace (2001)
08. Somatic Responses - Augmented Lines (2001)
09. Dryft - Cell (2000)
10. Richard Devine - Aleamapper (2001)
Makkelijk, gewoon m'n top 10 kopiëren.
02. Void Settler / Labyrinth - Amphibious Lemonade Strangling (2003)
03. Sulphuric Saliva - Noisetracks (2000)
04. Xanopticon - Liminal Space (2003)
05. Lapsed - Twilight (2004)
06. The Fading Collection - Interactive Family Radio (2003)
07. Gridlock - Trace (2001)
08. Somatic Responses - Augmented Lines (2001)
09. Dryft - Cell (2000)
10. Richard Devine - Aleamapper (2001)
Makkelijk, gewoon m'n top 10 kopiëren.
0
geplaatst: 8 februari 2005, 12:31 uur
Ik ben het helemaal eens met de nummer 1. Ik zal de rest van de lijst ook nog eens even doorspitten.
0
geplaatst: 8 februari 2005, 14:06 uur
Oke, nu moet het toch echt gaan gebeuren: 'The moon & antarctica' leren waarderen. Na de geweldige voorgaande releases was het een zware, zware tegenvaller voor mij (en destijds, als ik het me goed herinner, voor nog veel meer Modest Mouse-fans), maar hier komt hij dus als beste album van de band uit de bus rollen.
0
Sietse
geplaatst: 13 februari 2005, 00:12 uur
Het zal zoiets als het volgende zijn....tevens grote kans dat dit het komende jaar heel erg gaat veranderen...komen hele mooie albums aan (aanrader voor iedere electronica freak: the village orchestra en daigoro)
01. Fennesz - Endless Summer (2001)
02. Troum - Sigqan (2003)
03. Cordouan - Love (2003)
04. Tsukimono 0 Sketches 6-27 (2003)
05. Tim Hecker - Haunt me, Haunt me, Do it again (2001)
06. Auburn Lull - Cast from the platform (2004)
07. Six Organs of Admittance - School of flowers (2005)
08. Dictaphone - M.= Addiction (2002)
09. Marillion - Marbles (2004)
10. Songs: Ohia - Didn't it rain (2002)
01. Fennesz - Endless Summer (2001)
02. Troum - Sigqan (2003)
03. Cordouan - Love (2003)
04. Tsukimono 0 Sketches 6-27 (2003)
05. Tim Hecker - Haunt me, Haunt me, Do it again (2001)
06. Auburn Lull - Cast from the platform (2004)
07. Six Organs of Admittance - School of flowers (2005)
08. Dictaphone - M.= Addiction (2002)
09. Marillion - Marbles (2004)
10. Songs: Ohia - Didn't it rain (2002)
0
geplaatst: 24 maart 2005, 17:37 uur
1. The Strokes - Is This It (2001)
2. Interpol - Turn On The Bright Lights (2002)
3. The Streets - Original Pirate Material (2002)
4. N.E.R.D. - In Search Of... (2002)
5. Franz Ferdinand - Franz Ferdinand (2004)
6. Coldplay - Parachutes (2000)
7. The Shins - Chutes Too Narrow (2003)
8. Grandaddy - The Sophtware Slump (2000)
9. Queens Of The Stone Age - Songs For The Deaf (2002)
10. Modest Mouse - The Moon & Antarctica (2000)
2. Interpol - Turn On The Bright Lights (2002)
3. The Streets - Original Pirate Material (2002)
4. N.E.R.D. - In Search Of... (2002)
5. Franz Ferdinand - Franz Ferdinand (2004)
6. Coldplay - Parachutes (2000)
7. The Shins - Chutes Too Narrow (2003)
8. Grandaddy - The Sophtware Slump (2000)
9. Queens Of The Stone Age - Songs For The Deaf (2002)
10. Modest Mouse - The Moon & Antarctica (2000)
0
geplaatst: 24 maart 2005, 18:58 uur
1. 101 South - Roll Of The Dice (2002)
2. Asia - Aura (2001)
3. Mike Reno - Renovation (2004)
4. Fair Warning - 4 (2000)
5. Last Autumn's Dream - s/t (2004)
6. Jeff Scott Soto - Prism (2002)
7. Dio - Magica (2000)
8. Once And Future King - Part I & II (2003)
9. Magnitude 9 - Reality In Focus (2001)
10. Arcangel/Cannata - Tamorok (2002)
2. Asia - Aura (2001)
3. Mike Reno - Renovation (2004)
4. Fair Warning - 4 (2000)
5. Last Autumn's Dream - s/t (2004)
6. Jeff Scott Soto - Prism (2002)
7. Dio - Magica (2000)
8. Once And Future King - Part I & II (2003)
9. Magnitude 9 - Reality In Focus (2001)
10. Arcangel/Cannata - Tamorok (2002)
0
JonnieBrasco
geplaatst: 26 maart 2005, 01:19 uur
1. Interpol - Turn on the Bright Lights (2002)
2. Joe Satriani - Strange Beautiful Music (2002)
3. The Beta Band - Heroes to Zeros (2004)
4. Explosions in the Sky - Those Who Tell the Truth Shall Die, Those Who Tell the Truth Shall Live Forever (2001)
5. Coldplay - Parachutes (2000)
6. Muse - Origin of Symmetry (2001)
7. Modest Mouse - The Moon & Antarctica (2000)
8. Manic Street Preachers - Lifeblood (2004)
9. Shpongle - Tales of the Inexpressible (2001)
10. Sigur Rós - ( ) (2002)
2. Joe Satriani - Strange Beautiful Music (2002)
3. The Beta Band - Heroes to Zeros (2004)
4. Explosions in the Sky - Those Who Tell the Truth Shall Die, Those Who Tell the Truth Shall Live Forever (2001)
5. Coldplay - Parachutes (2000)
6. Muse - Origin of Symmetry (2001)
7. Modest Mouse - The Moon & Antarctica (2000)
8. Manic Street Preachers - Lifeblood (2004)
9. Shpongle - Tales of the Inexpressible (2001)
10. Sigur Rós - ( ) (2002)
0
geplaatst: 26 maart 2005, 11:38 uur
1. Muse - Origin of Symmetry (2001)
2. The Strokes - Room on Fire (2003)
3. Coldplay - Parachutes (2000)
4. New Order - Get Ready (2001)
5. The White Stripes - Elephant (2003)
6. Interpol - Turn on the Bright Lights (2002)
7. Muse - Absolution (2003)
8. The Strokes - Is This It (2001)
9. The Arcade Fire - Funeral (2004)
10. The Beta Band - Heroes to Zeros (2004)
2. The Strokes - Room on Fire (2003)
3. Coldplay - Parachutes (2000)
4. New Order - Get Ready (2001)
5. The White Stripes - Elephant (2003)
6. Interpol - Turn on the Bright Lights (2002)
7. Muse - Absolution (2003)
8. The Strokes - Is This It (2001)
9. The Arcade Fire - Funeral (2004)
10. The Beta Band - Heroes to Zeros (2004)
0
Ruby1966
geplaatst: 26 maart 2005, 14:21 uur
1. Sigur Rós - ( ) (2002)
2. Coldplay - Parachutes (2000)
3. Elbow - Asleep In the Back (2001)
4. Kashmir - Zitilites (2003)
5. The Arcade Fire - Funeral (2004)
6. The Veils - The Runaway Found (2004)
7. Marillion - Marbles (2004)
8. The Frames - For The Birds (2001)
9. New Order - Get Ready (2001)
10. The Twilight Singers - Twilight As Played By....(2000)
2. Coldplay - Parachutes (2000)
3. Elbow - Asleep In the Back (2001)
4. Kashmir - Zitilites (2003)
5. The Arcade Fire - Funeral (2004)
6. The Veils - The Runaway Found (2004)
7. Marillion - Marbles (2004)
8. The Frames - For The Birds (2001)
9. New Order - Get Ready (2001)
10. The Twilight Singers - Twilight As Played By....(2000)
0
geplaatst: 26 maart 2005, 14:23 uur
Ah, die plaat van Sigur Ros ben ik helemaal vergeten. Wel in mijn top 10 allertijden, maar niet in dit lijstje. Dat kan natuurlijk niet. Hij zou in mijn lijstje ook op 1 staan, boven Explosions In The Sky...
0
geplaatst: 26 maart 2005, 14:43 uur
1. Don Davis - The Matrix Revolutions (2003)
2. Don Davis - The Matrix Reloaded (2003)
3. James Horner - A Beautiful Mind (2001)
4. Kenji Kawai - Avalon (2002)
5. James Newton Howard - Unbreakable (2000)
6. Fons Merkies - De Tweeling (2003)
7. Reinhold Heil & Johnny Klimek - One Hour Photo (2002)
8. Alberto Iglesias - Lucía y el Sexo (2001)
9. Brian Tyler - Children of Dune (2002)
10. Eleni Karaindrou - Trilogia I: To Livadi pou Dakryzei (2004)
2. Don Davis - The Matrix Reloaded (2003)
3. James Horner - A Beautiful Mind (2001)
4. Kenji Kawai - Avalon (2002)
5. James Newton Howard - Unbreakable (2000)
6. Fons Merkies - De Tweeling (2003)
7. Reinhold Heil & Johnny Klimek - One Hour Photo (2002)
8. Alberto Iglesias - Lucía y el Sexo (2001)
9. Brian Tyler - Children of Dune (2002)
10. Eleni Karaindrou - Trilogia I: To Livadi pou Dakryzei (2004)
0
geplaatst: 2 november 2005, 15:09 uur
In Muziek > Toplijsten en favorieten > Top 10 van de jaren '00:
We zijn inmiddels alweer bijna 6 jaren bezig met dit decennium, dus misschien wordt het tijd om hier ook eens een voorlopig lijstje van op te stellen.
4,5/5
1. Low - Trust (2002)
2. Tool - Lateralus (2001)
4/5
3. Lofty pillars - Amsterdam (2001)
4. Toby Dammit - Top dollar (2001)
5. Spring heel jack - Disappeared (2000)
6. Dirty three - Whatever you love, you are (2000)
7. QOTSA - Songs for the deaf (2002)
8. Books - The lemon of pink (2003)
9. Notwist - Neon golden (2002)
10. Czars - The ugly people vs. the beautiful people (2003)
Eervolle vermeldingen (ook 4/5):
Hannah Marcus - Desert farmers (2004)
M83 - Dead cities, red seas and lost ghosts (2003)
Pan American - Quiet city (2004)
Solex - Low kick and hard bop (2001)
Wilco - Yankee hotel foxtrot (2002)
Morphine - The night (2000)
Cat power - You are free (2003)
Eels - Blinking lights and other revelations (2005)
Andrew Bird - The mysterious production of eggs (2005)
We zijn inmiddels alweer bijna 6 jaren bezig met dit decennium, dus misschien wordt het tijd om hier ook eens een voorlopig lijstje van op te stellen.
4,5/5
1. Low - Trust (2002)
2. Tool - Lateralus (2001)
4/5
3. Lofty pillars - Amsterdam (2001)
4. Toby Dammit - Top dollar (2001)
5. Spring heel jack - Disappeared (2000)
6. Dirty three - Whatever you love, you are (2000)
7. QOTSA - Songs for the deaf (2002)
8. Books - The lemon of pink (2003)
9. Notwist - Neon golden (2002)
10. Czars - The ugly people vs. the beautiful people (2003)
Eervolle vermeldingen (ook 4/5):
Hannah Marcus - Desert farmers (2004)
M83 - Dead cities, red seas and lost ghosts (2003)
Pan American - Quiet city (2004)
Solex - Low kick and hard bop (2001)
Wilco - Yankee hotel foxtrot (2002)
Morphine - The night (2000)
Cat power - You are free (2003)
Eels - Blinking lights and other revelations (2005)
Andrew Bird - The mysterious production of eggs (2005)
0
geplaatst: 2 november 2005, 15:22 uur
5/5:
Boards of Canada - Geogaddi
Explosions In The Sky - Those Who Tell The Truth Shall Die, Those Who Tell The Truth Shall Live Forever
Sigur Ros - ()
The Mars Volta - De-Loused In The Comatorium
4,5/5
En dat zijn er al een stuk of 40...
Ik laat deze 'opdracht' even aan me voorbij gaan.
Boards of Canada - Geogaddi
Explosions In The Sky - Those Who Tell The Truth Shall Die, Those Who Tell The Truth Shall Live Forever
Sigur Ros - ()
The Mars Volta - De-Loused In The Comatorium
4,5/5
En dat zijn er al een stuk of 40...
Ik laat deze 'opdracht' even aan me voorbij gaan.
0
geplaatst: 2 november 2005, 15:25 uur
1. Interpol - Turn On the Bright Lights (2002)
2. The Strokes - Is This It (2001)
3. The Streets - Original Pirate Material (2002)
4. Modest Mouse - The Moon & Antarctica
5. Death Cab for Cutie - Plans (2005)
6. Radiohead - Kid A (2000)
7. The Arcade Fire - Funeral (2004)
8. N.E.R.D. - In Search Of... (2002)
9. Grandaddy - The Sophtware Slump (2000)
10. The Flaming Lips - Yoshimi Battles the Pink Robots (2002)
Mijn nummer 2 ben ik geloof ik een van de weinige die dat vind.
Net er buiten gevallen zijn:
Queens of the Stone Age - Songs for the Deaf (2002)
Franz Ferdinand - You Could Have It So Much Better (2005)
Doves - Some Cities (2005)
Coldplay - Parachutes (2000)
Bloc Party - Silent Alarm (2005)
Eminem - Marshall Mathers LP (2000)
The Shins - Chutes Too Narrow (2003)
2. The Strokes - Is This It (2001)
3. The Streets - Original Pirate Material (2002)
4. Modest Mouse - The Moon & Antarctica
5. Death Cab for Cutie - Plans (2005)
6. Radiohead - Kid A (2000)
7. The Arcade Fire - Funeral (2004)
8. N.E.R.D. - In Search Of... (2002)
9. Grandaddy - The Sophtware Slump (2000)
10. The Flaming Lips - Yoshimi Battles the Pink Robots (2002)
Mijn nummer 2 ben ik geloof ik een van de weinige die dat vind.
Net er buiten gevallen zijn:
Queens of the Stone Age - Songs for the Deaf (2002)
Franz Ferdinand - You Could Have It So Much Better (2005)
Doves - Some Cities (2005)
Coldplay - Parachutes (2000)
Bloc Party - Silent Alarm (2005)
Eminem - Marshall Mathers LP (2000)
The Shins - Chutes Too Narrow (2003)
0
geplaatst: 2 november 2005, 17:33 uur
1. Dead Prez - Let's Get Free (2000)
2. GangStarr - The Ownerz (2003)
3. Talib Kweli & Hi-Tek - Train Of Thought (2000)
4. Talib Kweli - Quality (2002)
5. The Strokes - Room On Fire (2003)
6. Eminem - Marshall Mathers LP
7. DJ Shadow - The Private Press (2002)
8. The Strokes - Is This It (2001)
9. Quasimoto - The Unseen (2000)
10. Xzibit - Restless (2000)
2. GangStarr - The Ownerz (2003)
3. Talib Kweli & Hi-Tek - Train Of Thought (2000)
4. Talib Kweli - Quality (2002)
5. The Strokes - Room On Fire (2003)
6. Eminem - Marshall Mathers LP
7. DJ Shadow - The Private Press (2002)
8. The Strokes - Is This It (2001)
9. Quasimoto - The Unseen (2000)
10. Xzibit - Restless (2000)
0
DutchViking
geplaatst: 2 november 2005, 18:59 uur
Het wordt moeilijk om slechts 10 albums te kiezen... Goed, hier komen mijn favorieten dan:
1. Alchemist - Austral Alien (2003)
2. Ministry - Houses Of The Molé (2004)
3. Exodus - Tempo Of The Damned (2003)
4. In Flames - Clayman (2000)
5. Anthrax - We've Come For You All (2003)
6. Sonata Arctica - Silence (2001)
7. Wicked Mystic - Lithium (2002)
8. Annihilator - All For You (2004)
9. Iron Maiden - Brave New World (2000)
10. Praying Mantis - Nowhere To Hide (2000)
1. Alchemist - Austral Alien (2003)
2. Ministry - Houses Of The Molé (2004)
3. Exodus - Tempo Of The Damned (2003)
4. In Flames - Clayman (2000)
5. Anthrax - We've Come For You All (2003)
6. Sonata Arctica - Silence (2001)
7. Wicked Mystic - Lithium (2002)
8. Annihilator - All For You (2004)
9. Iron Maiden - Brave New World (2000)
10. Praying Mantis - Nowhere To Hide (2000)
0
Ruby1966
geplaatst: 2 november 2005, 20:59 uur
1. Sigur Rós - () (2002)
2. Songs:Ohia - The Lioness (2000)
3. Marillion - Marbles (2004)
4. The Arcade Fire - Funeral (2004)
5. Antony and the Johnsons - I Am a Bird Now (2005)
6. The Frames - For The Birds (2001)
7. Coldplay - Parachutes (2000)
8. The Veils - The Runaway Found (2004)
9. Damien Rice - O (2003)
10. Patrick Wolf - Wind in the Wires (2005)
2. Songs:Ohia - The Lioness (2000)
3. Marillion - Marbles (2004)
4. The Arcade Fire - Funeral (2004)
5. Antony and the Johnsons - I Am a Bird Now (2005)
6. The Frames - For The Birds (2001)
7. Coldplay - Parachutes (2000)
8. The Veils - The Runaway Found (2004)
9. Damien Rice - O (2003)
10. Patrick Wolf - Wind in the Wires (2005)
0
geplaatst: 2 november 2005, 21:06 uur
Tot dusver:
1. Porcupine Tree - Deadwing (2005)
2. Porcupine Tree - In Absentia (2002)
3. Rammstein - Mutter (2001)
4. Dewa - Cintailah Cinta (2002)
5. Peter Gabriël - Up (2002)
6. Dredg - El Cielo (2002)
7. David Bowie - Heathen (2002)
8. Beck - Sea Change (2002)
9. Journey - Arrival (2001)
10. Eric Woolfson - Poe (More Tales of Mystery and Imagination) (2003)
Eervolle vermeldingen:
Porcupine Tree - Recordings (2001)
Herbert Grönemeyer - Mensch (2002)
Spinvis - Spinvis (2002)
Beck - Guero (2005)
Ziroq - Ziroq (2001)
BAP - Sonx (2004)
Schiller - Leben (2003)
Blackfield - Blackfield (2004)
Alan Parsons - A Valid Path (2004)
Calegro – Cal3gro (2004)
Oceansize – Effloresce (2003)
1. Porcupine Tree - Deadwing (2005)
2. Porcupine Tree - In Absentia (2002)
3. Rammstein - Mutter (2001)
4. Dewa - Cintailah Cinta (2002)
5. Peter Gabriël - Up (2002)
6. Dredg - El Cielo (2002)
7. David Bowie - Heathen (2002)
8. Beck - Sea Change (2002)
9. Journey - Arrival (2001)
10. Eric Woolfson - Poe (More Tales of Mystery and Imagination) (2003)
Eervolle vermeldingen:
Porcupine Tree - Recordings (2001)
Herbert Grönemeyer - Mensch (2002)
Spinvis - Spinvis (2002)
Beck - Guero (2005)
Ziroq - Ziroq (2001)
BAP - Sonx (2004)
Schiller - Leben (2003)
Blackfield - Blackfield (2004)
Alan Parsons - A Valid Path (2004)
Calegro – Cal3gro (2004)
Oceansize – Effloresce (2003)
* denotes required fields.