Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 100 : Mooiste gitaarsolo's
zoeken in:
0
geplaatst: 18 maart 2005, 23:08 uur
geef nou toe heren, op Rosanna, Pamela, Africa, Stop Loving You, Hold the Line en Georgy Porgy na, kennen jullie niks van hun.
en dit topic gaat over ieders persoonlijke smaak, en in mijn beleving hoort een heleboel Toto songs hierin thuis
en dit topic gaat over ieders persoonlijke smaak, en in mijn beleving hoort een heleboel Toto songs hierin thuis
0
moviefreak#1
geplaatst: 18 maart 2005, 23:18 uur
TOTO ik zou ook met 3 of 4 bands dit topic wel kunnen vullen maar het leuke aan deze topics is juist de diversiteit en een kans om eens wat onbekendere dingen te ontdekken en dat kan dus niet als er 50 songs van Toto tussen staan. Dus als je misschien wat andere inbreng als Toto alleen hebt zijn we zeer benieuwd ...
0
geplaatst: 19 maart 2005, 00:08 uur
Nee dat heeft ie niet. Hij luistert niks anders dan Toto. En als er al eens een album tussendoor glipt, dan krijgt dit 0,5*
74. Ozzy Osbourne - No More Tears
74. Ozzy Osbourne - No More Tears
0
geplaatst: 19 maart 2005, 01:32 uur
70. Darkness - I believe in a thing called love
Eén grote grap natuurlijk, maar voor de rest heb ik dan ook een pesthekel aan gitaarsolo's.
Eén grote grap natuurlijk, maar voor de rest heb ik dan ook een pesthekel aan gitaarsolo's.

0
geplaatst: 19 maart 2005, 11:02 uur
64. Guns N' Roses - November Rain
61. Guns N' Roses - Estranged
Sjezus, had die nog even bewaard voor het einde!

60. Led Zeppelin - Heartbreaker
0
geplaatst: 19 maart 2005, 11:09 uur
Voor het einde zijn waarschijnlijk nog 10 Toto gitaarsolos bewaard 

0
moviefreak#1
geplaatst: 19 maart 2005, 11:47 uur
Als er iets tot het laatst bewaard had moeten worden

53. Pink Floyd - Another Brick in the Wall
0
geplaatst: 19 maart 2005, 12:02 uur
TOTO gooit gewoon alle toppers eruit, zodat er aan het eind alleen nog de toppers van Toto overblijven 

0
geplaatst: 19 maart 2005, 12:07 uur
oh nee hoor, ik ben ook wel fan van Deep Purple hoor, tis alleen de gitaarsolo's in Toto vind ik toch allemaal net iets mooier 

* denotes required fields.