Muziek / Toplijsten en favorieten / De eerste van ... (albums)
zoeken in:
0
geplaatst: 8 januari 2009, 01:35 uur
Ten (8)
Yield (1)
Riot Act (1)
Was een populaire plaat onder mijn vrienden van toen. Het boeide me in den beginne eigenlijk maar weinig, maar dat is later wel goed gekomen. Ik heb nu zelfs alles van Pearl Jam in de kast staan, terwijl ik er niet eens fan van ben.
Yield (1)
Riot Act (1)
Was een populaire plaat onder mijn vrienden van toen. Het boeide me in den beginne eigenlijk maar weinig, maar dat is later wel goed gekomen. Ik heb nu zelfs alles van Pearl Jam in de kast staan, terwijl ik er niet eens fan van ben.
0
geplaatst: 8 januari 2009, 02:22 uur
Ten (9)
Yield (1)
Riot Act (1)
Omdat ie zo hoog stond in de toplijsten. Ik kan er verder weinig mee. De stem van de zanger is (voor mij) niet om aan te horen.
Yield (1)
Riot Act (1)
Omdat ie zo hoog stond in de toplijsten. Ik kan er verder weinig mee. De stem van de zanger is (voor mij) niet om aan te horen.
0
geplaatst: 8 januari 2009, 05:21 uur
Ten (10)*
Yield (1)
Riot Act (1)
En ik vond het verschrikkelijk, nog steeds trouwens.
Ok, Black is wel een aardig nummer.
Yield (1)
Riot Act (1)
En ik vond het verschrikkelijk, nog steeds trouwens.
Ok, Black is wel een aardig nummer.
0
geplaatst: 8 januari 2009, 09:24 uur
Ten (17)*
Yield (1)
Riot Act (1)
Blijft een fijn album. Met name Once en Black (en toch ook wel Jeremy, Alive, Even Flow
)
Yield (1)
Riot Act (1)
Blijft een fijn album. Met name Once en Black (en toch ook wel Jeremy, Alive, Even Flow
)
0
geplaatst: 8 januari 2009, 09:33 uur
Ten (19)*
Yield (1)
Riot Act (1)
Boeide me toen al niet, en nu helemaal niet. Net als de rest van het oeuvre. PJ is één van die bands die me doen afvragen wat mensen er in hemelsnaam in horen. Elke alternatieve dansavond werd destijds verpest door dat dreinerige, veel te trage Alive, wat ik echt niet meer kan horen.
Yield (1)
Riot Act (1)
Boeide me toen al niet, en nu helemaal niet. Net als de rest van het oeuvre. PJ is één van die bands die me doen afvragen wat mensen er in hemelsnaam in horen. Elke alternatieve dansavond werd destijds verpest door dat dreinerige, veel te trage Alive, wat ik echt niet meer kan horen.
0
geplaatst: 8 januari 2009, 09:44 uur
Ten (20)*
Yield (1)
Riot Act (1)
En ik vind er maar weinig aan.
Yield (1)
Riot Act (1)
En ik vind er maar weinig aan.
0
johannesA
geplaatst: 8 januari 2009, 09:57 uur
Ten (21)*
Yield (1)
Riot Act (1)
En het blijft een super album
Yield (1)
Riot Act (1)
En het blijft een super album
0
geplaatst: 8 januari 2009, 10:53 uur
itchy schreef:
Elke alternatieve dansavond werd destijds verpest door dat dreinerige, veel te trage Alive, wat ik echt niet meer kan horen.
Elke alternatieve dansavond werd destijds verpest door dat dreinerige, veel te trage Alive, wat ik echt niet meer kan horen.
Ik ken het, heb het ook wel 's meegemaakt. Is ook totaal geen dansplaat... Alive vind ik inmiddels ook een koelerenummer, maar Black of Oceans vind ik nog wel mooi.
0
geplaatst: 8 januari 2009, 11:23 uur
Ten (23) *
Yield (1)
Riot Act (1)
Rearviewmirror (1)
Gekocht voor het openingsnummer, en daarna gaat-ie meestal af.
Yield (1)
Riot Act (1)
Rearviewmirror (1)
Gekocht voor het openingsnummer, en daarna gaat-ie meestal af.
0
geplaatst: 8 januari 2009, 12:29 uur
Ten (24) *
Yield (1)
Riot Act (1)
Rearviewmirror (1)
Toen hem uitkwam en is dan ook dadelijk mijn laatste van hun geworden, op Temple Of The Dog na.
Yield (1)
Riot Act (1)
Rearviewmirror (1)
Toen hem uitkwam en is dan ook dadelijk mijn laatste van hun geworden, op Temple Of The Dog na.
0
geplaatst: 8 januari 2009, 13:01 uur
Ten (25) *
Yield (1)
Riot Act (1)
Rearviewmirror (1)
Blijft een prachtige plaat, net als Nevermind, ook uit 1991
Yield (1)
Riot Act (1)
Rearviewmirror (1)
Blijft een prachtige plaat, net als Nevermind, ook uit 1991
0
geplaatst: 8 januari 2009, 13:32 uur
Ten (26) *
Yield (1)
Riot Act (1)
Rearviewmirror (1)
Ontleend van de bib en daarna snel origineel aangeschaft, mijn favoriete PJ plaat, al doen Vs, Vitalogy en No Code er niet veel voor onder.
Yield (1)
Riot Act (1)
Rearviewmirror (1)
Ontleend van de bib en daarna snel origineel aangeschaft, mijn favoriete PJ plaat, al doen Vs, Vitalogy en No Code er niet veel voor onder.
0
Lukk0
geplaatst: 8 januari 2009, 15:52 uur
Ten (30)*
Yield (1)
Riot Act (1)
Rearviewmirror (1)
Hier hoog in toplijst zien staan en toen gekocht. Nog steeds een van mijn favoriete albums.
Yield (1)
Riot Act (1)
Rearviewmirror (1)
Hier hoog in toplijst zien staan en toen gekocht. Nog steeds een van mijn favoriete albums.
0
geplaatst: 8 januari 2009, 19:22 uur
Ten (31)*
Yield (1)
Riot Act (1)
Rearviewmirror (1)
Het hoe en wat heb ik bij het album zelf geschreven
Yield (1)
Riot Act (1)
Rearviewmirror (1)
Het hoe en wat heb ik bij het album zelf geschreven

* denotes required fields.