Muziek / Toplijsten en favorieten / Het slechtste nummer van je favoriete artiest
zoeken in:
0
geplaatst: 18 december 2014, 19:31 uur
REM - Shiny Happy People
Rolling Stones - Cant Get No Satisfaction
The Prodigy - Diesel Power
Rolling Stones - Cant Get No Satisfaction
The Prodigy - Diesel Power
0
geplaatst: 18 december 2014, 20:21 uur
The Rolling Stones - Sing this all together(see what happens) vd lp Their Satanic Majestic Request
0
Milotic
geplaatst: 27 december 2014, 02:23 uur
Queen - Radio Gaga. Ik vind Queen geweldig, mijn favoriete band, en de wat meer pop-achtige nummers als deze zijn gewoon echt zonde.
Een andere favoriet van mij is Bruce Springsteen, van We Take Care Of Our Own word ik niet echt blij.
Van U2 vind ik de normale versie van One geweldig, maar die met Mary J Blige voelt als heiligschennis (en dat zeg ik als atheist).
Bon Jovi: Because We Can, en het hele Lost Highway-album.
Ik erger me niet aan deze nummers, maar het zijn wel duidelijk de minste nummers, vind ik.
Een andere favoriet van mij is Bruce Springsteen, van We Take Care Of Our Own word ik niet echt blij.
Van U2 vind ik de normale versie van One geweldig, maar die met Mary J Blige voelt als heiligschennis (en dat zeg ik als atheist).
Bon Jovi: Because We Can, en het hele Lost Highway-album.
Ik erger me niet aan deze nummers, maar het zijn wel duidelijk de minste nummers, vind ik.
0
Milotic
geplaatst: 6 januari 2015, 03:40 uur
Drie van Coldplay: dat duet met Rihanna (Princess Of China), dat stomme dancenummer (A Sky Full Of Stars) en het saaie, zouteloze Magic. Het samenwerken met Rihanna en Avicii liet zien dat Coldplay haar ziel verkocht heeft, van kwaliteitsmuziek tot zwaar commerciële pop. Natuurlijk was Coldplay al langer populair, maar eerst hielden ze wel vast aan hun eigen stijl en genre. En Magic is gewoon saai, droog, niks aan...
0
geplaatst: 6 januari 2015, 08:04 uur
Grappig, dat vind ik net een paar van de leukere Coldplay-nummers van de laatste tijd. En alledrie met gemak beter dan het gros van X&Y.
Ik vind het zelf juist positief dat ze zich niet vasthouden aan hun eigrn stijl en genre.
Ik vind het zelf juist positief dat ze zich niet vasthouden aan hun eigrn stijl en genre.
0
geplaatst: 27 januari 2019, 10:21 uur
Deep Purple - Hold On
Motörhead - March or Die
Led Zeppelin - Fool in the Rain
Black Sabbath - Breakout
Rush - I Think I'm Going Bald
The Doors - Runnin' Blue
Saxon - We Are Strong
Golden Earring - Keeper of the Flame
Yes - Arriving UFO
Uriah Heep - All My Life
Status Quo - Going Down Town Tonight
Scorpions - Sun in My Hand
Judas Priest - Parental Guidance
Nederlandstalige misbaksels en elektronica-artiesten waarvan complete plaatkanten me niets waard zijn buiten beschouwing gelaten. Ook de extremere metal komt niet zo snel in me op; gaat meer om de persoonlijke top-10 artiesten en dan liever geen materiaal uit creatieve nadagen.
Motörhead - March or Die
Led Zeppelin - Fool in the Rain
Black Sabbath - Breakout
Rush - I Think I'm Going Bald
The Doors - Runnin' Blue
Saxon - We Are Strong
Golden Earring - Keeper of the Flame
Yes - Arriving UFO
Uriah Heep - All My Life
Status Quo - Going Down Town Tonight
Scorpions - Sun in My Hand
Judas Priest - Parental Guidance
Nederlandstalige misbaksels en elektronica-artiesten waarvan complete plaatkanten me niets waard zijn buiten beschouwing gelaten. Ook de extremere metal komt niet zo snel in me op; gaat meer om de persoonlijke top-10 artiesten en dan liever geen materiaal uit creatieve nadagen.
0
geplaatst: 27 januari 2019, 11:23 uur
Eens met die van Rush. En ook: Speed of Love. Dat nummer houdt Counterparts van 5*.
0
geplaatst: 27 januari 2019, 12:55 uur
Ik sta er vaak van versteld hoe De Kift (een van mijn favoriete groepen) ooit heeft kunnen besluiten 'Ceremoniemeester' op hun plaat 'Koper' te zetten. Mijn vermoeden is dat ze té lief zijn, en het niet aandurfden het koor na al hun moeite uiteindelijk af te zeggen.
0
geplaatst: 27 januari 2019, 17:58 uur
Elvis Presley:
01:Lonesome Cowboy
02:Confidence
03:How would you like to be
04:Yoga is as yoga does
05:Old MacDonald
Allemaal filmliedjes.
01:Lonesome Cowboy
02:Confidence
03:How would you like to be