Muziek / Toplijsten en favorieten / Top 100 slechtste covers
zoeken in:
0
geplaatst: 30 april 2005, 00:04 uur
83. Tiësto - Adagio for Strings.
Niet alleen vanwege het origineel (stond met de kerst nog bij de eerste 10 in de klassieke top 100 allertijden), Maar ook vanwege het feit dat er al een zeer verdienstelijke trance-versie van bestond (William Orbit)
Niet alleen vanwege het origineel (stond met de kerst nog bij de eerste 10 in de klassieke top 100 allertijden), Maar ook vanwege het feit dat er al een zeer verdienstelijke trance-versie van bestond (William Orbit)
0
JonnieBrasco
geplaatst: 30 april 2005, 00:05 uur
82. Simple Minds - The Man Who Sold the World
Dramatisch dralende draak.
Dramatisch dralende draak.
0
geplaatst: 30 april 2005, 01:20 uur
Ja. Ik moet zeggen dat ik TATU nog best leuk vind, maar deze cover is echt *heel* erg slecht. Het is wel bewonderenswaardig dat ze het uit hebben durven geven.
80. Mariah Carey - Without You
80. Mariah Carey - Without You
0
geplaatst: 30 april 2005, 02:17 uur
79. Madonna - American Pie
Ik heb niet eens zo veel tegen Madonna, maar dit was inspiratieloze en futloze rommel.
Ik heb niet eens zo veel tegen Madonna, maar dit was inspiratieloze en futloze rommel.
0
geplaatst: 30 april 2005, 02:40 uur
78. Puff Daddy - Public Enemy No,1
Heiligschennis, en het dan nog als commerciële single uitbrengen ook
Heiligschennis, en het dan nog als commerciële single uitbrengen ook
0
geplaatst: 30 april 2005, 09:44 uur
sq schreef:
Die van Orbit was toch een ambient track, niet ? Was dat eerste commerciele hitje niet een mix van System F of alias ?
0
geplaatst: 30 april 2005, 10:09 uur
Die Trance versie is idd weer een remix, ik dacht door Ferry Corsten (ik weet niet of hij System F is).
*Edit*
Ja, Ferry is System F.
*Edit*
Ja, Ferry is System F.
0
geplaatst: 30 april 2005, 10:48 uur
Ja verdomme! Ik hoorde dit gisteren op de radio en ik wist niet wat ik hoorde. Wat een zouteloze cover zeg.
0
JonnieBrasco
geplaatst: 30 april 2005, 11:14 uur
75. Corrs - Everybody Hurts
74. Sixpence None the Richer - Don't Dream It's Over
74. Sixpence None the Richer - Don't Dream It's Over
0
geplaatst: 30 april 2005, 18:00 uur
Deze had ik zelf willen verzinnen. Ik word nog elke keer kwaad als ik het nummer hoor.
0
geplaatst: 30 april 2005, 18:03 uur
Jazeker, en niet stiekem ,maar gewoon op dat Cdtje van ze. Als je m koopt zit de video er ook nog bij
0
geplaatst: 1 mei 2005, 16:11 uur
69. Sonique - I Put A Spell On You
(en verder alles van Joe Cover
)
(en verder alles van Joe Cover
)
0
geplaatst: 1 mei 2005, 16:36 uur
68. DeeDee - I Put a Spell On You
(disco uit 1978)
Niet alleen om leuk te zijn (deze is overigens echt Hééel erg), want ik ken zeker twee covers van dit nummer die ik wél goed vind.
(disco uit 1978)
Niet alleen om leuk te zijn (deze is overigens echt Hééel erg), want ik ken zeker twee covers van dit nummer die ik wél goed vind.
0
geplaatst: 1 mei 2005, 16:53 uur
66. René Froger & Friends - You've Got a Friend
Over barbarisme gesproken. Niet te geloven hoe een nummer vakkundig om zeep geholpen kan worden. Dit doet gewoon echt pijn aan mijn oren.
Over barbarisme gesproken. Niet te geloven hoe een nummer vakkundig om zeep geholpen kan worden. Dit doet gewoon echt pijn aan mijn oren.
0
geplaatst: 1 mei 2005, 16:57 uur
Ok helemaal in de sfeer:
65. Karin Bloemen (gisteren live op tv ook met een boel veel friends en die nare Ivo Niehe) - Love is all.
Arme Koningin.
65. Karin Bloemen (gisteren live op tv ook met een boel veel friends en die nare Ivo Niehe) - Love is all.
Arme Koningin.
0
geplaatst: 1 mei 2005, 17:04 uur
0
geplaatst: 1 mei 2005, 17:05 uur
63. Massive Attack - Light My Fire
Vast een grap, maar dan wel een heel erg slechte.
Vast een grap, maar dan wel een heel erg slechte.
* denotes required fields.