Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 100 : Mooiste gitaarsolo's
zoeken in:
0
geplaatst: 19 maart 2005, 12:19 uur
TOTO schreef:
geef nou toe heren, op Rosanna, Pamela, Africa, Stop Loving You, Hold the Line en Georgy Porgy na, kennen jullie niks van hun.
en dit topic gaat over ieders persoonlijke smaak, en in mijn beleving hoort een heleboel Toto songs hierin thuis
geef nou toe heren, op Rosanna, Pamela, Africa, Stop Loving You, Hold the Line en Georgy Porgy na, kennen jullie niks van hun.
en dit topic gaat over ieders persoonlijke smaak, en in mijn beleving hoort een heleboel Toto songs hierin thuis
Ik ken het hele reportoire van toto........heb ze bijna allemaal in huis....
0
geplaatst: 19 maart 2005, 12:20 uur
in Africa komt geen gitaarsolo voor, dus hij hoort niet in de lijst !
0
geplaatst: 19 maart 2005, 12:22 uur
0
geplaatst: 19 maart 2005, 13:30 uur
Nou als we dan toch alle favorieten er al meteen ingooien:
41. Cream - Crossroads
41. Cream - Crossroads
0
geplaatst: 19 maart 2005, 15:07 uur
Wat betreft GNR - November Rain: ik vond de 64ste plaats wel mooi genoeg voor dat nummer. Child In Time had van mij daarentegen wel in de top 10 gemogen!
Verder ben ik heel slecht in dit topic. Ik houd eigenlijk niet echt van gitaarsolo's. De nummers die in me opkomen zijn bijna allemaal al genoemd en het nummer dat ik nog in mijn hoofd heb is veel te goed om nu al genoemd te worden.
Verder ben ik heel slecht in dit topic. Ik houd eigenlijk niet echt van gitaarsolo's. De nummers die in me opkomen zijn bijna allemaal al genoemd en het nummer dat ik nog in mijn hoofd heb is veel te goed om nu al genoemd te worden.

0
geplaatst: 19 maart 2005, 15:13 uur
37. Steve Lukather, Simon Phillips and Eddy Van Halen- If Six Was Nine
0
geplaatst: 19 maart 2005, 15:16 uur
en Rosanna hoort eigenlijk ook in de top 10, de solo in het het midden van het nummer en op het einde (die je vaak niet op de radio hoort) zijn gewoon prachtig in mijn ogen, en men kan denk ik niet ontkennen dat het op z'n minst mooi is
0
geplaatst: 19 maart 2005, 15:48 uur
35. Jimi Hendrix - Bold as Love
(Grof schandaal dat deze man er nog niet in stond)
(Grof schandaal dat deze man er nog niet in stond)
0
moviefreak#1
geplaatst: 19 maart 2005, 15:53 uur
Jimi bewaar ik samen met wat Creedence nog voor de top posities 

0
geplaatst: 19 maart 2005, 15:54 uur
Goed zo, want dat doe ik ook, vandaar nog niet zijn mooiste solo's nu al 

0
geplaatst: 19 maart 2005, 15:55 uur
* denotes required fields.