MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Toplijsten en favorieten / Arrow Rock 500

zoeken in:
Gretz schreef:
7. Slash - Anastasi
Deze rock classic heb ik even gemist.

Verder vind ik het best een fraai lijstje. De lijst van Veronica is wat afwisselender, alleen zonde van een aantal van die draken van de laatste jaren (I Gotta Feeling en Oceaan voorop).

Waar kan je de gehele lijst van Arrow vinden?

Kayleigh bij Veronica op 98

vigil schreef:
Waar kan je de gehele lijst van Arrow vinden?

Kayleigh bij Veronica op 98

http://www.hitsallertijden.nl/arrow%20rock%20500/rock500_2014.htm

Dank u!

Opnieuw hetzelfde probleem bij Arrow. De meeste nummers stijgen iets en staan in dezelfde volgorde! Weer een bewijs dat de lijst helemaal niet door de luisteraar wordt samengesteld.
zoals je kan zien Casartelli is er helemaal niks veranderd in al die jaar

Aan de andere kant kan er met een lijst die Firth of Fifth op nummer 38 zet nooit veel mis zijn!

Casartelli (moderator)
En Stargazer op 35 . Daar kunnen bepaalde andere lijsten nog wat van leren...

Gelukkig komt volgend jaar Stargazer weer in de mumeladder

AOR_Lover
Ik heb gestemd dit jaar. In de lijst van 2021 staat Stargazer op 11 en Child in Time op 1.
Op mijn lijst ook aanwezig.

Casartelli (moderator)
Bij de bovenste 32 zowaar nog 2 overlappen met de hofleveranciers in onze MML-finale. Van de andere 30 is er toch wel 90% beter dan de andere 30 hier.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:18 uur

geplaatst: vandaag om 19:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.