Muziek / Toplijsten en favorieten / De eerste van ... (albums)
zoeken in:
0
geplaatst: 20 mei 2009, 09:51 uur
Mirage (3)
Nude (2)
Stationary Traveller (1)
Music Inspired by the Snow Goose (1)*
Nude (2)
Stationary Traveller (1)
Music Inspired by the Snow Goose (1)*
0
geplaatst: 20 mei 2009, 12:52 uur
Mirage (3)
Nude (2)
Music Inspired by the Snow Goose (2)*
Stationary Traveller (1)
Nude (2)
Music Inspired by the Snow Goose (2)*
Stationary Traveller (1)
0
geplaatst: 20 mei 2009, 14:39 uur
Mirage (3)
Nude (2)
Music Inspired by the Snow Goose (2)
Stationary Traveller (1)
Camel (1)*
Nude (2)
Stationary Traveller (1)
Camel (1)*
0
Lukk0
geplaatst: 20 mei 2009, 18:45 uur
Mirage (4)*
Nude (2)
Stationary Traveller (1)
Camel (1)
Nude (2)
Stationary Traveller (1)
Camel (1)
0
geplaatst: 20 mei 2009, 21:28 uur
Mirage (6) *
Nude (2)
Stationary Traveller (1)
Ooit een keer geprobeerd (1978/9) en daarna Camel even laten liggen. Jaren daarna Stationary Traveller opgepakt toen ie-pas uit was. Heel anders en wat mij betreft een stuk beter. Maar nog steeds geen Camel-fan.
Nude (2)
Stationary Traveller (1)
Ooit een keer geprobeerd (1978/9) en daarna Camel even laten liggen. Jaren daarna Stationary Traveller opgepakt toen ie-pas uit was. Heel anders en wat mij betreft een stuk beter. Maar nog steeds geen Camel-fan.
0
geplaatst: 20 mei 2009, 23:54 uur
hallo? nog bij de les?
Mirage (5)*
Nude (2)
Stationary Traveller (1)
Camel (1)
dit moet het zijn zonder thelion z'n stem want das zelfs voor een verlichte geest als mezelf niet geheel duidelijk....
Mirage (5)*
Nude (2)
Stationary Traveller (1)
Camel (1)
dit moet het zijn zonder thelion z'n stem want das zelfs voor een verlichte geest als mezelf niet geheel duidelijk....
0
geplaatst: 21 mei 2009, 06:55 uur
Ik denk dat thelion per ongeluk de stemmen heeft overgenomen van shinybeast, uit het laatste bericht op de vorige pagina (voor mij dan). Ervanuitgaande dat thelion eveneens Mirage stemt (en sq, Cygnus en Lukk0 ook) is de stand nu
Mirage (7)
Nude (2)
Stationary Traveller (1)
Camel (1)
Mirage (7)
Nude (2)
Stationary Traveller (1)
Camel (1)
0
Lukk0
geplaatst: 21 mei 2009, 10:25 uur
Rain Dogs (2)*
Gaf me niet echt de motivatie om de rest van zijn oeuvre ook te gaan verkennen.
Gaf me niet echt de motivatie om de rest van zijn oeuvre ook te gaan verkennen.
0
geplaatst: 21 mei 2009, 10:32 uur
Rain Dogs (5) *
Nummers van platen als Swordfishtrombones en Blue Valentine hoorde ik regelmatig passeren begin jaren tachtig, en het minihitje 'In The Neighbourhood' vond ik wel aardig. Echer, in mijn oren klonk Tom Waits met z'n stembuigingen toch iets te vaak als Rowlf uit een bekend showorkest, ik kon het maar moeilijk serieus nemen. Rain Dogs heb ik eens geleend van een kennis. Bij deze plaat groeide de waardering en ik vind dat nog steeds z'n beste.. De opvolger Frank's Wild Years heb ik nog aangeschaft, maar die vond ik toch wat onevenwichtiger. Ik volg Tom Waits sindsdien met een half oog en wacht z'n definitieve meesterwerk af. Overigens is Tom Waits al jaren geleden gestopt met roken, opmerkelijk als je hem hebt zien schitteren in Jarmusch' film Coffee & Cigarettes. Je kunt dus wel degelijk zonder nicotine klinken als een asbak.
Nummers van platen als Swordfishtrombones en Blue Valentine hoorde ik regelmatig passeren begin jaren tachtig, en het minihitje 'In The Neighbourhood' vond ik wel aardig. Echer, in mijn oren klonk Tom Waits met z'n stembuigingen toch iets te vaak als Rowlf uit een bekend showorkest, ik kon het maar moeilijk serieus nemen. Rain Dogs heb ik eens geleend van een kennis. Bij deze plaat groeide de waardering en ik vind dat nog steeds z'n beste.. De opvolger Frank's Wild Years heb ik nog aangeschaft, maar die vond ik toch wat onevenwichtiger. Ik volg Tom Waits sindsdien met een half oog en wacht z'n definitieve meesterwerk af. Overigens is Tom Waits al jaren geleden gestopt met roken, opmerkelijk als je hem hebt zien schitteren in Jarmusch' film Coffee & Cigarettes. Je kunt dus wel degelijk zonder nicotine klinken als een asbak.
0
geplaatst: 21 mei 2009, 10:58 uur
Rain Dogs (5)
Swordfishtrombones (1)*
Beetje haat/liefde-situatie met Tom Waits; vind het bij anderen wel ok klinken, maar draai het zelf 1 * per 3 jaar, hoogstens.
Swordfishtrombones (1)*
Beetje haat/liefde-situatie met Tom Waits; vind het bij anderen wel ok klinken, maar draai het zelf 1 * per 3 jaar, hoogstens.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 21 mei 2009, 11:16 uur
Rain Dogs (6)*
Swordfishtrombones (1)
en daar blijft het voorlopig ook bij
Swordfishtrombones (1)
en daar blijft het voorlopig ook bij
0
geplaatst: 21 mei 2009, 14:14 uur
Rain Dogs (6)
Swordfishtrombones (3)
Closing Time (1)
Franks Wild Years (1)*
Ben nooit zo'n Waits-fan geweest, al heb ik er wel iets van hem in de kast staan. Misschien komt het nog.
Swordfishtrombones (3)
Closing Time (1)
Franks Wild Years (1)*
Ben nooit zo'n Waits-fan geweest, al heb ik er wel iets van hem in de kast staan. Misschien komt het nog.
0
geplaatst: 21 mei 2009, 14:27 uur
Rain Dogs (6)
Swordfishtrombones (3)
Closing Time (1)
Franks Wild Years (1)
Blue Valentine (1) *
Mijn collectie omvat inmiddels iets van zes album van dhr. Waits, maar ik vind deze nog steeds het mooiste.
Swordfishtrombones (3)
Closing Time (1)
Franks Wild Years (1)
Blue Valentine (1) *
Mijn collectie omvat inmiddels iets van zes album van dhr. Waits, maar ik vind deze nog steeds het mooiste.
0
geplaatst: 21 mei 2009, 15:47 uur
Rain Dogs (6)
Swordfishtrombones (3)
Blue Valentine (2) *
Closing Time (1)
Franks Wild Years (1)
Samen met Swordfishtrombones, en vlak daarna Small Change.
Swordfishtrombones (3)
Blue Valentine (2) *
Closing Time (1)
Franks Wild Years (1)
Samen met Swordfishtrombones, en vlak daarna Small Change.
0
geplaatst: 21 mei 2009, 16:04 uur
Rain Dogs (6)
Swordfishtrombones (4)*
Blue Valentine (2)
Closing Time (1)
Franks Wild Years (1)
Swordfishtrombones (4)*
Blue Valentine (2)
Closing Time (1)
Franks Wild Years (1)
0
geplaatst: 21 mei 2009, 18:51 uur
Rain Dogs (6)
Swordfishtrombones (5)*
Blue Valentine (2)
Closing Time (1)
Franks Wild Years (1)
Swordfishtrombones (5)*
Blue Valentine (2)
Closing Time (1)
Franks Wild Years (1)
0
geplaatst: 22 mei 2009, 01:04 uur
Bettie Serveert
Palomine (3)
Vond er toen niet eens zoveel aan, maar het bleek uiteindelijk toch wel een leuk plaatje.
Palomine (3)
Vond er toen niet eens zoveel aan, maar het bleek uiteindelijk toch wel een leuk plaatje.
* denotes required fields.